GAZ-410 demo build /PPM/ 1:25

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Odpovědět
Gabes

GAZ-410 demo build /PPM/ 1:25

Příspěvek od Gabes »

Dobrý den všem,

V prvé řadě bych rád, abych se představil na vás. Jsem Gabor z Maďarska (Budapešť) a jsem 33 let. Můj oblíbený koníček je modelování papír, budovat a design stejně.
Chtěl bych vám představit můj první velký projekt! Toto je druhá světová válka Ruská sklápěč. Rád bych se zveřejněním tento model později. Můj plán je navrhnout tento vůz v mnoha provedení.
Zde jsou některé obrázky z testovacího sestavení a modrotisku obrázků některé verze, co jsem chtěl navrhovat a publikovat. Můj test stavitel je můj přítel John, z maďarské fóru. Jste viděli tento model na papír modelu show v Brně!
Takže ... tady jsou testovací sestavení krok za krokem:

Hello to All,

First of all, I would like to introduce myself to you. I am Gabor from Hungary (Budapest) and I am 33 years old. My favorite hobby is the paper modeling, build and design equally.
I would like to introduce to you my first big project! This is an WWII Russian dump truck. I would like to publishing this model later. My plan is to design this truck in many version.
Here are some images from the test build and blueprint images some version, what I would like to design and publish. My test builder is my friend John, from the hungarian forum. You are saw this model the paper model show in Brno!
So... here are the test build step by step:

Některé verze GAZ vozu/Some version of the GAZ truck:
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Počátky/The beginnings:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Dále byl přední nápravy a zadní nápravy/Next was the front axle and the rear axle:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Kola/The wheels:
ObrázekObrázekObrázek

Údaje o motoru/Details of the engine:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Rám s nápravami, pružiny, převodovky, motoru, chladiče a brzdových táhel/The frame with the axles, springs, gearbox, engine, cooler and the brake rods:

Toto je kompletní rám/This is the complete frame:
Gabes

Re: GAZ-410 demo build /PPM/ 1:25

Příspěvek od Gabes »

Další velký krok byl v kabině/Next big step was the cabin:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Kabina je na rámu/The cabin is on the frame:

Podrobnosti o interiéru/Details of the interior:
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Obrazy a digestoře jsou na správném místě/Canvases and hoods are in the right place:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Testovací sestavení výpisu části se začalo.../Test build of dump part is started...
Obrázek Obrázek

Platforma díly/Platform parts:
Obrázek Obrázek Obrázek

Pohyblivá plošina je na rámu/The movable platform is on the frame:
ObrázekObrázekObrázek

Struktura pohyblivé plošiny/Structure of the movable platform:
ObrázekObrázek

Maloval platforma/The painted platform:
ObrázekObrázekObrázek

Hotový truck/The finished truck:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

GAZ-410 je získal bronzovou medaili na výstavě papír modelu v Nitře na 19.10.2013!/The GAZ-410 is won a bronze medal on the paper model exhibition in Nitra at 19.10.2013!
Obrázek
Gabes

Re: GAZ-410 demo build /PPM/ 1:25

Příspěvek od Gabes »

A teď, jsem pracoval na knížce. Skončil jsem kryt brožury a já jsem v projektu pokračovat s montážními stránky a stránky dílů.Publikace lze očekávat dostupné v dubnu nebo květnu.
Pokud publikace vzbudila váš zájem, dejte mi prosím vědět váš záměr nákupu na mých webových stránkách na sekci preorder.
To neznamená žádnou povinnost.

Now, I am working on the booklet. I am finished the cover of the booklet and I continue the project with assembly pages and parts pages. The publication to be expected available in april or may.
If the publication has aroused your interest, please let me know your purchase intent on my website on the preorder section.
This does not imply any obligation.

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vojenská technika“