Tatra 162 Dakar 4x4 / Spida / 1:32

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Odpovědět
janicko
Příspěvky: 1
Registrován: sob 28.1.2012 18:08

Tatra 162 Dakar 4x4 / Spida / 1:32

Příspěvek od janicko »

Model asi predstavovat nemusim.
Mam uz skoro vsetko pripravene, uz to len davam dokopy. Povodne som chcel len pretriet podvozok, ale sa mi nepodarilo nijako retusovat tu tmavu hnedu, tak nakonec sa premaluje aj ta.
Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

Z coho som ale stale mimo, su turba, a s tym spojene aj vyfuky. Nevidel som vykres prototypu, ak to je nakreslene takto, tak to bude iba koli tomu aby tam nieco bolo. Neviem o ziadnom type ktore by mal tento tvar vyfukovych zvodov. Ak sa uvazovalo o 2+1 turbe na stranu, uz by sa vyrabali zvody pravdepodobne pre 3+3 valce. Otazka je, ci by sa oplatilo aj v tej dobe s tym laborovat, lebo nie je sranda zladit tolko turb. A keby aj bolo take auto nasadene do sutaze, tak prave tie turba by boli jeho slabym miestom. Osobne by som tam dal turba maximalne dve, po jednom na stranu, mozno podobne ako to je na modeli, (no urcite nie s tymto tvarom zvodov) a vyfuk by isiel kolmo hore, pripadne ak by ostal na tomto mieste, otocil by som ho opacne. Vyfuk tak ako je nakresleny na modeli vychadza z kresby p. Krala, ale tam je motor vpredu. Vyzera sice pekne, no takto sa to da riesit mozno na okruhu, na rally viac hrozi poskodenie co ma vplyv aj na vykon.
Dalsia vec co mi nesedi je uchytenie zadneho ochranneho ramu, asi by ho nikto neuchytaval o blatnik.
Celkovo to auto je navrhnute vyborne, rozlozenie vahy, znizenie taziska, aerodynamika, jednoduchost konstrukcie, myslim ze aj dnes by bol takyto special konkurencie schopny.
Odpovědět

Zpět na „Sport a Dakar“