Práce na nástavbě pokračuje její kompletací. na hlavní díl jsem dolepil obrysovky a ty tenké boční díly. Příprava vypadá nějak takto...
Samotná kompletace probíhala bez jakýkoliv problémů a lepení natupo je zde daleko lehčí a méně komplikovanější než to celé lepit s chlopněmi. Navíc si myslím, že by to s chlopněmi mohlo dělat neplechu u lepení vnitřních dílů. Tady mám jen jednu fotku.
Celek se zadní stěnou, hlavním dílem a obloukem vypadá po slepení takhle...
Pak nastal čas na zkušební osazení na povozek. Nešlo jen o zkoušku, ale také o moji zvědavost, jak to bude asi vypadat. A tady to přišlo. Chyba, která se na mě vyloupla, byla způsobena nečtením návodu a mého slepého následování Yvanova návodu... přesněji jeho fotkami. Už je mi jasné, proč na pár fotkách má na ochranném rámu nástavby obě ty malá očka a následně na některých dalších fotkách už mu jedno očko chybí!!! Yvan přesně ví, o čem je tady řeč. Zkrátka, nebuď líný Martine a čti návod! Vyplatí se to!
Mluvím tady o tom oblouku, který jak sám autor v návodu doporučuje, lepte až po nasazení nástavby na podvozek!!! Přes ty malá očka takto slepený komplet prostě nasadit nejde! To mi můžete věřit. Jedno foto jako důkaz...
Moje řešení dopadlo takto.
Na straně, kde není výfuk, jsem oblouk odřízl od hlavního dílu. Pak už to s malým úsilím jde napasovat na své místo.
Po zkoušce se dál pracuje na dokončení celé nástavby tak, aby byla připravena na kompletaci celého modelu. To znamená: přilepit blatníky, zadní vzpěry, hasičáky atd.
Přiznám se, že nejsem zrovna fanda téhle modré varianty Karla. Sám pro sebe bych ho určitě nelepil. Ale teď, když přede mnou Vincenzo stojí a prohlížím si ho, tak se ve mě určité sympatie probouzí. Ta modrá s oranžovou a bílou tomu sedí. A co teprve až bude kabina s kapotou... Tohle bude hodně koukatelný model. Těším se až bude hotov a věřím, že si najde své zájemce.
Tak zatím a zase příště