Po další betině jsem se rozhodl stříhnou do něčeho jednodušího, kde bych nemusel přemýšlet nad chybama a jen si tak v předvánočním čase zpříjemnit mrazivé večery. Rozhodnutí padlo na již delší dobu vydaný Zetor 5511 s pětinunovým vlekem. Lepit budu samozřejmě verzi s interiérem a nějaké ty menší úpravy celkového vzhledu traktoru:
Menší popis:
Zetor 5511 rv.1972 má čtyřválcový naftový motor s vodním oběžným chlazením o výkonu 55k(40,5kW). Převodovka má stejný rozsah rychlostí jako předchozí typy Z 2511,3511 a 4511 tj. pět silničních a jednu zpáteční, pět redukovaných a jednu redukovanou zpáteční.Maximální rychlost traktoru je 25,41km/h
Traktory se dodávaly jak v bezkabinovém stavu tak s ní.
Rozměry:
délka: 3010mm
šířka: 1970mm
rozvor: 1918mm
rozdchod předních kol: 1275-1575 mm
rozchod zadních kol: 1500mm
hmotnost 2470kg
Stavba kabiny včetně blatníků a příslušenstvní, zbývá jen zpětné zrcátko a kličky dveří
Zetor 5511 + 5t vlek /PMHT+ Jiří Bouška/1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Zetor 5511 + 5t vlek /PMHT+ Jiří Bouška/1:32
No jedeš pěkně , já se s tím patlám a ty už máš hotovou kabinu Fakt pěkné
Re: Zetor 5511 + 5t vlek /PMHT+ Jiří Bouška/1:32
díky ,no jak v tvém vlákně psal Joska, tak tahle kabina není na zasklívání nejhorší, takže to jde pěkně od rukyopel123 píše:No jedeš pěkně , já se s tím patlám a ty už máš hotovou kabinu Fakt pěkné
Re: Zetor 5511 + 5t vlek /PMHT+ Jiří Bouška/1:32
Co ti zapříčinilo ten flek na čelním rámu??
Re: Zetor 5511 + 5t vlek /PMHT+ Jiří Bouška/1:32
no jelikož rám okna zabarvuju černým fixem dostala se tam kapka vody a bohužel se to tak škaredě rozpilo...(, ale u vystřihováky je aršík s odstínem traktoru tak z toho zkusím vyřezat nový vrchní díl kolem skla a přelepit to.....uvidim jak se to povede..
Re: Zetor 5511 + 5t vlek /PMHT+ Jiří Bouška/1:32
Takže dolepil jsem poslední dílky traktoru a celé do dal dohromady, zde výsledek mého počínání .Přední náprava vlně funkční a jelikož se mi zdálo, že zadní rozchod kol byl moc velky( přečnívání z blatníků) tak jsem zadní hvězdice disku kol vyřízl a o 3mm posunul do vnitř disku a bodobě přilepil. Flek na předním rámu okna opraven přelepením nového rámu vyříznuté z barevné plošky u vystřihovánky. Dále se pokračuje rámem pětitunky.