Tatra 815-7 /1:25/ PMHT + Vašekh
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815-7 /1:25/ PMHT + Vašekh
Tak já zkusím hádat.
1. indicie: Kabina v provedení bez zvýšené střechy
2. indicie: pro 2 členy osádky.
Můj tip: podvozek v provední 6x6 bude níst nástavbu buď od ČKD MOBILNÍ JEŘÁBY, nebo od firmy Cestné a stavebné mechanizmy Tisovec a.s. V provním případě to je vyprošťovací jeřáb v druhém upravená UDS 214 pro ZÚ HZS ČR.
Jiné verze pro hasiče se zatím s kabinou pro 1+1 nevyrábí (aspoň jsem žádnou neviděl ani o žádné nečetl) . V tom případě mě tam trošku klame to logo WISS - pokud jsem se trafil, nemělo by tam být.
1. indicie: Kabina v provedení bez zvýšené střechy
2. indicie: pro 2 členy osádky.
Můj tip: podvozek v provední 6x6 bude níst nástavbu buď od ČKD MOBILNÍ JEŘÁBY, nebo od firmy Cestné a stavebné mechanizmy Tisovec a.s. V provním případě to je vyprošťovací jeřáb v druhém upravená UDS 214 pro ZÚ HZS ČR.
Jiné verze pro hasiče se zatím s kabinou pro 1+1 nevyrábí (aspoň jsem žádnou neviděl ani o žádné nečetl) . V tom případě mě tam trošku klame to logo WISS - pokud jsem se trafil, nemělo by tam být.
Re: Tatra 815-7 /1:25/ PMHT + Vašekh
Foxi trefil jsi to přesně bude to podvozek s rozvorem 4150mm mezi první a druhou nápravou. Dále tam budou listová péra a pokud se to podaří bude to UDS 214. Logo WISS tam nebude přijde tam bílí pruh a logo tím zmizí.
Re: Tatra 815-7 /1:25/ PMHT + Vašekh
A co hlučínské valníky 8x8 s HR, Multilifty a hasičské australky? (případně ještě připravované sklápěče... )fox píše:...Jiné verze pro hasiče se zatím s kabinou pro 1+1 nevyrábí (aspoň jsem žádnou neviděl ani o žádné nečetl)...
Re: Tatra 815-7 /1:25/ PMHT + Vašekh
Pěkný, pěkný, bude to pořádný macek v tomhle měřítku. Paráda jako vždy.
Jen dva postřehy, nevím jak jsi na tom s podklady, ale přední náprava u těchto aut je stejná jako u Phoenixu, ten systém řízení a pák tam není a stabilizátor je v předu. Rám auta končí někde v místech, kde končí kryt motoru a nádrž na AdBlue. Nástavba sedí na autě podobně jako u T815.
Mrkni sem: http://liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=11 ... start=2310" onclick="window.open(this.href);return false;
jeto úplně poslední příspěvek.
Jen dva postřehy, nevím jak jsi na tom s podklady, ale přední náprava u těchto aut je stejná jako u Phoenixu, ten systém řízení a pák tam není a stabilizátor je v předu. Rám auta končí někde v místech, kde končí kryt motoru a nádrž na AdBlue. Nástavba sedí na autě podobně jako u T815.
Mrkni sem: http://liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=11 ... start=2310" onclick="window.open(this.href);return false;
jeto úplně poslední příspěvek.
Re: Tatra 815-7 /1:25/ PMHT + Vašekh
Mára: o rámu vím, že končí za krytem motoru a pak navazuje rám nástavby UDS. Bude to docela zábava to všechno doměřit. Fotky nějaké mám, není jich moc. Právě řeším jak to vypadá za tím krytem motoru. Fotky mám stažené z pozary.cz z předání a teď čekám na fotky přímo od zdroje. Jinak díky za upozornění i na ten předek. Teď jsem začal dělat kabinu právě kvůli pasování a ukončení rámu.