Tatra OA vz. 30 / Attimon / 1:24 / Betatest / HOTOVO
Napsal: pon 29.10.2012 20:54
Obrněný automobil vyráběný v letech 1926 - 1934 v Tatře Kopřivnice je asi nejznámějším českým obrněným automobilem. Celkový počet vyrobených kusů dosáhl čísla 51, z čehož se nedochoval ani jeden. Všechny, které jsou v současné době k vidění jsou pouze repliky. Vůz existoval v barvách armády ČSR, později v barvách německých a jeden kus měla i slovenská armáda.
Model je v současné době v přípravě pro tisk.
Pro testovací stavbu jsme vybrali československou kamufláž, která je zajímavější než stereotypní německá šedá. Jinak model bude obsahovat všechny tři barevné varianty, čili kompletní československou, kompletní německou a alternativní díly pro slovenskou.
Základ modelu tvoří celek karoserie, žebra tentokrát prakticky nejsou.
Na podlaze zatím chybí pedály.
Po vlepení podlahy do karoserie přicházejí na řadu nápravy. Zadní po nalepení blatníků, přední po přilepení motoru.
Zadní blatníky se lepí natupo. Kdo chce chlopně, místa kolem je dost, ale doporučuji kdyžtak podlepit boční plechy tenším papírem a v něm chlopně vyřezat.
Po blatnících je na řadě zmíněná zadní náprava a pak přední blatníky. V modelu bude možnost volby otevírací nebo zavřené kapoty, navíc je to konstruováno tak, že kdo si netroufá na provedení podle předlohy (součástí kapoty jsou i kusy blatníků), bude moct zvolit i blatníky vcelku a kapotu otevírací bez jejich částí. Také nádrž je na svém místě.
No a pohled zvenku. Rezervy pojištěné řemeny je potřeba vlepit do karoserie ještě před vlepením podlahy. Doplněny i řemeny coby opěradla předních sedadel. Před vlepením podlahy je rozumné vlepit ještě mezikruží pro otáčení věže.
Otvorem pro věž toho moc vidět nebude. Střelec kolem sebe holt moc místa neměl.
Věž je chuťovka.
Trocha harampádí kolem, (ještě chybí zadní světlo), kola a motor. Kola budou mít ve finální variantě samozřejmě dezén.
Další fotky velmi brzy
Model je v současné době v přípravě pro tisk.
Pro testovací stavbu jsme vybrali československou kamufláž, která je zajímavější než stereotypní německá šedá. Jinak model bude obsahovat všechny tři barevné varianty, čili kompletní československou, kompletní německou a alternativní díly pro slovenskou.
Základ modelu tvoří celek karoserie, žebra tentokrát prakticky nejsou.
Na podlaze zatím chybí pedály.
Po vlepení podlahy do karoserie přicházejí na řadu nápravy. Zadní po nalepení blatníků, přední po přilepení motoru.
Zadní blatníky se lepí natupo. Kdo chce chlopně, místa kolem je dost, ale doporučuji kdyžtak podlepit boční plechy tenším papírem a v něm chlopně vyřezat.
Po blatnících je na řadě zmíněná zadní náprava a pak přední blatníky. V modelu bude možnost volby otevírací nebo zavřené kapoty, navíc je to konstruováno tak, že kdo si netroufá na provedení podle předlohy (součástí kapoty jsou i kusy blatníků), bude moct zvolit i blatníky vcelku a kapotu otevírací bez jejich částí. Také nádrž je na svém místě.
No a pohled zvenku. Rezervy pojištěné řemeny je potřeba vlepit do karoserie ještě před vlepením podlahy. Doplněny i řemeny coby opěradla předních sedadel. Před vlepením podlahy je rozumné vlepit ještě mezikruží pro otáčení věže.
Otvorem pro věž toho moc vidět nebude. Střelec kolem sebe holt moc místa neměl.
Věž je chuťovka.
Trocha harampádí kolem, (ještě chybí zadní světlo), kola a motor. Kola budou mít ve finální variantě samozřejmě dezén.
Další fotky velmi brzy