Štastné a veselé! Slepil jsem si takovou odechovku, no jen jsem si to myslel, vždyť mi to zabralo dva měsíce. Měřítko se mi líbilo, myslím že pro méně zkušené je toto lepší, malé díly jsou totiž větší Trošičku mi neseděl tunel v kabině, jinak vše bylo v normě. Rám je lepší podlepit a lepit na tupo, mě totiž nikdy nejdou tak dobře a pak se mi to kroutí a to i u menšího měřítka. Kabinu jsem svévolně na několika místech podlepoval, aby se mě nezbořila, měl jsem v paměti kabinu tatry od Rippera a tak jsem se snažil podlepovat stejné díly. Model je to jednodušší ale má spoustu doplňků a ty z něj pak vytvoří krásný model, který doplní můj autopark. Papír je jinačí (asi tištěno laserovou tiskárnou) Je moc náchylný na dlouhé žmoulání v prstech. Barva se pak loupe. Ale má taky výhodu, hlavně ta červená, pokud jsem něco zatíral a omylem přejel tak tempery šli otřít, moc to na tom nedrželo......pokračování s návěsem....čus!
Tatra 815 6x6 NTH + ZREMB N25.31 / PMHT / 1:25 / HOTOVO
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Tatra 815 6x6 NTH + ZREMB N25.31 / PMHT / 1:25 / HOTOVO
Naposledy upravil(a) Mucholl dne ned 2.3.2014 17:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 113
- Registrován: sob 21.1.2012 11:03
Re: Tatra 815 6x6 NTH / PMHT / 1:25
Vypadá to dobře, kdybych to nevěděl, tak měřítko bych asi ani nepoznal
Jenom myslím, že to logo Tatry na vstupu chlazení motoru mohlo být rovně, ono to není vrtule, ale pevná součástka
Jenom myslím, že to logo Tatry na vstupu chlazení motoru mohlo být rovně, ono to není vrtule, ale pevná součástka
Re: Tatra 815 6x6 NTH / PMHT / 1:25
kudla, já myslel že se točí
Re: Tatra 815 6x6 NTH / PMHT / 1:25
Moc pěkný kousek. Ta čistota je parádní.
Re: Tatra 815 6x6 NTH / PMHT / 1:25
Tak model je hotov, dolepil jsem návěs, vše sedělo jak má. Co nesedělo, tak to bylo mojí chybou, protože jsem špatně prostudoval návod. Na to, jak návěs vypadá jednoduše, tak jsem ho lepil docela dlouho. Takže to nebyl zas tak jednoduchý model
Tady je vidět podvozek ( padá mi tam čep ). Nápravy jsou výkyvné, zadní zatáčí. A ta zadní se mi i zkroutila, měl jsem ji lepit natupo. Chybu jsem udělal u těch příčníků ve kterých jsou kruhové otvory, mají se lepit natupo, ovšem já to nepochopil a vytvořil jsem tam na krajích chlopně. Tím jsem ten celý rám zúžil. přišel jsem na to dost pozdě, tím že mi to nesedělo. Takže jsem musel ty příčníky vyrvat a nalepit znova, tím vznikly ošklivá místa, která jsem zatřel.
A takhle teď Tatřice parkuje, ten Hetzer je přebarvovaný, takže vím že se k tomu nehodí Později bych tam chtěl mít LIAZ z Dakaru 88 od Spíďi.
Tady je vidět podvozek ( padá mi tam čep ). Nápravy jsou výkyvné, zadní zatáčí. A ta zadní se mi i zkroutila, měl jsem ji lepit natupo. Chybu jsem udělal u těch příčníků ve kterých jsou kruhové otvory, mají se lepit natupo, ovšem já to nepochopil a vytvořil jsem tam na krajích chlopně. Tím jsem ten celý rám zúžil. přišel jsem na to dost pozdě, tím že mi to nesedělo. Takže jsem musel ty příčníky vyrvat a nalepit znova, tím vznikly ošklivá místa, která jsem zatřel.
A takhle teď Tatřice parkuje, ten Hetzer je přebarvovaný, takže vím že se k tomu nehodí Později bych tam chtěl mít LIAZ z Dakaru 88 od Spíďi.