Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32 Hotovo
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Rozhodně by ale Diorámko nikoho nemlátila
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Já říkám diorámu ne. Pak už se začnou rozevírat nůžky reálnosti zvoleného terénu vs nelakovaný papír a bude oheň na DF.
Občas tu máme taky problém s tím, že to co je nad rámec návodové kresby, tak drhne.
Bude stačit, když se to pěkně nafotí na obr jednolitém pozadí nebo šikovně v přírodě
Občas tu máme taky problém s tím, že to co je nad rámec návodové kresby, tak drhne.
Bude stačit, když se to pěkně nafotí na obr jednolitém pozadí nebo šikovně v přírodě
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Ahoj
Jak říká Berní, řešit diorámu u nenabarveného modelu je trochu krkolomný, každopádně náměry tu padly zajímavé, zvláště ten Jendův.
Jinak dodělal jsem zadní část nakladače a objevil jsem svůj parádní kiks. Přiznám se že vůbec nevím jak se mi to povedlo, ale chybu bych hledal v rámu, kde se mi ho pravděpodobně podařilo slepit vychýlený. Nejvíc mě štve že jsem si toho nevšiml ani při lepení mřížky motoru, tak bych to mohl aspoň trochu eliminovat. Tento problém jsem zjistil až když jsem lepil kabinu na rám a ta byla evidentně posazená nakřivo.
No co sice jsem s tím chtěl seknout, ale nevzdám to a model dodělám, na první fotce je pěkně vidět co myslím.
Jo a taky si můžete všimnout té různobarevnosti tisku, na modelu jsou 3 různé zelené.
Jak říká Berní, řešit diorámu u nenabarveného modelu je trochu krkolomný, každopádně náměry tu padly zajímavé, zvláště ten Jendův.
Jinak dodělal jsem zadní část nakladače a objevil jsem svůj parádní kiks. Přiznám se že vůbec nevím jak se mi to povedlo, ale chybu bych hledal v rámu, kde se mi ho pravděpodobně podařilo slepit vychýlený. Nejvíc mě štve že jsem si toho nevšiml ani při lepení mřížky motoru, tak bych to mohl aspoň trochu eliminovat. Tento problém jsem zjistil až když jsem lepil kabinu na rám a ta byla evidentně posazená nakřivo.
No co sice jsem s tím chtěl seknout, ale nevzdám to a model dodělám, na první fotce je pěkně vidět co myslím.
Jo a taky si můžete všimnout té různobarevnosti tisku, na modelu jsou 3 různé zelené.
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Máš to parádní, klobouk dolů. Na to, jak je ten model složitý, tak jedeš jak drak.
Není ten kiks způsobený tím, že máš ty krytu motoru odklápěcí a někde vznikla nepřesnost?
Není ten kiks způsobený tím, že máš ty krytu motoru odklápěcí a někde vznikla nepřesnost?
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Opět parádní práce, moc se mi to líbí, sleduju .
- štefíno
- Příspěvky: 902
- Registrován: sob 21.1.2012 10:33
- Bydliště: Zlín / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Njn, je to rukamaNo co sice jsem s tím chtěl seknout, ale nevzdám to a model dodělám, na první fotce je pěkně vidět co myslím.
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Trochu se zpožděním jednu fotku z přepravy KNka - ne vždy se kabina sundavala (přesněji nevím o tom, že by ji někdy při přepravě otec ze stroje snímal (za cca 15let práce s tímto strojem po různých místech státu). Pokud si to pamatuju dobře, tak v příručce bylo kdysi psáno, že kabinu je nutné sundat jen při přepravě na vagonech.
Foto je z roku 1978 a pochází z rodinného archivu.
Foto je z roku 1978 a pochází z rodinného archivu.
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Pokud na trase převozu není překážka nižší než výšky soupravy, tak není důvod dávat kabinu dolů
Co se týče různé barevnosti jednotlivých sestav, tak i zde žijeme v reálném světě, kde různé podsestavy se řeší dodavatelsky a ač je stanovený standard pod známkou ISO atp, tak na kompletizaci se může potkat leccos. To je následně však řešeno formou reklamací a nasí.acích mailů
Mě se spíš nelíbí logika ilustrace světlejších ploch ve snížené části deklu s vercajkem, čekal bych to spíše na vyšší straně, ale to je tak na doktora, který by nám třeba mohl ukázat, jak řeší toto stínování, jestli na 3D model pouští nasvícení z určitého bodu, které mu pak dává logiku světla a stínu, kterou pozorný modelář zohlední i při focení hotového dílka
Co se týče různé barevnosti jednotlivých sestav, tak i zde žijeme v reálném světě, kde různé podsestavy se řeší dodavatelsky a ač je stanovený standard pod známkou ISO atp, tak na kompletizaci se může potkat leccos. To je následně však řešeno formou reklamací a nasí.acích mailů
Mě se spíš nelíbí logika ilustrace světlejších ploch ve snížené části deklu s vercajkem, čekal bych to spíše na vyšší straně, ale to je tak na doktora, který by nám třeba mohl ukázat, jak řeší toto stínování, jestli na 3D model pouští nasvícení z určitého bodu, které mu pak dává logiku světla a stínu, kterou pozorný modelář zohlední i při focení hotového dílka
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Uf to jste mě docela překvapili a já čekal že mě tu za tu chybu ubijete.
