Na procvičení si dávám po 8 letech tento model znovu, tentokrát však Rubense Barrichella. Tuto verzi se startovním číslem 4 jsem chtěl původně udělat z GP Německa (první vítězství pro Rubense), ale nebyla odvaha udělat něco s předním a zadním křídlem (tam vůz startoval s tenčími a ploššími křídly kvůli nízkému přítlaku). Nakonec to tedy nechám jak to je, žádné zásahy do konstrukce dělat nebudu, pouze model dolpním o výfuky (bude potřeba si navrhnout 4 dílky a obarvit střírnou barvou), reálnější anténky (napravo od kokpitu bude silnější průměr ze špendlíku a nalevo tenčí ze štětiny smetáku) a větrným štítkem z fólie.
Kolům jsem obstaral mokré dezénky. Dále jsem vyřezal disky kol a dovnitř vlepil imitaci kotoučových brzd, které jsem si vypůjčil z Ferrari F2001. Tyto kola však půjdou na vůz Michaela Schumachera, který jsem stavěl před 8 lety. Bude tak odpovídat předloze z GP Belgie (jednodušší zadní křídlo, mokré pneu na startovním roštu).
Dále už klasický progres dle návodu, kola jsou "ukradeny" z vozu č. 3, které jsou vylepšené o imitaci drážek pomocí jednotlivého nalepování proužků (klasická stará metoda, nyní už přežitek díky páleným dezénkům).
Ferrari F2000, R. Barrichello / P. Špinler, PKAA / 1:24
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek