Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25 Hotovo
Moderátor: jozkin
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Tak to by mě nenapadlo, dík.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj
MDK ... No těch šroubu a matek bude tak ke 2 500 a používám průměry 0,9; 1,2; 1,5; 2; 2,5mm. A nýty se budou blížit taky ke 2 500. Je to jen hrubej odhad, počítám jen celkový počet dílků na modelu.
MDK ... No těch šroubu a matek bude tak ke 2 500 a používám průměry 0,9; 1,2; 1,5; 2; 2,5mm. A nýty se budou blížit taky ke 2 500. Je to jen hrubej odhad, počítám jen celkový počet dílků na modelu.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj
Tak zase tu mám pár fotek ze stavby. Tentokrát jsem se vrhl na pohon mašinky.
Použil jsem základní blok motorů a si 10 dílků z vystřihovánky, zbytek je nový nebo předělaný. Ještě na vrchní stranu příjdou plechy které povedou do dýmnice, ale to musím ještě sladit právě s dýmnici, určitě to nebude moc pasovat.
Co mě překvapilo že oba motory budou mít přes 1100 dílků.
Před nástřikem základovkou.
Po základovce.
Tak zase tu mám pár fotek ze stavby. Tentokrát jsem se vrhl na pohon mašinky.
Použil jsem základní blok motorů a si 10 dílků z vystřihovánky, zbytek je nový nebo předělaný. Ještě na vrchní stranu příjdou plechy které povedou do dýmnice, ale to musím ještě sladit právě s dýmnici, určitě to nebude moc pasovat.
Co mě překvapilo že oba motory budou mít přes 1100 dílků.
Před nástřikem základovkou.
Po základovce.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Nevim co to je, nevim k cemu to slouzi a nevim ani kam to patri, ale je to moc pekny
Tusim jen, ze to asi to neco maze.....
Tusim jen, ze to asi to neco maze.....
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Mazací lis slouží k zjednodušení promazávání mazacích míst, stačí jen jednou za určitý čas provozu nebo ujeté kilometry zatočit kličkou. Mažou se věci jako kluznice, ložiska, vodítka atd. Pokud na mašině mazací lisy nejsou, chodí okolo mašiny většinou topič s mazničkou a kýblem šmíru a pere to do mazacích míst ručně.
Na původní BR52 bylo v rámci zjednodušení konstrukce a výroby vynecháno asi 1500 dílů oproti výchozí BR50, tušímže mazací lisy byla jedna z těchhle "zbytných" drobností. Proto asi nejsou v původní šmikačce.
Na původní BR52 bylo v rámci zjednodušení konstrukce a výroby vynecháno asi 1500 dílů oproti výchozí BR50, tušímže mazací lisy byla jedna z těchhle "zbytných" drobností. Proto asi nejsou v původní šmikačce.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj
Mám tu menší pokrok ve stavbě.
Začal jsem s barvením jednotlivých dílků a součástí modelu, pro nástřik jsem použil stejnou směs jako na tendru. Dále následovala kompletace, což mi sebralo více času než jsem čekal.
Znova jsem musel vyrobit vzduchové nádrže, protože ty původní se ukázali moc dlouhé a nemohl jsem díky tomu natáhnout páku k vypouštěcím ventilům.
Taky jsem už začal s patinou. Nastříkal jsem několik naředěných hnědých odstínů na rám aby dostal nahnědlý mastný odstín a začal jsem i s oleji.
A pokud by někoho zajímalo kolik je na rámu metrů drátu a plastových kulatých profilů, tak to bude už přes 5 metrů.
Mám tu menší pokrok ve stavbě.
Začal jsem s barvením jednotlivých dílků a součástí modelu, pro nástřik jsem použil stejnou směs jako na tendru. Dále následovala kompletace, což mi sebralo více času než jsem čekal.
Znova jsem musel vyrobit vzduchové nádrže, protože ty původní se ukázali moc dlouhé a nemohl jsem díky tomu natáhnout páku k vypouštěcím ventilům.
Taky jsem už začal s patinou. Nastříkal jsem několik naředěných hnědých odstínů na rám aby dostal nahnědlý mastný odstín a začal jsem i s oleji.
A pokud by někoho zajímalo kolik je na rámu metrů drátu a plastových kulatých profilů, tak to bude už přes 5 metrů.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Máš to fakt pěkný, všechna čest!
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Začíná se rýsovat další excelentně zpracovaná šmikajda lokomotivy. Tuze, tuze pěkné. Jednou bych chtěl ty lokomotivy postavit vedle sebe. Udělat v rámci nějaké výstavy setkání BR 52, myslím, že by to bylo ohromně zajímavé. Těším se na další postup.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Tohle je tedy velká paráda, kdykoliv sem kouknu, tak se mi potom blbě rovná spodní čelist zpět na své místo. Smekám
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Hadam ze tretina hmotnosti Ty2/555 byly srouby a matky. Tolik pohromade sem jich jeste nikdy nevidel.
Brzdiči jakou cernou pouzivas? Psal si ze acryl, ale od jakeho vyrobce? Mas tu cernou moc peknou.
Brzdiči jakou cernou pouzivas? Psal si ze acryl, ale od jakeho vyrobce? Mas tu cernou moc peknou.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Ahoj
Díky kluci.
Balu ... určitě to nějak dáme dohromady a modely se někde potkají, ale ještě je předemnou dlouhá cesta.
MDK ... Používám barvy Tamiya a ten odstín jsem si namíchl ze stejných barev jako na tendru. Vlastně už od začátku mám namícháno tolik barvy aby mi to vystačilo na celý model, kromě boudy a kotle, ten bude mít trochu jiný odstín.
Díky kluci.
Balu ... určitě to nějak dáme dohromady a modely se někde potkají, ale ještě je předemnou dlouhá cesta.
MDK ... Používám barvy Tamiya a ten odstín jsem si namíchl ze stejných barev jako na tendru. Vlastně už od začátku mám namícháno tolik barvy aby mi to vystačilo na celý model, kromě boudy a kotle, ten bude mít trochu jiný odstín.
Re: Lokomotiva 555.0 /Angraf + úpravy/ 1:25
Kotol by mal mať rovnaký odtieň ako búdka a tender, iba dýmnica by,mala byť matná...