Ford Capri Turbo / A. Csákvári / 1:24
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
Ford Capri Turbo / A. Csákvári / 1:24
Hezký den přátelé,
tak tu mám další závodní kousek, tentokrát jsem si zvolil tento vůz ze série RSC, který nakreslil Attila Csákvári a vydal Ondra Hejl.
Jedná se o model jednoduché konstrukce, proto jsem si ho také zvolil. Potřebuji se odreagovat od laseru a oblin
Něco o voze:
ZAKSPEED FORD CAPRI TURBO GROUP 5
ENGINE
Front-longitudinal Ford Cosworth BDA four-cylinder, alloy head with 16 valves.
Capacity 1,426cc (80mm bore x 71mm stroke)
Zakspeed assembly, some Cosworth components
KKK turbocharger, boosting to 1.5 bar
Bosch Fuel Injection
DRIVELINE
Getrag 5 speed manual (geared for rolling start)
Sachs twin-plate clutch
ZF 90% torque differential
SUSPENSION/CHASSIS
MacPherson struts/Bilstein shocks
Space frame chassis from welded alloy piping
Quick lift jacks
BRAKES
Ventilated and drilled disks all-round (12.87″ front/11.86″ rear)
Twin 4-piston calliper (front), single 4-piston calliper (rear)
Cockpit adjustable
WHEELS/TYRES
Front: BBS 10″ rim x 16″ tyre
Rear: BBS 12.5″ rim x 19″ tyre
Tyres: Goodyear 10.0/225×16 (front) 12.5/27.5×19 (rear)
COCKPIT
Sheet steel cockpit
Integral roll-cage and extinguisher system
BODY
Carbon-fibre body panels
Plexidur 3mm glass
PERFORMANCE
1.5 max bar boost giving 460 bhp @ 9200 rpm
Top speed: 174 mph
Weight : 790kg
Length: 5060mm
Width: 1980mm
Height: 1150mm
Wheelbase: 2550mm
Track (F/R): 1550mm/1775mm
Nějaké video: klik
Foto předlohy:
Náhled na šmikajdu:
Stavba zahájena jako vždy podvozkem a pokračuji boky a střechou. Vše sedí jak má, takže radost lepit
Aktuální stav:
Ještě mě napadlo zhotovení interiéru fotky mám, no...
Hezký večer Jakub.
tak tu mám další závodní kousek, tentokrát jsem si zvolil tento vůz ze série RSC, který nakreslil Attila Csákvári a vydal Ondra Hejl.
Jedná se o model jednoduché konstrukce, proto jsem si ho také zvolil. Potřebuji se odreagovat od laseru a oblin
Něco o voze:
ZAKSPEED FORD CAPRI TURBO GROUP 5
ENGINE
Front-longitudinal Ford Cosworth BDA four-cylinder, alloy head with 16 valves.
Capacity 1,426cc (80mm bore x 71mm stroke)
Zakspeed assembly, some Cosworth components
KKK turbocharger, boosting to 1.5 bar
Bosch Fuel Injection
DRIVELINE
Getrag 5 speed manual (geared for rolling start)
Sachs twin-plate clutch
ZF 90% torque differential
SUSPENSION/CHASSIS
MacPherson struts/Bilstein shocks
Space frame chassis from welded alloy piping
Quick lift jacks
BRAKES
Ventilated and drilled disks all-round (12.87″ front/11.86″ rear)
Twin 4-piston calliper (front), single 4-piston calliper (rear)
Cockpit adjustable
WHEELS/TYRES
Front: BBS 10″ rim x 16″ tyre
Rear: BBS 12.5″ rim x 19″ tyre
Tyres: Goodyear 10.0/225×16 (front) 12.5/27.5×19 (rear)
COCKPIT
Sheet steel cockpit
Integral roll-cage and extinguisher system
BODY
Carbon-fibre body panels
Plexidur 3mm glass
PERFORMANCE
1.5 max bar boost giving 460 bhp @ 9200 rpm
Top speed: 174 mph
Weight : 790kg
Length: 5060mm
Width: 1980mm
Height: 1150mm
Wheelbase: 2550mm
Track (F/R): 1550mm/1775mm
Nějaké video: klik
Foto předlohy:
Náhled na šmikajdu:
Stavba zahájena jako vždy podvozkem a pokračuji boky a střechou. Vše sedí jak má, takže radost lepit
Aktuální stav:
Ještě mě napadlo zhotovení interiéru fotky mám, no...
