Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Pravda. Ta bílo zelená je opravdu nádherná.
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Ahoj
rád bych se zeptal jak to vůbec dopadlo s vydáním těchto krasavců??
rád bych se zeptal jak to vůbec dopadlo s vydáním těchto krasavců??
- Zdeněk-TEO
- Moderátor
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pon 12.12.2011 10:16
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Vydání zatím nedopadlo. Musí se k modelu připravit jednoduchá verze podvozku, aby byl model pro širokou veřejnost a ne jen pro pár zručných. Tímto bych poprosil o trpělivost a čas pro autora, aby mohl v klidu ještě pracovat a dokončit tento projekt provázející velká úskalí.
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Děkuji
já už myslel,že páni od Škodovky model zakázali vydat.
já už myslel,že páni od Škodovky model zakázali vydat.
-
- Příspěvky: 53
- Registrován: pát 27.1.2012 13:28
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Právě jsem Vojtovi Čabanovi poslal jednoduché podvozky na obě verze. Ještě mu předám obě karosérie a doufám, že vše sedne, a já budu mít modely připravené do tisku.....
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
To ti teda, náčelníku, pěkně děkuju, to se do toho fakt budu muset pustit.
Jde se pitvat
Jde se pitvat
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Vojto měl bys zabrat
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Tak přátelé, jdeme na to, podvozková paralelka začíná. WRC a Red Bull najednou, doufám, že se mi to povede udržet oddělený. Ale na hledání pěti rozdílů to bude dobrý
Podlepení dílů na PK2 U většiny bez problému, problémy nastávaj, když se má podlepovat něco s chlopněma nebo něco s částí, která se nepodlepuje (boky podvozku a spodní deska). Michal to ještě nějak pořeší, samozřejmě řešení se nabízí povícero i bez toho (spodní hranu boků podlepit ještě jednou a pak už tam bude v pohodě lepitelná plocha, dolepit chlopeň dodatečně (na to asi dojde), podlepit kopii, vyřezat "podlep", nalepit na díl (bez chlopní)).
Droboť kolem funkčních nábojů kol a dostatečně zjednodušené brzdové disky (nic se nikam nelepí, je to všechno nakreslený). Na levém párátku Red Bull, na pravém WRC. Pozná se to podle toho, že WRC má větší jeden pár disků. Předních, jestli to dobře dopadne. Skoro by mi přišlo měřítkovější, kdyby ten disk byl podlepenej jenom jednou, takhle, když je na sebe nalepený dvakrát PK2, už mi to připadá trochu tlustý. Jestli se ložiska budou otáčet i po slepení, budu se muset poplácat po zádech
Tak nějak většina podvozku. Jak primitivní, ale jak účinné. Pro všechny, co je odrazuje utahovák z 11 dílů, strčenej pod sedačku a klec v interiéru, tohle je totálně k zvládnutí
Nápad - když už se na rub desky přenáší ta poloha žeber, mohla by být ryska i na těch bočnicích. (já je teda lepil po jedné a na víckrát a až pak na to navlíkal žebra, mohlo by se to asi smontovat mimo a pak lepit na desku, ale to by se asi lepilo hůř... Jo, u tý přední nápravy je ten přesah schválně a nezaretušovaná hrana z toho hanebně čumí
A to samý odspoda. Vypichovat ty dírky u zadní nápravy je teda radost, možná by taky mohly bejt v rámci zjednodušování jenom namalovaný... Ale co, to zvládne každej, když to zvládnu já. A každej druhej to dá líp
Podlepení dílů na PK2 U většiny bez problému, problémy nastávaj, když se má podlepovat něco s chlopněma nebo něco s částí, která se nepodlepuje (boky podvozku a spodní deska). Michal to ještě nějak pořeší, samozřejmě řešení se nabízí povícero i bez toho (spodní hranu boků podlepit ještě jednou a pak už tam bude v pohodě lepitelná plocha, dolepit chlopeň dodatečně (na to asi dojde), podlepit kopii, vyřezat "podlep", nalepit na díl (bez chlopní)).
