Stránka 1 z 2
Galerie - Vojta S
Napsal: ned 22.1.2012 15:53
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: ned 22.1.2012 15:55
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: ned 4.3.2012 20:26
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: stř 13.2.2013 18:15
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: ned 16.6.2013 11:26
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: sob 13.6.2015 11:45
od Vojta S
Americká krátkosrstá kočička,Nobutaka Mukouyama,Canon free
viewtopic.php?f=24&t=4806&p=65220#p65220" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: ned 3.7.2016 17:26
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: úte 27.3.2018 21:44
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: sob 7.7.2018 21:52
od Kája 457
Zdravím mám na vás velkou prosbu ohledně BAT-M POKUD MOZNO MUJ FB KAJA BUCHBERGER
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: sob 17.11.2018 8:49
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: pon 29.7.2019 21:56
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: čtv 15.8.2019 21:07
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: sob 22.2.2020 22:16
od Vojta S
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: pon 12.7.2021 19:59
od Vojta S
Vityaz DT - 30 , Ruští inženýři , FREE
viewtopic.php?f=17&t=7859" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruské (sovětské) pásové terénní vozidlo Vityaz se začalo vyvíjet v roce 1977.Přičemž hlavním úkolem bylo přepravovat balistické střely do odlehlých míst Sibiře odkud by byly těžko zjistitelné. Z původního určení ale nakonec sešlo a několikrát byla existence vozidla ohrožena, ale Vityaz byl zachráněn ropným a plynárenským průmyslem Ruska, na severu se taková vozidla používají k dodávce zboží a jako podvozek pro zvláštní vybavení,tj. jeřáby, bagry, plošiny, hasičské vozy.
V roce 1981 bylo vozidlo vydáno do sériové výroby. S drobnými vylepšeními model pokračuje ve výrobě ve společnosti Vityaz Engineering Company dodnes.
Re: Galerie - Vojta S
Napsal: sob 11.12.2021 20:56
od Vojta S
Kraz 255b,AKC-4-255b , konverze kovového modelu , Avtoistorie + Vojta S
viewtopic.php?f=24&t=8671" onclick="window.open(this.href);return false;
Cisterna AKC-4-255b sloužila k přepravě a krátkodobému skladování okysličovadla do raketového systému S - 200.
Kraz 255
Výrobce: KrAZ
Výroba: 1967–1994
Motor: 14,9L YaMZ -238 V8 diesel
Převodovka: 5-rychlostní YaMZ-236N manuál
Rozvor: 5 300 mm
Délka: 8 645 mm
Šířka: 2 750 mm
Výška: 2 940 mm (valník)
Pohotovostní hmotnost: 11 950 kg