Hezký večer Jakub.
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
NeváhejJakubSDK píše:
Ještě mě napadlo zhotovení interiéru fotky mám, no...
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Kubo, jestli usocháš intík (a máš v tom mou plnou a naprostou podporu), tak ho chci taky I hodně jednoduchý interiér tyhle modely neskutečně oživí.JakubSDK píše: Ještě mě napadlo zhotovení interiéru fotky mám, no...
.
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Trochu si zaplevelím.Kdo by ho chtěl vidět,,naživo"tak je možnost v technickém muzeu v Sinsheimu.
http://img27.rajce.idnes.cz/d2701/14/14 ... CF8434.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img27.rajce.idnes.cz/d2701/14/14 ... CF8435.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img27.rajce.idnes.cz/d2701/14/14 ... CF8436.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img27.rajce.idnes.cz/d2701/14/14 ... CF8434.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img27.rajce.idnes.cz/d2701/14/14 ... CF8435.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img27.rajce.idnes.cz/d2701/14/14 ... CF8436.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Nojo Sinsheim, zrovna ten nejvíc zvrzla kopie co podle ní vznikl tento model.
Jakube nechceš si pohrát s maskou a udělat jí tak jak byla dopravdy
Jakube nechceš si pohrát s maskou a udělat jí tak jak byla dopravdy
Naposledy upravil(a) JoseFxx dne pát 2.2.2018 5:53, celkem upraveno 1 x.
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Ahoj přátelé,Tapan píše:Kubo, jestli usocháš intík (a máš v tom mou plnou a naprostou podporu), tak ho chci taky I hodně jednoduchý interiér tyhle modely neskutečně oživí.
tak tedy dobrá, interiér bude, když už tak už
Tapan:díky, jen tě možná zklamu ale pokud se mi interiér povede, tak bude složený na koleně a ne v PC, protože jako odborník přes stavebnictvý je práce a vytváření modelů v počítači pro mne španělskou vesnicí jsem rád, že zvládám internet a email, možná fotky
Josefe: stránky speedhunters znám a budu z nich také čerpat, u masky bude určitě úprava místo druhého páru světel bude přisávání na chlazení brzd, jako v reálu a další a další
Tak mi držte palce a snad se podaří, jen teď bude trochu méně času, protože po měsíční dovolené zítra nastupuji zase do pracovního procesu, achjo se mi chce
Tak zatím a fajn den Vám přeji Jakub.
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Hezký večer přátelé,
tak jsem se do toho pustil s vervou a přináším základní postup ve formě zasklení. Zatím mám skoro hotov první bok, jde to pomaleji než jsem si myslel ale výsledek se mi zatím líbí Okýnko na dveřích bude funkční tzn. šoupací pokud to klapne. Vnitřek bude komplet vystlán černým papírem, jako na obrázku. U druhého okýnka za dveřmi jsem se chtěl držel předlohy a proto není vlepeno jako vždy zevnitř, ale chyceno šrouby z venčí a kupodivu to hezky sedlo... Šrouby jsou vyrobeny z cigaretového papírku uváleného na cca 0,5mm a přes dírky v okně přilepeny, ještě jsem je po zaschnutí kapánek přimáčkl, tyhle mikro dílky, to je radost
Ještě mě napadla taková zvrhlost v podobě motoru, když už se to bude více méně kuchat, pro vložení interiéru, ale otázka je jak bych se s tím popral každopádně budou zpracované brzdy s tlumiči a dalších pár detailů
Aktuální stav:
Zatím ahoj a brzy Jakub.
