Audi 90 IMSA GTO 1989
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
- Rado Radevicz
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv 8.3.2012 11:52
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Vypadá to čím dál tím lépe. Palec nahoru! Jsem zvědavej na finish
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Na prosklení nic není, jen kdybys to udělal už při stavbě karoserie. Vyřezávat to teď je jako čištění karburátoru směrem od výfuku
Vypadá to parádně
Vypadá to parádně
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Tenhle model sleduju už od začátku. jen koukám jak ti to jde od ruky. Musím říct, že je to paráda. Těším se na další postup.
Mohl by jsi sem dát třeba i detail kola? Zajímal by mně jak jsi se s tím popral.
Skvělá práce
Mohl by jsi sem dát třeba i detail kola? Zajímal by mně jak jsi se s tím popral.
Skvělá práce
- Rado Radevicz
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv 8.3.2012 11:52
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Chlapci je to jen autorská hrubá vývojová stavba, umělecký aspekt tady prosím nehledejte
V tuto chvíli zbývá připravit díly vybavení kabiny a detaily, doladit grafiku do finální podoby. Toto již publikovat nebudu a dá se říct že je to z mé strany asi vše. Stavbu ostré verze svěřím některému ze zkušených lepičů..
V tuto chvíli zbývá připravit díly vybavení kabiny a detaily, doladit grafiku do finální podoby. Toto již publikovat nebudu a dá se říct že je to z mé strany asi vše. Stavbu ostré verze svěřím některému ze zkušených lepičů..
- Rado Radevicz
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv 8.3.2012 11:52
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
..a tím zkušeným lepičem bude Ali..
Těšme se..
Těšme se..
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Jak už tu Rado předeslal (i když s tím zkušeným modelářem, trochu přestřelil ), požádal mě o kontrolní slepení- což jsem samozřejmě nemohl odmítnout.
Dle návodu začínám koly:
Kola jsou navrženy dle "současného trendu"-tzn. samostatná pneumatika do níž se vsunuje disk, čímž vznikne plastický ráfek.
Natvarované pneumatiky a jednotlivé prvky ráfku:
Nyní na kola umístíme bílé "poklice", které nám plastické ráfky a pěknou kresbu disku dokonale zakryjí:
Dle návodu začínám koly:
Kola jsou navrženy dle "současného trendu"-tzn. samostatná pneumatika do níž se vsunuje disk, čímž vznikne plastický ráfek.
Natvarované pneumatiky a jednotlivé prvky ráfku:
Nyní na kola umístíme bílé "poklice", které nám plastické ráfky a pěknou kresbu disku dokonale zakryjí:
Naposledy upravil(a) Ali dne čtv 18.10.2012 23:10, celkem upraveno 2 x.
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Postup v podobě zpracovaného základu interiéru a podvozku.
Zadní stěna kokpitu umožňuje proříznutí a umístění folie do "okénka":
Přidána zadní část se středem nárazníku a základ pro přední zavěšení:
Prostor za kabinou je řešen dost zjednodušeně (případní úpravci se tu budou moci vyřádit), zatím umístěna nádrž a systém ventilace:
Zadní stěna kokpitu umožňuje proříznutí a umístění folie do "okénka":
Přidána zadní část se středem nárazníku a základ pro přední zavěšení:
Prostor za kabinou je řešen dost zjednodušeně (případní úpravci se tu budou moci vyřádit), zatím umístěna nádrž a systém ventilace:
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Tohle je pěkné auto, už se na něj těším. Nejvíc mě překvapil ten interiér
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Nyní je na řadě karoserie. Jednotlivé prvky bočnic jsou podlepeny tenkým papírem (jedná se o volební lístky,které mají tloušťku 0,04mm):
Přední kapota:
Při stavbě předního nárazníku jsem si jednotlivé díly upravil- odstřižením chlopní- a celý jej lepil na tupo. Záleží na Vás jaký způsob Vám bude více vyhovovat:
Do nárazníku jsem si ještě vlepil kusy kartonu pro jeho snadnější přilepení ke kapotě. Nárazník tím získal na pevnosti a nalepit přední kapotu je hračka. Jen podotýkám, že kartony nejsou součástí vystřihovánky.
Po zakrytování vypadá nárazník následovně:
Zpracované zavěšení včetně brzdových kotoučů:
Nyní bočnice a zadní "víko kufru" umístíme na podlahu:
Stejně tak přidáme i přední část vozu. Na předním nárazníku ještě chybí žebrování- to budu dodávat až na konec stavby:
Do takto vzniklého kabrioletu začínám umisťovat vnitřnosti, ale to až příště:)
Přední kapota:
Při stavbě předního nárazníku jsem si jednotlivé díly upravil- odstřižením chlopní- a celý jej lepil na tupo. Záleží na Vás jaký způsob Vám bude více vyhovovat:
Do nárazníku jsem si ještě vlepil kusy kartonu pro jeho snadnější přilepení ke kapotě. Nárazník tím získal na pevnosti a nalepit přední kapotu je hračka. Jen podotýkám, že kartony nejsou součástí vystřihovánky.
Po zakrytování vypadá nárazník následovně:
Zpracované zavěšení včetně brzdových kotoučů:
Nyní bočnice a zadní "víko kufru" umístíme na podlahu:
Stejně tak přidáme i přední část vozu. Na předním nárazníku ještě chybí žebrování- to budu dodávat až na konec stavby:
Do takto vzniklého kabrioletu začínám umisťovat vnitřnosti, ale to až příště:)
- Rado Radevicz
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv 8.3.2012 11:52
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Super fotky a hodně velký progres Ali..)) těším se na finále, na prosklení. Mimochodem jaké lepidlo je na folii vhodné použít? Četl jsem o Chemoprenu, ale těch bude asi více druhů..
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Já a mnoho z nás použivá oboustrannou lepící pásku . Dá se koupit skoro v každém papírnictví...
Jinak projekt se zájmem sleduju a fandím mu .
Jinak projekt se zájmem sleduju a fandím mu .
- Zdeněk-TEO
- Moderátor
- Příspěvky: 1292
- Registrován: pon 12.12.2011 10:16
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Může být použit i etiketovací papír, který se nalepí papírovou vsrtvou na rub originálního dílu, potom se vyřízne vzduch skla, sloupne ochranná voskovaný papír z lepící vrstvy a může se nalepit folie. Použil jsem při lepení karoserie škodovek a jsem velice spokojen. Oboustraně lepící páska nejde tak dobře retušovat, jako etiketovací papír.
- Rado Radevicz
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv 8.3.2012 11:52
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Teo etiketovacím papírem myslíš ten polepovací, třeba na adresní štítky? To je dobrá vychytávka když si to představím.
- Rado Radevicz
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv 8.3.2012 11:52
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi 90 IMSA GTO 1989
Vidím že možností jak přichytit folii je několik, ten chemopren je možná nejméně vhodný..no, nejsem na to odborník.Tomáš S. píše:Já a mnoho z nás použivá oboustrannou lepící pásku . Dá se koupit skoro v každém papírnictví...
Jinak projekt se zájmem sleduju a fandím mu .
Projekt jak vidíme jde kupředu, příště už bude k vidění více, co jsem nepředvedl já, tak se těšme.