Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Tak aby MegaGraphic splnil, co slibuje na svém PFku, rozjíždíme další kousek:
Copypaste z Wikipedie:
Autobusy LC 735 koncepčně vycházejí z meziměstského linkového vozu Karosa C 734, který se stal základním modelem karosácké řady 700. Vůz LC 735 je dvounápravový autobus s polosamonosnou karoserií panelové konstrukce a motorem umístěným za zadní nápravou. V pravé bočnici se nacházejí dvoje výklopné dveře. První (před přední nápravou) jsou dvoukřídlé, zadní (za zadní nápravou) jsou jednokřídlé a většinou slouží pouze jako nouzový východ. Pohodlné polohovatelné sedačky pro cestující, rozmístěné 2+2 se střední uličkou, jsou umístěny na vyvýšené podestě a díky tomu má zavazadlový prostor mezi nápravami objem 5 m³. Nad sedadly jsou připevněny police se síťkami pro příruční zavazadla (na rozdíl od typu LC 736, kde jsou police s pevným dnem a navíc je tudy přiváděn vzduch nad každé sedadlo). V prostoru předních dveří je často umístěna sklopná sedačka pro zájezdového průvodce.
První autobus LC 735 byl vyroben již roku 1977, jednalo se ale pouze o funkční vzorek interně označený LC1. Tento vůz byl typický svými dvoukřídlými dveřmi za zadní nápravou. V roce 1982 byly vyrobeny dva vozy LC 735, jeden zkušební, druhý pro Úřad předsedy vlády ČSR. Sériová výroba se rozběhla roku 1983 a trvala až do roku 1991, kdy byla jejich produkce zastavena především z důvodu požadavku vyššího komfortu pro cestující, který souvisel se společensko-ekonomickými změnami na konci 80. let 20. století. Vozy LC 735 a LC 736 začaly být přeřazovány z mezinárodních spojů a zájezdů na vnitrostátní dálkové linky. Model LC 735 byl po ukončení výroby nahrazen typem C 735, který lépe vyhovoval svými druhými dveřmi. V letech 1977–1991 bylo vyrobeno celkem 6519 autobusů LC 735.
Vozy LC 735 jsou provozovány dodnes, v současnosti již ale v malém počtu, zejména kvůli velkému stáří a nákupům nových, pohodlnějších a modernějších autobusů.
I s fotkama tuhle:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Karosa_LC_735" onclick="window.open(this.href);return false;
Hranatá Karosa Reloaded Znalci určitě řeknou, jak starý model je tahle ábíčkovská ruční práce:
No a teď vzniká, už podle nových standartů, kompletně znova počítačově přepracovaná, ne tak průjmově zabarvená, zkrátka lepší a radostnější. Teda - díly karoserie jsem viděl zatím jenom v počítači, ale časem na ně taky dojde
Začátek je ouplně stejnej jako u každého jiného autobusu - krabičky, kolečka, nic co by překvapilo kohokoliv, kdo lepil ŠL/ŠD/ŠM
Dva večery s kružítkem (a není to Olfa) a s bombírováním a skládáním krabiček, už skoro zpaměti
Pokračování brzo
Copypaste z Wikipedie:
Autobusy LC 735 koncepčně vycházejí z meziměstského linkového vozu Karosa C 734, který se stal základním modelem karosácké řady 700. Vůz LC 735 je dvounápravový autobus s polosamonosnou karoserií panelové konstrukce a motorem umístěným za zadní nápravou. V pravé bočnici se nacházejí dvoje výklopné dveře. První (před přední nápravou) jsou dvoukřídlé, zadní (za zadní nápravou) jsou jednokřídlé a většinou slouží pouze jako nouzový východ. Pohodlné polohovatelné sedačky pro cestující, rozmístěné 2+2 se střední uličkou, jsou umístěny na vyvýšené podestě a díky tomu má zavazadlový prostor mezi nápravami objem 5 m³. Nad sedadly jsou připevněny police se síťkami pro příruční zavazadla (na rozdíl od typu LC 736, kde jsou police s pevným dnem a navíc je tudy přiváděn vzduch nad každé sedadlo). V prostoru předních dveří je často umístěna sklopná sedačka pro zájezdového průvodce.
První autobus LC 735 byl vyroben již roku 1977, jednalo se ale pouze o funkční vzorek interně označený LC1. Tento vůz byl typický svými dvoukřídlými dveřmi za zadní nápravou. V roce 1982 byly vyrobeny dva vozy LC 735, jeden zkušební, druhý pro Úřad předsedy vlády ČSR. Sériová výroba se rozběhla roku 1983 a trvala až do roku 1991, kdy byla jejich produkce zastavena především z důvodu požadavku vyššího komfortu pro cestující, který souvisel se společensko-ekonomickými změnami na konci 80. let 20. století. Vozy LC 735 a LC 736 začaly být přeřazovány z mezinárodních spojů a zájezdů na vnitrostátní dálkové linky. Model LC 735 byl po ukončení výroby nahrazen typem C 735, který lépe vyhovoval svými druhými dveřmi. V letech 1977–1991 bylo vyrobeno celkem 6519 autobusů LC 735.
Vozy LC 735 jsou provozovány dodnes, v současnosti již ale v malém počtu, zejména kvůli velkému stáří a nákupům nových, pohodlnějších a modernějších autobusů.
