Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Dobrý večer.
Předem bych se chtěl přestavit. Jmenuji se Radim Tesař. Modelařím nějaký ten pátek a tak se mi dostalo té cti, že jsem mohl provést testovací stavbu nového modelu od vydavatelství RipperWorks. Tím byl model Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 - třístranný sklápěč. Model jsem začal stavět zhruba v polovině října 2011 a dokončil jsem ho na konci ledna 2012. Jelikož se jedná o můj první model od RW, tak se na něm zajisté najdou chyby způsobené mými levými rucemi.
Poprosím Vás též o shovívavost, neboť je toto můj první příspěvěk na tomto fóru.
Něco málo o modelu. Jedná se o na našich silnicích a stavbách asi nejběžnější Tatru. Model představuje jednu z úplně prvních S3, co byly vyrobeny. Model má i přesně ty samé chyby a neduhy, jako měl skutečný vůz.
Stavbu jsem začal podle návodu nárazníkem, rámem a nápravami.
Dalším krokem byl píst. Píst je dosti náročný na přesnost (což není můj případ) a na zpracování (což taky není můj případ).
Poté přišel na řadu motor. Ten se lepí klasický stylem RW.
Další částí modelu byla krásně červená kabina. Lepila se suprově.
Kabina (zatím bez interiéru) nasazená na rám.
Tady už je kabina kompletně hotová a připojená na rám. Ještě je to doplněno postranními stupačkami a nějakou drobotinou. Už to konečně začíná připomínat Tatru.
Pokračoval jsem korbou. Po jejím dokončení a přilepení k pístu následovala zkouška sklápění na všechny tři strany. Dopadlo to dobře. Vše funguvalo jak mělo.
Následovalo 11 kol.
A konečně fotky hotového modelu.
Model se lepil suprově. Byl bez chyb, což je u doktora samozřejmost.
Příspěvek lehce upraven. moderátor Zrzek
Předem bych se chtěl přestavit. Jmenuji se Radim Tesař. Modelařím nějaký ten pátek a tak se mi dostalo té cti, že jsem mohl provést testovací stavbu nového modelu od vydavatelství RipperWorks. Tím byl model Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 - třístranný sklápěč. Model jsem začal stavět zhruba v polovině října 2011 a dokončil jsem ho na konci ledna 2012. Jelikož se jedná o můj první model od RW, tak se na něm zajisté najdou chyby způsobené mými levými rucemi.
Poprosím Vás též o shovívavost, neboť je toto můj první příspěvěk na tomto fóru.
Něco málo o modelu. Jedná se o na našich silnicích a stavbách asi nejběžnější Tatru. Model představuje jednu z úplně prvních S3, co byly vyrobeny. Model má i přesně ty samé chyby a neduhy, jako měl skutečný vůz.
Stavbu jsem začal podle návodu nárazníkem, rámem a nápravami.
Dalším krokem byl píst. Píst je dosti náročný na přesnost (což není můj případ) a na zpracování (což taky není můj případ).
Poté přišel na řadu motor. Ten se lepí klasický stylem RW.
Další částí modelu byla krásně červená kabina. Lepila se suprově.
Kabina (zatím bez interiéru) nasazená na rám.
Tady už je kabina kompletně hotová a připojená na rám. Ještě je to doplněno postranními stupačkami a nějakou drobotinou. Už to konečně začíná připomínat Tatru.
Pokračoval jsem korbou. Po jejím dokončení a přilepení k pístu následovala zkouška sklápění na všechny tři strany. Dopadlo to dobře. Vše funguvalo jak mělo.
Následovalo 11 kol.
A konečně fotky hotového modelu.
Model se lepil suprově. Byl bez chyb, což je u doktora samozřejmost.
Příspěvek lehce upraven. moderátor Zrzek
Naposledy upravil(a) Eki dne sob 25.2.2012 21:49, celkem upraveno 9 x.
