Stránka 5 z 8
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: ned 19.4.2015 21:48
od geraltos
tak jsem to zkusil, ale stále nejsem 100%ně spokojen. Na běhoun jsem dal černou vodovku, ale po zaschnutí docela zesvětlala a je tudíž světlejší, než bočnice. Možná to zkusím ještě jednou přetřít (třeba běhoun už nebude tolik vsakovat barvu nebo zkusím jinou vodovku).
Objednal jsem i matice kol "ivantovky", tak uvidíme, jestli se mi je podaří ještě do hotových kol nějak pinzetou vpašovat.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: pon 20.4.2015 11:31
od AmatER
Pokud auto, které má nové gumy, přejede po nějakém ne-asfaltovém povrchu (stačí beton, nemusí to být nutně nezpevněný prašný plac), chytnou běhouny světlejší barvu. Nebo naopak, ojeté běhouny jsou zase zpravidla tmavší, než boky. Neřešil bych to, dokonale stejná černá barva na bocích i běhounech z toho udělá nevěrohodnou nemodelovou hračku.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: pon 20.4.2015 18:14
od geraltos
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: pon 20.4.2015 18:27
od Toptop
Pěkný, geny se nezapřou
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: stř 22.4.2015 17:13
od Lukáš
geraltos píše:jsem zvědav, které kolo bude levitovat nad podložkou
Toho bych se nebál. Výhodou těchto modelů RW je, že vlastní kolo není na žádné osičce, takže jeho polohu na bubnu lze vždy mírně poladit podle potřeby.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: stř 22.4.2015 22:58
od geraltos
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: čtv 23.4.2015 14:05
od Brzdič
Pěkná práce.
Matky Ivantovky jsou bezva, dělám s nimi už 5 let a nic lepšího není.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: čtv 23.4.2015 18:13
od Chimenes
Super, ale ty blatníky a stupačky... Zkus je porovnat ať lícují s kabinou.
JS
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: čtv 23.4.2015 20:10
od geraltos
Chimenes: vím o to. podle mě bylo lepší osadit nejdřív kabinu a pak dopasovat blatníky a stupačky, já jel podle návodu a byla to chyba (samozřejmě i moje chyba bylo to, že kabinu jsem neosadil naprosto přesně).
Obávám se, že pokus o nápravu by nadělal víc škody, než užitku. Teoreticky bych možná mohl zkusit odrbat tu tyčku, která drží blatník a je asi jen zakápnutá z druhé strany vteřinovkou a pak to zkusit kleštěmi pootočit. Ale o stupačkách přesvědčen nejsem, tam by to asi dobře nedopadlo...
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: čtv 23.4.2015 20:29
od Chimenes
No jsem ti taky mohl poradit dřív. Ja to takhle kuchal u TPčka a kontejnerak jsem osazoval az po kabině. U agrovky to mam taky zatím bez blatniku a stupaček.
Tak to nechej a výmluva klasická druhý majitel, nedobrzdění v koloně, bouda repas
JS
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: pát 24.4.2015 23:14
od geraltos
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: sob 25.4.2015 22:51
od geraltos
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: ned 26.4.2015 17:22
od vašekh
Vypadá to dobře. Jen tak dále a těším se na další postup.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: pon 27.4.2015 6:42
od VašekS
Moc hezky to vypadá.
Re: Tatra 815 AD-20T + Let Z-37A ČMELÁK / RW / 1:32
Napsal: ned 3.5.2015 5:28
od venda
Naprostá paráda.