Zdravím,
rozhodl jsem se, že toto omílané téma jednou provždy zvěčním i tady u nás na DF v sekci podkladů. Jsem si vědom, že jde jen o trapné kopírování práce druhých (kterou by si zajisté každý sám dokázal najít...), myslím si ale, že jsou to hodnotné informace a faktem je, že mnoho modelářů, kteří se stavbou náklaďáků Tatra zabývají, tyto údaje často vyhledávají a podle toho co tady čtu, tak asi bohužel nenalézají - snad tedy nevadí, že to jsem jen přelinkuju...
Informace mají původ na tomto webu: http://www.tatratech.wz.cz/historie/ter ... ovani.html" onclick="window.open(this.href);return false;
(celou stránku jsem pro jistotu vyscreenoval zde: http://www.papirove-modely.cz/velkynahled/299352" onclick="window.open(this.href);return false; )
Odklon / Podseknutí náprav vozidla Tatra 815-2 (použitelné i pro klasické 815 a v podstatě i pro T148 atd...)
Odklon / Podseknutí náprav vozidla Tatra 815-2 TerrN°1
Toť, vše.
Podseknutí / Odklon náprav - Tatra 815
Re: Podseknutí / Odklon náprav - Tatra 815
Ahoj,
Dakujem za uzitocne info.
a ako su na tom napravy, kde su paralelne ulozene mechy, resp bez dvojmontaze? tiez su bez odklonu?
Dakujem za uzitocne info.
a ako su na tom napravy, kde su paralelne ulozene mechy, resp bez dvojmontaze? tiez su bez odklonu?
Re: Podseknutí / Odklon náprav - Tatra 815
Můžou být s odklonem, ale i bez - vše záleží na tom na kolik mají měchy vzduchu, případně kolik má tatra naloženo. Když je bez vzduchu, tak nápravy můžou jít až na dorazy... Regulace výšky jde hezky vidět například na prototypu agrovky (v sérii to měly 815tky s "balony", tedy širokými jednomontážemi, principově stejně) na následujícím videu:
https://youtu.be/acS6_i4QTEE?t=7m50s" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/acS6_i4QTEE?t=7m50s" onclick="window.open(this.href);return false;