Audi 90 IMSA GTO 1989
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Sleduju model s úžasem...já na zasklívání a vlastně i podlepování dílů používám oboustr. pásku, je pravda jak píše Teo,hůře se retušuje,ale dá se to...(chce to hustší barvu) Jedinou nevýhodu v pásce a etiketovacím papíru vidím v tom,že se musíš s nalepením trefit napoprvé,jinak je průšvih... a to mě třeba čeká v mé stavbě požární plošiny,kdy je to obrovská plocha na přilepení a nesmím to udělat křivě...jinak (good bye)
Audinku budu sledovat dál s nadšením.
Audinku budu sledovat dál s nadšením.
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Ja na retuš obojstrannej pásky používam hrubšiu (asi 1 mm silnú) liehovú fixu Centropen Permanent a ide to krásne.samotr9 píše: .....hůře se retušuje,ale dá se to...(chce to hustší barvu)....
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Ještě k tomu etiketovacímu papíru - je potřeba sledovat kvalitu. U některých levnějších ta lepicí vrstva nestojí za nic a po poměrně krátké době se od fólie odchlipuje.
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
kupuju oboustrannou pásku v tescu asi za 45,- Kč tu širší a o něco levnější tu hubenější..zatím se mi nerozlepilo nic,ale netuším co to udělá časem.....
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Tak jsem se dostal k toliko diskutovanému zasklení. Etiketovací papír je dobrý nápad, ale já se držím několikrát vyzkoušené oboustranné pásky. Konkétně používám pásku Kores DUO (tloušťka pásky je cca 0,07mm a problémy s retušováním jsem nezaznamenal)
Díly střechy připravené na zasklení:
Vnitřní část střechy má být černá a návod doporučuje střechu před slepením začernit, kvůli bílé barvě a strachu z propití černé jsem vnitřní část oblepil kopií natřenou černou tuší:
Samotné nalepení střechy je celkem pohodové (i přesto, že jsem si trochu omezil manévrovací prostor v oblasti zadních podběhů- zavěšení se má lepit až po přilepení střechy).
Chybí už jen dodat tyto detaily + anténky:
Díly střechy připravené na zasklení:
Vnitřní část střechy má být černá a návod doporučuje střechu před slepením začernit, kvůli bílé barvě a strachu z propití černé jsem vnitřní část oblepil kopií natřenou černou tuší:
Samotné nalepení střechy je celkem pohodové (i přesto, že jsem si trochu omezil manévrovací prostor v oblasti zadních podběhů- zavěšení se má lepit až po přilepení střechy).
Chybí už jen dodat tyto detaily + anténky:
- Nechvatal.P
- Příspěvky: 8
- Registrován: ned 5.2.2012 9:45
- Bydliště: Jablonné v Podještědí
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Ahoj,
Ali, moc dobrá práce. Bude s toho krásný kousek.
Mám moc rád tyto typy vozů.
Držím palce
Petr
Ali, moc dobrá práce. Bude s toho krásný kousek.
Mám moc rád tyto typy vozů.
Držím palce
Petr
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Stavbu mohu prohlásit za dokončenou:
Přestože se jedná o první model z nové série sportovních vozů od Rada, je jeho konstrukce velmi promyšlená a perfektně stavitelná. K dispozici bude i neprosklená varianta, ale většina si určitě zvolí prosklenou, která tento zajímavý model ještě zatraktivní.
Na závěr chci Radovi poděkovat za krásný model.
Přestože se jedná o první model z nové série sportovních vozů od Rada, je jeho konstrukce velmi promyšlená a perfektně stavitelná. K dispozici bude i neprosklená varianta, ale většina si určitě zvolí prosklenou, která tento zajímavý model ještě zatraktivní.
Na závěr chci Radovi poděkovat za krásný model.
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Vypadá to opravdu dobře , jediné co bych změnil je ta síť v okně, tu bych udělal z jednotlivých pásků. Jinak držím palce pokračování cesty tohoto modelu .
- Rado Radevicz
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv 8.3.2012 11:52
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Ali já děkuji za stavbu, také za pomoc při dolazení modelu, dobrá práce, Audi je hotové a může vyrazit na trať.
Jak už Ali zmínil, chci vedle F1 produkovat i sporťáky, protože těch krásných vozů se v historii objevilo opravdu dost a je z čeho vybírat..a snad dojde i na současnost. Práci na modelu jsem si užil, super předloha..
Jak už Ali zmínil, chci vedle F1 produkovat i sporťáky, protože těch krásných vozů se v historii objevilo opravdu dost a je z čeho vybírat..a snad dojde i na současnost. Práci na modelu jsem si užil, super předloha..
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Krásny model a aj veľmi pekne spracovaný. Všimol som si, že v tejto verzii je iné zadné krídlo. Takže bude to na staviteľovi, ktorú verziu si vyberie?
- Rado Radevicz
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv 8.3.2012 11:52
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Zdravím, děkujeme.. , Model obsahuje jednoduché křídlo které je na finálních fotkách, takto se vůz objevil v závodě.
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Co na to MegaGraphic ?
-
- Příspěvky: 147
- Registrován: pon 23.1.2012 18:56
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Mega Graphic má od Audi licenci na konkrétní model Audi A4 DTM 2009. Nemáme licenci na všechny Audiny.
Náš model Audi je tedy schválený a jsme v poho i ohledně log firem, které se na autě vyskytují, kromě samotné značky Audi.
Pokud si tedy někdo vydá model Audi bez licence, je to jeho odpovědnost.
Jak píšu. Máme licenci na konkrétní model a jiní vydavatelé si můžou vydávat co chtějí. Případně se nebráníme tento model vydat u nás a řádnou licenci mu obstarat. Pokud bude mít autor zájem. Tím nechci říct, že pokud model vyjde jinde, že to hned budu Audi hlásit. Je mi to jedno a pokud na autora po vydání někdo vlítne, je to jeho boj.
Náš model Audi je řádně schválen a nemám se po jeho vydání čeho bát.
Náš model Audi je tedy schválený a jsme v poho i ohledně log firem, které se na autě vyskytují, kromě samotné značky Audi.
Pokud si tedy někdo vydá model Audi bez licence, je to jeho odpovědnost.
Jak píšu. Máme licenci na konkrétní model a jiní vydavatelé si můžou vydávat co chtějí. Případně se nebráníme tento model vydat u nás a řádnou licenci mu obstarat. Pokud bude mít autor zájem. Tím nechci říct, že pokud model vyjde jinde, že to hned budu Audi hlásit. Je mi to jedno a pokud na autora po vydání někdo vlítne, je to jeho boj.
Náš model Audi je řádně schválen a nemám se po jeho vydání čeho bát.
- Rado Radevicz
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv 8.3.2012 11:52
- Kontaktovat uživatele: