Hezký nedělní večer všem...
Jelikož Tatra, alespoň co se stavby týče, dorazila do svého Dakaru, je potřeba zapracovat i zde

. Jelikož jsem byl rozhodnut, že Tatru vezmu společně s dalšími do Neratovic ( kdo byl, mohl zahlédnout), bylo tempo posledních dní trochu silnější. I přesto jsem se snažil stavbu dokumentovat a zapamatovat si nějaké postřehy z ní...tak popojedeme

.
Připravené díly pro tvorbu kabiny...dle návodu jsou nejsložitější částí stupačky. Jejich sestavení chtělo jistou dávku přemýšlení a trpělivosti, ale povedlo se. Při přípravě dílů jsem odstranil dvě chlopně (viz. obrázek), následné slepení na tupo mi přišlo jednodušší

. Dodávám i několik dalších fotek, kde se dá vykoukat, jak to asi má být...
...naohýbané díly a připravený ,,podběh"...
...kapsa stupačky na svém místě, a ještě pohled na vyztužený bok kabiny.
Dopasování podběhů ke kapse a kabině dalo zabrat, ale nakonec vše sedí. Je třeba lepit postupně a nespěchat

. Ostatní části kabiny už se lepily na pohodu a za chvíli bylo hotovo

.
Po kabině jsem se přesunul ke korbě. Zde pozor při rýhování, ohyb je třeba vést po rozhraní barvy

, nikoliv po lince, která jaksi uhýbá...
...oproti návodu jsem nejprve na rozložený plášť nalepil jednotlivé výztuhy bočnic a teprve až pak slepil celou korbu, kromě spodní části. Tu jsem uzavřel až po vlepení dalších výztuh

.
Uzavřená korba a pohled na zpevňující konstrukci...
...korba připravená k montáži

. Vše bez potíží...
Při kompletování jsem se návodu moc nedržel. Nejprve jsem spojil kabinu s nosníkem, pak usadil přední nápravu posunutou tak, aby byla kola tam, kde mají být (oproti vyznačené poloze jsem se posunul o nějaký ten milimetr vpřed). Následovala korba, bez větších potíží, a konečně zadní kola, která jsem opatřil podložkou, jelikož mi připadalo, že Tatra poněkud ,,posedává"...
...a konečně všechny hlavní části pohromadě

.
V zadní části jsem ještě musel zastřihnout vnitřní díly rámu (díly č.60), vyšly mi poněkud větší. Ale žádný velký problém

. Pak už jsem mohl přistoupit k dolepování drobností, které jsem si připravil v průběhu stavby. Začal jsem zadní částí vozidla...
...samotný nárazník mi vycházel příliš nízko, vyřízl jsem do něj tedy otvory tak, abych ho mohl nasunout na nosníčky pod světly do požadované polohy

...
...no a pak už to šlo celkem svižně. Opět dávka předpřipravených dílů, tentokrát doplňky rámu...
Část ochranného rámu držící světla jsem si při lepení rozdělil na vnitřní a vnější část

. A poslední dávka doplňků...instalace proběhla téměř bez problémů. Jediné, co jsem upravil, byla délka dílu č.45 (černé části rámu před čelním sklem), které jsem v horní části zkrátil a dolepil k hornímu oblouku rámu na tupo. Jinak už vše sedlo na jedničku a po dolepení středů kol byla Tatra, v pátek nad ránem, připravena na cestu. Jen ne do Dakaru, ale do Neratovic

.
Fotky hotového modelu dodám příště, pro dnešek přeji Všem, co dočetli až sem, dobrou noc

.