KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Mariane, zadny problem, jedme paralelne ..
Slepil jsem ram s napravami a perovanim, v soucasne dobe pracuji na tlumicich.
V prubehu tydne jsem dostal dezenky od Tea, tudiz jsem je hned musel vyzkouset. "Bohuzel" se ukazalo, ze ti, co me varovali, ze mne nebudou na kola pasovat, meli pravdu. Tudiz jsem vsechna kola rozkuchal, vnejsi plast odstranil a nahradil slepenym dezenem s vlozenymi paskami. (Blby je, ze uplne stejna akce me v budoucnu ceka s 8-mi predpripravenymi koly na Totalku )
Kola jsem nasledne natrel Agamou - barva na pneumatiky a na sucho prilozil k modelu.
Slepil jsem ram s napravami a perovanim, v soucasne dobe pracuji na tlumicich.
V prubehu tydne jsem dostal dezenky od Tea, tudiz jsem je hned musel vyzkouset. "Bohuzel" se ukazalo, ze ti, co me varovali, ze mne nebudou na kola pasovat, meli pravdu. Tudiz jsem vsechna kola rozkuchal, vnejsi plast odstranil a nahradil slepenym dezenem s vlozenymi paskami. (Blby je, ze uplne stejna akce me v budoucnu ceka s 8-mi predpripravenymi koly na Totalku )
Kola jsem nasledne natrel Agamou - barva na pneumatiky a na sucho prilozil k modelu.
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Pokud by jsi nechtěl rozřezávat hotová kola, tak můžeš rozřezat vypálené dezény na jednotlivé dílky......
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Jedeš jak drak, držím palce v další práci...
Další možnost než preparovat kola, je se zkusit domluvit s Teem, aby pásky dezénu byly o něco delší
Další možnost než preparovat kola, je se zkusit domluvit s Teem, aby pásky dezénu byly o něco delší
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Mě to moc vtipný nepřijde, protože toto je správné řešení, ale dohnané do absurda.Zrzek píše:Pokud by jsi nechtěl rozřezávat hotová kola, tak můžeš rozřezat vypálené dezény na jednotlivé dílky......
Běhoun nalepovaný na už sestavené kolo je krátký - může být
Běhoun nařežu na několik segmentů - např po pěti figurách a začnu olepovat - drovná spára není rušivá a při dodržení této vzdálenosti se tak pěkně zbavím díry, která mi vychází při natažení běhounu na už slepené kolo
Samozřejmě budu hledat optimální poměr mezery chybějícího běhounu a z toho odvodím kolik řezů bude třeba.
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
blekota, vyzerá to dobre, kolesá sa mi páčia
Podvozok by bol skoro hotový,chýba už len pár drobností ako sú ramená sestupu a neviem ako prepojiť motor s chladičom tam čo sú diery na vrchu a spodku chladiča.
Blatníky odporúčam prilepiť až keď bude zlepená aj nádrž, ja som prilepil blatníky a potom som tam nezmestil nádž, na rad prišiel skalpel a posunutie blatníkov ale to je moja blbosť.
Výfukové potrubie ma dosť potrápilo, zatiaľ je len na sucho priložené ako aj rezervy.
Dosť bolo kecov tu je foto.
Podvozok by bol skoro hotový,chýba už len pár drobností ako sú ramená sestupu a neviem ako prepojiť motor s chladičom tam čo sú diery na vrchu a spodku chladiča.
Blatníky odporúčam prilepiť až keď bude zlepená aj nádrž, ja som prilepil blatníky a potom som tam nezmestil nádž, na rad prišiel skalpel a posunutie blatníkov ale to je moja blbosť.
Výfukové potrubie ma dosť potrápilo, zatiaľ je len na sucho priložené ako aj rezervy.
Dosť bolo kecov tu je foto.
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Wow, parada, super..)
Mne teprve zasycha barva na stabilizatorech a konzolach. Trochu mne to komplikuje muj tezko uveritelny dar sahnout prstama na neco, co jeste neni zaschle, a muzu zacit znova
- propojeni motoru a chladice v navodne kresbe chybi. Myslim, ze cerny drat vytvarovany tak, aby nezavazel kabine to jisti
- blatniky budu lepit az pozdeji, at se daji pripadne jeste ladit i s nadstavbou
- vyfukove potrubi je dobry masakr, docela asi problem se orientovat v te zaplave valecku, ze kterych je seskladano
Jeste dotaz - nemuzu ve vystrihovance najit pasky 122, patri k vodicim ramenum 121. Mel jsi je tam?