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
V reálu vypadal model pěkně, tyhle mikronáhledy jsou na dvě věci..
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Děkuji za pochvalu. Mirkonáhledy už jsou opravený. Promin. Holt první příspěvky.
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Na to, jak píšeš, že to je tvůj první Ripper, se ti model povedl. Slušná práce.
Za všech tatrovek od RW co mám, tuto na silnicích vídám nejčastěji. Těším se, až bude i s přívěsem doma, u ostatních doktorových prací.
Za všech tatrovek od RW co mám, tuto na silnicích vídám nejčastěji. Těším se, až bude i s přívěsem doma, u ostatních doktorových prací.
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Parádní kousek do sbírky RW zatím mám vše co vyšlo, ale na modelu my chybí na boku korby a pod kabinou tlaky, u tažnýho cedulky napětí tonáže. Na zástěrkách chybí
červená odrazka.Přední tlumič má ochranný kryt proti poškození a je umístěn obráceně tělem dolů a pístem nahoru,tak není chromová část pístu vidět, toto platí i pro UDS 114.
Jsou to banality které jdou odstranit doma tiskem na 80g papír.
červená odrazka.Přední tlumič má ochranný kryt proti poškození a je umístěn obráceně tělem dolů a pístem nahoru,tak není chromová část pístu vidět, toto platí i pro UDS 114.
Jsou to banality které jdou odstranit doma tiskem na 80g papír.
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Radime paráda.
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Jo tentok to stavil...Eki píše:Předem bych se chtěl přestavit. Jmenuji se Radim Tesař.
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Tomáš S - copak se ti nelíbí na tom, kdo stavěl betu?
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Vůbec nic, jen jsme se v Lužánkách docela vtipně seznámili...
Jinak jestli se ti to zdá mimo tak to klidně smázni...
Jinak jestli se ti to zdá mimo tak to klidně smázni...
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Krásná Tatra i pěkně slepená beta - a udajně jako tvůj první model od RW - klobouk dolu.
Měl bych jeden dotaz - a to ke kolům.
Kola pro zachování rovnoběžnosti obou bočnic - jsem si všiml že mají vnitřní výstuže podobně jako tomu bylo u vojenských Tater od RW.
Tyto vnitřní kruhy jsou součástí vystřihovánky a nebo domácí zlepšovák????
Protože u Tatry UDS od RW nejsou součástí.
A pokud jsou domácím vylepšením - jak se pereš s tím jaký průměr řezu zvolit - já se s tím totiž peru a nadaří se mi to trefit přesně - aby vnitřek neplaval a nebo nebyl velký a to zároven na dvou průměrech vnější + vnitřní.
Děkuji za případnou odpověď pppítovému patlalovy.
Měl bych jeden dotaz - a to ke kolům.
Kola pro zachování rovnoběžnosti obou bočnic - jsem si všiml že mají vnitřní výstuže podobně jako tomu bylo u vojenských Tater od RW.
Tyto vnitřní kruhy jsou součástí vystřihovánky a nebo domácí zlepšovák????
Protože u Tatry UDS od RW nejsou součástí.
A pokud jsou domácím vylepšením - jak se pereš s tím jaký průměr řezu zvolit - já se s tím totiž peru a nadaří se mi to trefit přesně - aby vnitřek neplaval a nebo nebyl velký a to zároven na dvou průměrech vnější + vnitřní.
Děkuji za případnou odpověď pppítovému patlalovy.
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Teď my vysvětli co je těžkého na změření průměru disku a běhounu a nakreslení kolečka kružítkem ??
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
Myslím ,že to ,že jsou kola "rozseklá" k bombírungu... Pokud teda si to kolo neslepíš...
Re: Tatra T815 S3 26 208 6x6.2 / RipperWorks / 1:32 BETATEST
staci trochu oprasit matematiku a z dlzky plasta sa da vypocitat vonkajsi priemer kolesa, tak isto z dielu disku sa da vypocitat vnutorny priemer