Karosa C734 / Mega Graphic / Michal Antonický / 1:43

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

bernie
Příspěvky: 690
Registrován: úte 14.2.2012 11:15

Re: Karosa C734 / Mega Graphic / Michal Antonický / 1:43

Příspěvek od bernie »

Skočte někdo k Fanánkovi, aby předělal Pijánovku na:

Jarda jede autobusem, je fakt highway KING.
HAJ-VEJ KING!!!
Uživatelský avatar
opel123
Příspěvky: 160
Registrován: čtv 30.8.2012 9:54

Re: Karosa C734 / Mega Graphic / Michal Antonický / 1:43

Příspěvek od opel123 »

bedatruhlar: Myslíš mezi b732 a b731? B731 měla myslím automatickou převodovku a b732 manuální. Jinak model je parádní a čistě slepený :shock:
Uživatelský avatar
Vojta Č.
Administrátor
Příspěvky: 1356
Registrován: pon 5.12.2011 16:28
Bydliště: Matka měst

Re: Karosa C734 / Mega Graphic / Michal Antonický / 1:43

Příspěvek od Vojta Č. »

Rozdíly mezi těmahle dvěma - kosmetika typu: vzadu jednou větrací mřížka v prolisu, jednou nalepená shora, mají jinak dveře, takže pár lišt na bocích je trochu jinak, žluťák má mlhovky. Pytlík má kromě toho ještě jiný věci na střeše ("klima", poziční světla), poziční světla v dolních rozích u nárazníku a malinko složitější variantu chytu na deklu motoru. Jo a může mít na kolech ozdobný poklice.
Uživatelský avatar
AmatER
Příspěvky: 623
Registrován: sob 21.1.2012 16:02
Bydliště: Marienbad
Kontaktovat uživatele:

Re: Karosa C734 / Mega Graphic / Michal Antonický / 1:43

Příspěvek od AmatER »

bedatruhlar píše:pro nás neznalce v čem je rozdíl?
B731 a B732 jsou městské třídveřáky. B731 má automatickou převodovku, vyráběla se od roku 1982. B732 má řazení manuální, ale pokud vynecháme ověřovací sérii klacků z roku 1985, na svět se dostala až s turbomotorem na podzim 1986. A tento vozík, zapadající do série (EW jsou dvě turba, trochu nečekaně obě z roku 1989), by byl v podání M. A. určitě zcela šmakózně-žrádelní... ;)
Obrázek

Anebo takovýto dříve dokonale naleštěný stroj? :lol:
Obrázek
(Btw. linka 123 je něco jako symbol té mediálně propírané pseudo-optimalizace linek MHD v Praze, takže dát za čelní okno cedulku s nápisem "Na Knížecí" s metro-vránou by byla celkem slušná provokace.)

Jinak u starších atmosféráků (s nápravou Rába 018, přesně jako je megagrafický model) bylo z fabriky stejně vysoko jako pravé, ale otočené na boční okno řidiče - ale jelikož se do něj špatně koukalo, přestěhovalo se dolů na oblinu. Ale to se myslím řešilo, detailů se najde hromada a všechny se dají nějak zdůvodnit, jen ta fialová příšera coby připomínka doby fialových favoritů a fialových sak je voľaká čudná :lol: ...

Mmch. v pravidelném provozu dojezdí klacky v Praze u DP příští pátek (se dvěma výjimkami: hostivařský modrý expres 7096 a kačerovská devítková čtyrka 5973), posledním vozem bude 5885 na lince 131 (pořadí 131/7, ranní zatahovák, tj. jezdí jen ráno ve špičce, pak řidič zařadí zatahovací rychlost a usilovně zmizí domů), autobus bude k poznání podle toho, že v něm sedí plno šotoušů s foťáčky a majitelů nejuniverzálnějšího jízdního dokladu v Praze, totiž bundy s logem DPP. A všichni budou usilovně zatlačovat slzu v oku :D
Jarda F.
Příspěvky: 260
Registrován: ned 22.1.2012 19:57
Bydliště: Velká Dobrá
Kontaktovat uživatele:

Re: Karosa C734 / Mega Graphic / Michal Antonický / 1:43

Příspěvek od Jarda F. »

Díky vám pánové za kladné ohlasy ;)

:arrow: Vojta Č. : Na Pytlíkovi už se pracuje ;) Jinak po třetí to ještě jde, třeba základ na podvozek, kola, žebra to je téměř beze změn už po sedmé :twisted:

Když tady tak koukám do té diskuze, ta červenobílá by byla do série opravdu perfektní :!: ;)
Odpovědět

Zpět na „Autobusy“