motorový vůz 810
Re: motorový vůz 810
No , u té 810 se dá docela dobře udělat otáčecí kola , stačí jenom nasadit kola na špejle nebo drát a nabarvit nebo přelepit barevným papírem
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: motorový vůz 810
No , stačily by tak dva nebo jeden a zapřáhnout je za tu t211
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: motorový vůz 810
opel123 to ne, ta lokomotíva je poloviční, to by neutáhla...
Re: motorový vůz 810
Prase (T211) utáhne i nádraží, jen prostě pojede pomalu
Re: motorový vůz 810
Asi by to rozjela, ale neubrzdila...
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: motorový vůz 810
Roman V. Souhlasím s tebou.....
Re: motorový vůz 810
Dovolím si oponovat, že rozjela i ubrzdila. Mluvím ze zkušeností - "posoplená" kolej (rosa a tráva), zátěž dva vozy Es plné uhlí v kovových bednách (posun po areálu sléváren v podobě přesunu vozů z místa nakládky na místo, kde si bedny s uhlím převzal jeřáb a uhlí vysypal do pece), vše připojeno volně svěšenou šroubovkou a brzděno pouze a jen mašinkou. Pro ni to nebyl vůbec problém, jen bylo potřeba při rozjezdu řádně zapískovat a při brzdění mít na paměti delší brzdnou dráhu (a cukatůru, protože to bylo svěšeno na volno).
Ono tyhle malé mašinky vypadají, že nic neutáhnou ani neubrzdí, ale opak je pravdou a mnohé vlečky by bez nich byly ztracené. A troufám si říct, že zátěž jednoho či dvou motorových vozů je pro ně opravdu neznatelná, když běžně tahají tkalouny vozů nákladních, a ke všemu ložených (a do stoupání, které bývá na některých vlečkách velmi značné).
Snad mi zde nebudou moderátoři příliš nadávat, že odbočuji od tématu, ale na tohle se prostě nedalo nereagovat... slibuji, že jak dostanu do ruky něčí foťák, přidám nějaké fotky z mé stavby MPR I. A teď jdu pokračovat v patlání
Ono tyhle malé mašinky vypadají, že nic neutáhnou ani neubrzdí, ale opak je pravdou a mnohé vlečky by bez nich byly ztracené. A troufám si říct, že zátěž jednoho či dvou motorových vozů je pro ně opravdu neznatelná, když běžně tahají tkalouny vozů nákladních, a ke všemu ložených (a do stoupání, které bývá na některých vlečkách velmi značné).
Snad mi zde nebudou moderátoři příliš nadávat, že odbočuji od tématu, ale na tohle se prostě nedalo nereagovat... slibuji, že jak dostanu do ruky něčí foťák, přidám nějaké fotky z mé stavby MPR I. A teď jdu pokračovat v patlání
Re: motorový vůz 810
Zde dokonce táhne asi 5 nákladních vagónů: http://spz.logout.cz/album/sk/sk_pse7015.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No myslím , že některé nákladní vagóny bývají ještě těžší , než 810. Je pravda , že na posunování motoráků se používají spíše lokomotivy řady 714 , ale t211 by ho podle mě také utáhla.
No myslím , že některé nákladní vagóny bývají ještě těžší , než 810. Je pravda , že na posunování motoráků se používají spíše lokomotivy řady 714 , ale t211 by ho podle mě také utáhla.
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: motorový vůz 810
No , vypadá to celkem dobře a budeš ho zase zvětšovat
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: motorový vůz 810
No kdyby se mi to povedlo na 1:87, bylo by to ok, pak chtěl upravit spodek
Re: motorový vůz 810
schumy.0003: Tak zkus upgradnout ten model ze Šumperka: http://www.parsnova.cz/admin/files/Modu ... 14-914.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;. Akorát pozor na měřítko. Oni tvrdí, že je 1:87, ale radši si to přeměř. Jiné jejich modely byly cca 1:84.
zdraví
hank
zdraví
hank
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: motorový vůz 810
hank: děkuji, ale já jsem si vybral tamtu schválně, je totiš nejlépe narísovaná a dobře se s ní pracuje, tu co jsi mi sem dal mám taky, ale nemůžu ji přetáhnout do malování, udělá mi to z toho paskvil, roztáhne se mi do šížky........
s tímto modelem mám ještě jiné plány, udělat si trijo.....
s tímto modelem mám ještě jiné plány, udělat si trijo.....
Re: motorový vůz 810
Tak jsem dnes říznul do 810 , jde to zatím dobře , ale ten tvrdší papír tu jednoduchost pěkně kazí.