tak jsem se do toho pustil s vervou a přináším základní postup ve formě zasklení. Zatím mám skoro hotov první bok, jde to pomaleji než jsem si myslel ale výsledek se mi zatím líbí Okýnko na dveřích bude funkční tzn. šoupací pokud to klapne. Vnitřek bude komplet vystlán černým papírem, jako na obrázku. U druhého okýnka za dveřmi jsem se chtěl držel předlohy a proto není vlepeno jako vždy zevnitř, ale chyceno šrouby z venčí a kupodivu to hezky sedlo... Šrouby jsou vyrobeny z cigaretového papírku uváleného na cca 0,5mm a přes dírky v okně přilepeny, ještě jsem je po zaschnutí kapánek přimáčkl, tyhle mikro dílky, to je radost
Ještě mě napadla taková zvrhlost v podobě motoru, když už se to bude více méně kuchat, pro vložení interiéru, ale otázka je jak bych se s tím popral každopádně budou zpracované brzdy s tlumiči a dalších pár detailů
Aktuální stav:
Zatím ahoj a brzy Jakub.
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
rovnou to udělěj takto
škoda té mřížky na zadním blatníku, mohla být zpracována jinak
škoda té mřížky na zadním blatníku, mohla být zpracována jinak
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Kubo, nevadí, když už nebude PDFko k vytisknutí, poslouží tvé vlákno aspoň jako inspirace Pěkně si s tím hraješ!
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Taky mě to dostalo. Tohle je přesně to, co mě baví a rád budu sledovat slíbené detaily a tuning .
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Ahoj Josefe, to už by byl opravdu hardcore a asi bych to nedal... pokud myslíš prolisy (mřížky), které jsou i na předních blatnících, tak ty se opravdu nepovedly ač na betastavbě jsou trochu lepší, ale také na ně dojde, opravdu tlučou do očíJoseFxx píše:rovnou to udělěj takto...škoda té mřížky na zadním blatníku, mohla být zpracována jinak
Tapane díky
Lucas80: jj, také mě baví tuning, jen si vždy říkám, že si slípnu něco méně složitého na odpočinek a pak se to zvrhne a už se dělá intík atd.
Všem ještě jednou díky a zatím Jakub.
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Hezký sobotní patla večer,
dnes jen dvě pracovní fota od stolu, mezi zasklíváním jsem se pustil do koleček a za použití domáckoručního laseru se snažím vypalovat výplet u disku... pro docílení koukatelnějšího vzhledu budou i brzdy, protože mě napadlo závoďák postavit na kozy a na jedné straně bych nechal sundaná kolečka ať je na ně vidět
Náhled pracovní:
Co vy na to, bude to OK nebo KO
Zatím ahoj Jakub.
dnes jen dvě pracovní fota od stolu, mezi zasklíváním jsem se pustil do koleček a za použití domáckoručního laseru se snažím vypalovat výplet u disku... pro docílení koukatelnějšího vzhledu budou i brzdy, protože mě napadlo závoďák postavit na kozy a na jedné straně bych nechal sundaná kolečka ať je na ně vidět
Náhled pracovní:
Co vy na to, bude to OK nebo KO
Zatím ahoj Jakub.
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Já jsem rád , že slepím model tak jak to zamýšlel autor . O to víc obdivuji toho kdo to dokáže model vylepšit .
Vypadá to parádně Kubo .
Vypadá to parádně Kubo .
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
...moc pěkně se to klube...
Re: Ford Capri Turbo/Attila Csákvári/1:24
Pěkná lejzrařina
Pokud bys uvažoval o nalakování modelu, kola by vypadala fantasticky natřená zlatou v kombinaci s chromem ve spreji (ten ale nelakovat, jinak se chrom změní v šedou!)
Pokud bys uvažoval o nalakování modelu, kola by vypadala fantasticky natřená zlatou v kombinaci s chromem ve spreji (ten ale nelakovat, jinak se chrom změní v šedou!)
Naposledy upravil(a) Ali dne pon 5.2.2018 17:45, celkem upraveno 1 x.