Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32 - HOTOVO
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
Tohle se chválí samo Díky za návod, těším se na hotový model a reálné fotky z kasáren.
JS
JS
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
Ta plachta by myslím klidně zasloužila vlastní téma v konstrukci
Posunula ten model hooodně daleko.
Přeju zdárné dokončení.
Posunula ten model hooodně daleko.
Přeju zdárné dokončení.
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
Dík moc, pánové.
Těší mě, že se líbí.
Těší mě, že se líbí.
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
S tím průklepákem , výborný nápad. K tomu perfektní návod . To vše v kombinaci s kvalitně slepeným modelem . Jak píše Chimenes tohle až nafotíš někde u kasáren tak nepůjde poznat , že je to jen model .
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
krásná práce, za mě jeden z nejlepších modelů na fóru - a to ještě není dokončen...
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
Krásná stavba a ta plachta....hmm..nemám slov. Jako živá.
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
No tož toto . Tak nevím estli sa mám inspirovat nebo sa nakakat . Já tu svoju VVN co mám v 2d snad ani lepit nebudu , abych ju ve finále při pohledu na tu tvoju nerozšlapal .
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
máš to parádní, hodně se mi líbí zápatky na zadním čele a ten žebřík vypadá luxusně. Hlavně se ti povedlo trefit odstín jak tohoto tak i dalšího příslušenství a taky retuší. Čím jsi barvil/retušoval? O plachtě snad ani nemluvě, to už tu bylo řečeno vše...
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
Ještě jednou díky, pánové.
Mezi nejlepší modely? No, řekl bych, že jsou tu daleko větší pecky.
Pravda je, že plachta ten model pozvedne hodně. To jsem věděl od začátku a ani na chvíli jsem nepomyslel na to, že bych jí nedělal. K tomu autu prostě patří.
staryorel - Jestli ji nechceš lepit, tak jí od tebe koupim
Raven - Barvím a retušuju akrylkama. Díky figurkařině mam s mícháním barev dost zkušeností. Pravda je, že ty kombinace barev jsou občas šílený, hlavně pro retuš, kdy barva na paletě je úplně jiná po nasátí papírem. Hodně využívám jinak poměrně málo používaný odstín Magenta, jeden ze základních odstínů při tisku. Dávám ho do každé směsi pro retuš.
Mezi nejlepší modely? No, řekl bych, že jsou tu daleko větší pecky.
Pravda je, že plachta ten model pozvedne hodně. To jsem věděl od začátku a ani na chvíli jsem nepomyslel na to, že bych jí nedělal. K tomu autu prostě patří.
staryorel - Jestli ji nechceš lepit, tak jí od tebe koupim
Raven - Barvím a retušuju akrylkama. Díky figurkařině mam s mícháním barev dost zkušeností. Pravda je, že ty kombinace barev jsou občas šílený, hlavně pro retuš, kdy barva na paletě je úplně jiná po nasátí papírem. Hodně využívám jinak poměrně málo používaný odstín Magenta, jeden ze základních odstínů při tisku. Dávám ho do každé směsi pro retuš.
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
Jo tak to je plachtička!
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
Špica,s těm kolama pokud budou tak kvalitní jako zbytek modelu to bude nejlepší slepená T815
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
Kola
Kola, tedy jejich tvar a podoba, jsou pro konečný vzhled modelu zcela zásadní. Aspoň tak to vidim já. Chtěl jsem si na nich proto dát záležet.
Jsou v podstatě úplně nová, ta jako že z původní vystřihovánky jsem použil pouze díly disku, krytů náboje a dofuku a vnitřní ráfek.
Postup je vidět na fotkách, takže jen stručně k úpravě dezénu. Jelikož moje kola mají větší průměr a tudíž i obvod, bylo nutné „natáhnout“ dezén o cca. 4,5mm. Dezén jsem tedy rozdělil na jednotlivé řady figur a pomocí jednoduchého přípravku je nalepil na proužek průklepového papíru. A takhle osmkrát. Potěšilo a i udivilo mě, že rozdíl v obvodu všech osmi kol se vešel do 0,8mm.
Úpravou prošly i díly vrchního disku. Kryt náboje je zvýšen o 1mm a stejně tak je upraven kryt dofuku.
Hotová kola. Schází už jen patina a šup na auto.
,
Příště už fotky hotové Tatry.
Kola, tedy jejich tvar a podoba, jsou pro konečný vzhled modelu zcela zásadní. Aspoň tak to vidim já. Chtěl jsem si na nich proto dát záležet.
Jsou v podstatě úplně nová, ta jako že z původní vystřihovánky jsem použil pouze díly disku, krytů náboje a dofuku a vnitřní ráfek.
Postup je vidět na fotkách, takže jen stručně k úpravě dezénu. Jelikož moje kola mají větší průměr a tudíž i obvod, bylo nutné „natáhnout“ dezén o cca. 4,5mm. Dezén jsem tedy rozdělil na jednotlivé řady figur a pomocí jednoduchého přípravku je nalepil na proužek průklepového papíru. A takhle osmkrát. Potěšilo a i udivilo mě, že rozdíl v obvodu všech osmi kol se vešel do 0,8mm.
Úpravou prošly i díly vrchního disku. Kryt náboje je zvýšen o 1mm a stejně tak je upraven kryt dofuku.
Hotová kola. Schází už jen patina a šup na auto.
,
Příště už fotky hotové Tatry.
Re: Tatra 815 VVN 8x8 1R / RipperWorks / 1:32
No dopr...kený ohrady. chlape dobře ty. Koukám na to mlčky a super.