Foto originálu dodám po víkendu. Další má stavba ve velkém měřítku a s vlastními úpravami. Vaz 2101 mě moc nebavil, při této stavbě jsem zjistil, že mě baví stavět pouze nákladní automobily nebo nějaká těžká technika. Navíc není zrovna nejlehčí stavět model se čtyřmi otevíracími dveřmi. Jakmile uděláte jednu chybu, tak to rozhodí přesnost celého auta a nic na tom pak nesedí přesně. Já takovou chybu udělal hned na začátku a táhlo se to se mnou celou stavbu. Spousta tmelení, broušení + vlastní doplňky. Střechu jsem musel dvakrát předělávat aby alespoň odpovídala na výšku dveří.
Následovalo několik vrstev plniče a opět spousta broušení. Nakonec jsem nedosáhl výsledků, které jsem si představoval. Na modelu jsem strávil už spoustu času a ani jsem nevěděl jak to dopadne s mezerami okolo dveří... nechtěl jsem ztrácet čas, když by se náhodou model pak stejně nepovedl. Je to přeci jen papírový model, tak na něm pár kazů může být
VAZ-2101 / W.M.C. Models / 1:12
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
- toptopic87
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř 16.1.2013 11:47
- Bydliště: Sokolov
- toptopic87
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř 16.1.2013 11:47
- Bydliště: Sokolov
Re: VAZ-2101 / W.M.C. Models / 1:12
Na začátku jsem nezmínil co se chystám postavit. Nezapomněl jsem, je to úmysl. Už někdo z vás tuší co chystám postavit? Podle barvy karoserie byste to mohli poznat.
Následovalo stříkání airbrushem - tuto techniku se stále učím. S nástřikem jsem byl docela spokojen, bylo to asi čtvrté nebo páté stříkání, které jsem prováděl. Nejvíce jsem bojoval s nečistotou, která se na model sedala. Ten "správný" odstín (dle mého odhadu) jsem našel pouze v polomatné barvě - používám Revelky.
Následovalo stříkání bezbarvého laku, taky od Revellu:
!!! Většina fotek je focena mobilem, kvalita byla celkem na slušné úrovni, tak snad to bude vyhovovat i Vám!!!
Následovalo stříkání airbrushem - tuto techniku se stále učím. S nástřikem jsem byl docela spokojen, bylo to asi čtvrté nebo páté stříkání, které jsem prováděl. Nejvíce jsem bojoval s nečistotou, která se na model sedala. Ten "správný" odstín (dle mého odhadu) jsem našel pouze v polomatné barvě - používám Revelky.
Následovalo stříkání bezbarvého laku, taky od Revellu:
!!! Většina fotek je focena mobilem, kvalita byla celkem na slušné úrovni, tak snad to bude vyhovovat i Vám!!!
Re: VAZ-2101 / W.M.C. Models / 1:12
tak to je jasné vozidlo soudruhů od VB
- toptopic87
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř 16.1.2013 11:47
- Bydliště: Sokolov
- toptopic87
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř 16.1.2013 11:47
- Bydliště: Sokolov
- toptopic87
- Příspěvky: 30
- Registrován: stř 16.1.2013 11:47
- Bydliště: Sokolov
Re: VAZ-2101 / W.M.C. Models / 1:12
Nápisy na kapotě a na dveřích. Povedly se?
Chladič se absolutně vůbec nepovedl, strávil jsem na něm nejmíň 5 hodin a výsledek stojí za h _ v n o. Rozhodl jsem se, že chladič nechám, bude mi připomínat jaká to byla pakarná! A přiznávám, že mi v rozhodování také pomáhala moje lenost
Podélně uložený čtyřválec OHC o objemu 1 198 cm3. Výkon 44 kW (60 koní) byl přenášen čtyřstupňovou manuální převodovku na zadní kola.
pokračování příště
Chladič se absolutně vůbec nepovedl, strávil jsem na něm nejmíň 5 hodin a výsledek stojí za h _ v n o. Rozhodl jsem se, že chladič nechám, bude mi připomínat jaká to byla pakarná! A přiznávám, že mi v rozhodování také pomáhala moje lenost
Podélně uložený čtyřválec OHC o objemu 1 198 cm3. Výkon 44 kW (60 koní) byl přenášen čtyřstupňovou manuální převodovku na zadní kola.
pokračování příště
Re: VAZ-2101 / W.M.C. Models / 1:12
Pěkná práce ,pozor na středový sloupek má být v barvě kastle (podivej se na dobový fotky je to tam docela vidět)ty auta se skládaly z oranžové kastle a bílích dveří a kapot
https://udalosti.signaly.cz/1204/ziguli ... llComments" onclick="window.open(this.href);return false;
https://udalosti.signaly.cz/1204/ziguli ... llComments" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VAZ-2101 / W.M.C. Models / 1:12
Takovej angličák. Moc pěkný.
Re: VAZ-2101 / W.M.C. Models / 1:12
Vypadá to dost dobře. Pokud by jsi měl chuť posunout model o něco málo dál (vpodstatě skoro neviditelnýma detailama), zkus zaměnit vn kabely. Podélně uložený OHC motor Lada má pořadí zapalování 1 - 3 - 4 - 2, tady vidim postupně 1 - 2 - 3 - 4. Hadice z expanzky pak vede těsně pod víčko chladiče. Kardan má vůz ve skutečnosti dělenej na dvě části cca v půlce. A dál v modelu asi úplně chybí tzv. sekyrky, což je výztuha na podvozku kolmá na směr jízdy hned za předníma kolama a před držákama na hever. Zde si vypučim obrázek kolegy z Ladafóra, kde jsou dvě posledně zmiňovaný věci pěkně vidět
http://store.mceza.com/files/vaz/zigul2-0014.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://store.mceza.com/files/vaz/zigul2-0014.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;