I s fotkama tuhle:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Karosa_LC_735" onclick="window.open(this.href);return false;
Hranatá Karosa Reloaded Znalci určitě řeknou, jak starý model je tahle ábíčkovská ruční práce:
No a teď vzniká, už podle nových standartů, kompletně znova počítačově přepracovaná, ne tak průjmově zabarvená, zkrátka lepší a radostnější. Teda - díly karoserie jsem viděl zatím jenom v počítači, ale časem na ně taky dojde
Začátek je ouplně stejnej jako u každého jiného autobusu - krabičky, kolečka, nic co by překvapilo kohokoliv, kdo lepil ŠL/ŠD/ŠM
Dva večery s kružítkem (a není to Olfa) a s bombírováním a skládáním krabiček, už skoro zpaměti
Pokračování brzo
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Dooobrý! Že bych taky zkusil nějaký autobus.
-
- Příspěvky: 260
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Tak na tohle se moc těším Ať se práce daří
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Taky budu sledovat....Jen: Jakou to bude mít barvu?-jak je na PFku?
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
jako obvykle u Skokeše bych čekal, že model bude úplně jiný, než se dá z prezentovaných fotek předlohy na obalu očekávat (jako u všech Š11, u erťáka se bohudík trefil jak do typu, tak i zbarvení). Takže spíš než atypická LC1 sériové auto, třeba žluto-bílé?
Naposledy upravil(a) AmatER dne čtv 26.1.2012 21:59, celkem upraveno 1 x.
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Pěkně, AmatER, pěkně
Stopro trefa v plném rozsahu. Bude vypadat némlich takhle, jak jsi poslal. Žlutobílá, kulatý světla.
A máte po překvapení
Stopro trefa v plném rozsahu. Bude vypadat némlich takhle, jak jsi poslal. Žlutobílá, kulatý světla.
A máte po překvapení
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
ještě to může být turbo (jinak prosklený dveře a menší boční okno u šoféra)... Nicméně se těším, jak se s tím pánové poperou, jestli lépěji než já, když jsem došel k názoru, že lépěji to nejde
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: pát 27.1.2012 13:28
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Zase je všechno prozrazeno....
Je to jedna z prvních verzů tohoto busu, okno řidiče je stejně velké jako ostatní, nejsou tam poziční světélka a také má ještě jednoduchá zpětná zrcátka.
Ostatně před chvílí jsem dokončil všechny díly, večer je "naházím" na plochu (pro mě nejhorší práce, stejně jako návodovky) a počítám, že se v sobotu sejdu s Vojtou a model mu předám. Přidám i originální foto typu busíku.
Pak už tu "krásu" uvidíte i VY, patlalové....
Je to jedna z prvních verzů tohoto busu, okno řidiče je stejně velké jako ostatní, nejsou tam poziční světélka a také má ještě jednoduchá zpětná zrcátka.
Ostatně před chvílí jsem dokončil všechny díly, večer je "naházím" na plochu (pro mě nejhorší práce, stejně jako návodovky) a počítám, že se v sobotu sejdu s Vojtou a model mu předám. Přidám i originální foto typu busíku.
Pak už tu "krásu" uvidíte i VY, patlalové....
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Ono není těžké se ke vzhledu dopídit prostou dedukcí (hezky, Mesány, dedukce!).
...takže "atmosférák" LC735.00 (pozor na zadní nápravu - po celou dobu produkce provedení to byla Rába 018 jako na ŠD). Hoši z Škoda-bus klubu budou mít radost (a zejména Libor, to je ten pán za volantem výše)...michal antonický píše:Je to jedna z prvních verzů tohoto busu...
Naposledy upravil(a) AmatER dne úte 31.1.2012 10:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Tak tohle je asi nejvíc on:
Jinak nakonec jsem díly dostal až v neděli, ale vypadá to pěkně. Dvě srovnávací s dnes už historickým kouskem. Přece jenom je ten pokrok vidět...
A víte, že jsem si doteď myslel, že to je ČS Autobusová Doprava?
Tak jsem to hned podlepil - PK1, PK2, karton, jak je co potřeba... Tý drobotiny plastický tam teda je... Nojo, ale bez ní by to byl jenom přerostlej minibox
Pokračování olepování příště...
Jo a prej že nikdo nebude hnidopišit, že něco takovýho z Prahy do Michalovec nejezdilo
Jinak nakonec jsem díly dostal až v neděli, ale vypadá to pěkně. Dvě srovnávací s dnes už historickým kouskem. Přece jenom je ten pokrok vidět...
A víte, že jsem si doteď myslel, že to je ČS Autobusová Doprava?
Tak jsem to hned podlepil - PK1, PK2, karton, jak je co potřeba... Tý drobotiny plastický tam teda je... Nojo, ale bez ní by to byl jenom přerostlej minibox
Pokračování olepování příště...
Jo a prej že nikdo nebude hnidopišit, že něco takovýho z Prahy do Michalovec nejezdilo
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Sorry, já ta žádnej pokrok oproti původnímu provedení nevidím... kromě počítačový kresby. Spíš je to od pěkně realisticky tvarovaných ešek a erťáků velkej krok zpátky.Vojta Č. píše:Přece jenom je ten pokrok vidět...
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: pát 27.1.2012 13:28
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
No jo, z hranatýho autobusu kulatej neudělám - tak promiň..
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Výmluva. Ona hranatá sedmičková karosa zase až tak hranatá není...
- Zdeněk-TEO
- Moderátor
- Příspěvky: 1292
- Registrován: pon 12.12.2011 10:16
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: Karosa LC735 / Michal Antonický / 1:43 / beta
Che, prudí, ale k věci. A Michal předělává žebra a Vojta je rád, že to ještě nezačal skládat To jsem zvědav, co to udělá...