Ikdyž to tak nevypadá, stále se na bumarovi pracuje. Ted už podvozek stojí pěkně na kolečkách. Má motor, převodovku, kardany, pochozí hliníkové plechy, nádrže, naviják. Chystají se zatní světla (ty budou kryté barvenou folii).
Během práce na skládání jednotlivých celků dohromady se začly objevovat nedostatky a nepřesnosti v konstrukci. První problém jsem objevil při skládání náprav. První problém, který jsem měl, byla délka "táhel". Tam jedny byly kratší asi o 2 mm a tak jsem ty delší o 2 mm zkráti. A tu byla chyba. NEZKRACUJEME DELŠÍ, ALE NATAHUJEME KRATŠÍ!!!! Protože po zkolíkování náprav s táhly a držáky na podvozku jsem zjistil, že nápravy nejsou pod držáky tlumičů a tak jsem musel celé držáky odřezat a posunout o 2 mm vpřed.
Další problém byl při pasování pochozích plechů. Ty jsou krátké a tak jsem musel zvolit kompromis. Ten spočívá v tom,že jsem mezi jednotlivé pochozí plechy udělal mezery a snažil jsem se o jejich stejnou velikost.
Další prací byly blatníky. Ty mají boční lem v bílé barvě a tu jsem si při mé šikovnosti zaprasil. Musel jsem opravovat. Oprava spočívala v přilepení blatníku bokem na čistý kancelářský papír a vyřezání.
vlevo opravený, v pravo původní
Další byla nádrž na hydraulický olej. Ta má na plášti umístěný vodoznak. Ten jsem krapet vylepšil tím, že jsem vyřezal bílou plochu, z rubu jsem nalepil papír s naznačenou hladinou oleje, pak jsem podlepil ohraničení tohoto olejo znaku průhlednou folii a přilepil na nadrž
Když byly na místě nápravy a motor s převodovkou
spojil jsem vše kardanama
A navíc mě přemluvili.... teda napadlo to mě samého, ale štěfíno a Yvan mě k tomu trošku popostrčili... takže vlevo patinované kolo a vpravo před patinou.