Droboť kolem funkčních nábojů kol a dostatečně zjednodušené brzdové disky (nic se nikam nelepí, je to všechno nakreslený). Na levém párátku Red Bull, na pravém WRC. Pozná se to podle toho, že WRC má větší jeden pár disků. Předních, jestli to dobře dopadne. Skoro by mi přišlo měřítkovější, kdyby ten disk byl podlepenej jenom jednou, takhle, když je na sebe nalepený dvakrát PK2, už mi to připadá trochu tlustý. Jestli se ložiska budou otáčet i po slepení, budu se muset poplácat po zádech
Tak nějak většina podvozku. Jak primitivní, ale jak účinné. Pro všechny, co je odrazuje utahovák z 11 dílů, strčenej pod sedačku a klec v interiéru, tohle je totálně k zvládnutí
Nápad - když už se na rub desky přenáší ta poloha žeber, mohla by být ryska i na těch bočnicích. (já je teda lepil po jedné a na víckrát a až pak na to navlíkal žebra, mohlo by se to asi smontovat mimo a pak lepit na desku, ale to by se asi lepilo hůř... Jo, u tý přední nápravy je ten přesah schválně a nezaretušovaná hrana z toho hanebně čumí
A to samý odspoda. Vypichovat ty dírky u zadní nápravy je teda radost, možná by taky mohly bejt v rámci zjednodušování jenom namalovaný... Ale co, to zvládne každej, když to zvládnu já. A každej druhej to dá líp
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Kdo si počká, ten se dočká. Ideální by bylo vydání vystřihovánky se vším všudy, tak aby jsme si to mohli podělit pod "stromeček".
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
tie dierky maju tak 2mm? na hento pouzivam upravenu/zaostrenu ihlu na lopty. S tym rierujem secko co ma podobny priemer, vsetko cez co ma ist spajdla alebo sparadlo. lebo dierovat to z nozikom ako po staru, no nie vzdy sa to podari.
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Já jsem to vypíchával růžovou injekční jehlou na víckrát. Průměr je o fous větší než ta jehla a o fous menší než je tenký párátko. Ale jehla na míče je dobrej nápad.
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Tak už to doražme. Za ukrutnejch bojů s nechutí lepit, fotit a prezentovat (což bylo zatraceně znát) jsem konečně zvítězil ve dvojboji. Kdo chce, může hledat rozdíly
Takže z tohohle smetí bude přední náprava:
(třmeny od brzd jsou otočený schválně u každýho auta jinak)
A z tohohle uděláme nápravu zadní:
A doplnit ještě pár dílů dopředu (chladiče, kam bude vidět skrz přední prolisy) a dozadu (jenom deska s výfukem, u každého na jiné straně):
Vida, chladiče má taky každej malinko jinak
A jedem
Hotovo. Uf. Tak hlavně aby si s tím poradil vydavatel a pak aby si s tím poradilo ctěné modelářstvo.
Takže z tohohle smetí bude přední náprava:
(třmeny od brzd jsou otočený schválně u každýho auta jinak)
A z tohohle uděláme nápravu zadní:
A doplnit ještě pár dílů dopředu (chladiče, kam bude vidět skrz přední prolisy) a dozadu (jenom deska s výfukem, u každého na jiné straně):
Vida, chladiče má taky každej malinko jinak
A jedem
Hotovo. Uf. Tak hlavně aby si s tím poradil vydavatel a pak aby si s tím poradilo ctěné modelářstvo.
- Zdeněk-TEO
- Moderátor
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pon 12.12.2011 10:16
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
Lepiči fábií...máš to dobré. I jednoduchý podvozek jak tak koukám, se Michalovi podařil navrhnout efektně.
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
No krása. Povedli se i jednoduché verze. Dobrá práce Vojto.
Michale jsi borec, že jsi to dotáhl do konce.
Michale jsi borec, že jsi to dotáhl do konce.
-
- Příspěvky: 1232
- Registrován: ned 29.1.2012 19:49
Re: Fabia WRC05, Švedská rally 2005 / M.Antonický / 1:24
jj gratulace.