Mára ... problém bude určitě v rámu od kterého se to vše odvíjí. Kryty motoru by měli pak sednou přesně. Prostě až to bude někdo lepit, tak bych doporučil rám lepit za pomocí úhelníku aby jste to měli vše v pravém úhlu.
Štefino ... no to si piš že to je rukama.
Ronix ... díky za super fotku. Nebyla by i z profilu? Podle všeho se nakladač dost změnil.
Mára ... problém bude určitě v rámu od kterého se to vše odvíjí. Kryty motoru by měli pak sednou přesně. Prostě až to bude někdo lepit, tak bych doporučil rám lepit za pomocí úhelníku aby jste to měli vše v pravém úhlu.
Štefino ... no to si piš že to je rukama.
Ronix ... díky za super fotku. Nebyla by i z profilu? Podle všeho se nakladač dost změnil.
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Nechci být chytrej nebo rejpavej..Ale to co jsem vložil ronyx mě jako KNA nepřipadá.Spíš bych to viděl na CAT . Jinak hezká dobovka s T-141.
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Ahoj
Jarku já ti nevím, ale kde by se tu v 78mím vzal CAT? Navíc zpochybňovat Ronyxovu fotku mi přijde zbytečný.
Každopádně stavba zase postoupila, dodělal jsem výložník a blatníky. Přemýšlel jsem i o rozvodech hydrauliky, ale hodím na to bobek. Fotky jsem nesehnal a si by se tam toho muselo dost předělat.
Jarku já ti nevím, ale kde by se tu v 78mím vzal CAT? Navíc zpochybňovat Ronyxovu fotku mi přijde zbytečný.
Každopádně stavba zase postoupila, dodělal jsem výložník a blatníky. Přemýšlel jsem i o rozvodech hydrauliky, ale hodím na to bobek. Fotky jsem nesehnal a si by se tam toho muselo dost předělat.
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Taky jsem nad rozvody hydrauliky přemýšlel, ale po zhlédnutí pár fotek na netu to zavrhl. Vypadá to nějak takhle:
http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/nak ... 155833.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rydlo.cz/stranky/opravy-u-zakaznika" onclick="window.open(this.href);return false;
Docela divočina.
http://www.i-bazar.cz/pictures/pics/nak ... 155833.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rydlo.cz/stranky/opravy-u-zakaznika" onclick="window.open(this.href);return false;
Docela divočina.
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
A to je výzva..
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
na fotce to může být KN-251, protože
http://www.acr.army.cz/technika-a-vyzbr ... -251-5030/
tady se píše, že ...."Do používání armády byl KN-251 zaveden v roce 1978."
ale to co zde prezentuje brzdič, to určitě nebude, má to jinou kabinu
http://www.acr.army.cz/technika-a-vyzbr ... -251-5030/
tady se píše, že ...."Do používání armády byl KN-251 zaveden v roce 1978."
ale to co zde prezentuje brzdič, to určitě nebude, má to jinou kabinu
Re: Stavostroj KNA-251 / RW / 1:32
Co bylo větší než běžně dodávaná technika ze států RVHP tak se muselo koupit na západě,nebo i v čssr .Což byl ostatně případ caterpillaru. Ten zde měl zastoupení a celkem hojně se využíval. Ingstav měl v 80-tých letech cat-9 a cat-10, dále byly zde komatsu, menzi muck ,gradal,satur a dokonce tu měl být a ne jen jeden.. americký čelní nakladač le torneau. Vlastně většina větší nebo speciální techniky byla ze západu ale pokud to třeba jen trochu šlo tak se použil československý podvozek viz. např zemní vrtačky caldvel na šasy t-813-pozdeji semex ,stejně tak i v případě autojeřábu gottwald amk70 nebo amk60-41