Mne teprve zasycha barva na stabilizatorech a konzolach. Trochu mne to komplikuje muj tezko uveritelny dar sahnout prstama na neco, co jeste neni zaschle, a muzu zacit znova
- propojeni motoru a chladice v navodne kresbe chybi. Myslim, ze cerny drat vytvarovany tak, aby nezavazel kabine to jisti
- blatniky budu lepit az pozdeji, at se daji pripadne jeste ladit i s nadstavbou
- vyfukove potrubi je dobry masakr, docela asi problem se orientovat v te zaplave valecku, ze kterych je seskladano
Jeste dotaz - nemuzu ve vystrihovance najit pasky 122, patri k vodicim ramenum 121. Mel jsi je tam?
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Pásiky 122 sú tam, nájdeš ich na niektorej farebnej stránke ako sú diely náprav ak sa nemýlim.
Aj ja mám ten zázračný dar ešte nezaschnuté diely brať do rúk, ako som začal používať vodou riedené farby Revell tak sa to zlepšilo.
Ja už pracujem na nadstavbe ale to drôtovanie ma nebaví.
Keď sa už robia dezény,folie na okná už nám chýbajú len rámy keby začal niekto robiť ))
Aj ja mám ten zázračný dar ešte nezaschnuté diely brať do rúk, ako som začal používať vodou riedené farby Revell tak sa to zlepšilo.
Ja už pracujem na nadstavbe ale to drôtovanie ma nebaví.
Keď sa už robia dezény,folie na okná už nám chýbajú len rámy keby začal niekto robiť ))
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Dobré, dobré - jen tak dál! Rád budu sledovat .
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Mariane, zkoušel jsi nasadit kola na zadní os? Z toho, co vidím, tuším malou zradu
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
přesně - blatník je posunutý dopředu oproti pozici kola.
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Já jsem ty pásky 122 prostě nenašel.. Naštěstí je jejich náhrada velmi jednoduchá, v současnosti mi zasychají společně s rameny, následně je dolepím na model.
Doplnil jsem díly na podvozek - tzn., tlumiče, stabilizátory, sestup, motor s převodovkou a chladič.
Jo, a až budete někdo lepit držáky konzol pérování na rám, soustřeďte se víc než já. Já jsem je nalepil naopak (předemdozadu) a musel je odřezat a znovu nalepit..
Doplnil jsem díly na podvozek - tzn., tlumiče, stabilizátory, sestup, motor s převodovkou a chladič.
Jo, a až budete někdo lepit držáky konzol pérování na rám, soustřeďte se víc než já. Já jsem je nalepil naopak (předemdozadu) a musel je odřezat a znovu nalepit..
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
Rada pana Vintra:
Rameno, které drží suv sestupu, je tvořeno drátem (myslím, že 139). Na obou koncích jsou díly 140 Vevnitř je dobré namotat úzký proužek papíru, aby se rameno zevnitř dotýkalo dílů 140. Takto utvořené rameno se dotýká z boku sestupu na jedné straně a dílu 142 )nikoliv 1401) na rámu. Díl 142 lícuje se svislou vnitřní stěnou rámu a nalepí se na něj rameno dílem 140.
Dílek 122 jsem po úporném hledání nenašli. V návodové kresbě je jen označení 121.
Rameno, které drží suv sestupu, je tvořeno drátem (myslím, že 139). Na obou koncích jsou díly 140 Vevnitř je dobré namotat úzký proužek papíru, aby se rameno zevnitř dotýkalo dílů 140. Takto utvořené rameno se dotýká z boku sestupu na jedné straně a dílu 142 )nikoliv 1401) na rámu. Díl 142 lícuje se svislou vnitřní stěnou rámu a nalepí se na něj rameno dílem 140.
Dílek 122 jsem po úporném hledání nenašli. V návodové kresbě je jen označení 121.
Re: KAMAZ 4326-9 VK Dakar 2011 / Vimos / 1:32
blekota, Ty bláho, to je parádne.
JosefFoxx, dík za info.
JosefFoxx, dík za info.