Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Pár trubiček, ty naděláš.
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
To víš, nejsou všechny trubičky fajn, jako ty Hořické...
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Zdarec všem...Chladič společně s trubkami jsem přilepil a doplnil jsem i vývody výfuků. Tady pozor všem budoucím modelářům u zadního válce tlumiče výfuku. Válec je pootočený a vývod výfuku nejde rovně vzhůru ale směřuje doleva po směru jízdy. V nákresu je to zřejmé, ale už nikde není boční pohled aby člověk viděl jak moc má být válec pootočený. Já ho pootočil málo a tak jsem si musel udělat další díl potrubí který jsem nalepil na tlumič výfuku a tím jsem samotný výfuk dostal do správné polohy, potom jsem o to zase na druhé straně musel potrubí zkrátit tak aby bylo stejné jako první výfuk. Byla to komplikace , která se dá řešit ale zabralo to zbytečně víc času a úprav. Když to ví člověk dopředu , tak tomu může předejít:-)
Dál mě čeká žebřík a výklopný držák přední rezervy...tak zase příště
Dál mě čeká žebřík a výklopný držák přední rezervy...tak zase příště
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
sleduju bedlivě. Máš to parádní. Jen pro zajímavost... té nástavbě za kabinou se říká v tatrováckém slengu " KURNÍK"
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Díky moc Spíďo...Kurník už si budu pamatovat...to sedí:-) Dolepil jsem žebřík spolu s mechanismem držáku rezervy. Žebřík jsem udělal funkční s tím že jsem ho potom zalepil aby byl fixovaný na svém místě. Nevím kolik by ty mikropanty vydržely. Zpracoval jsem samozřejmě i naviják na rezervu, který později naaranžuji na zadní blatník, přijde mi škoda ho slepit a potom by byl uvnitř kurníku a nebyl by vidět.
Teď mě ještě čeká dodělání rámu kolem kurníku a potom se pustím do jednotlivých krytů. Tak zas příště
Teď mě ještě čeká dodělání rámu kolem kurníku a potom se pustím do jednotlivých krytů. Tak zas příště
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Zdravím všechny...mám za sebou další menší posun. Dal jsem dohromady vrchní konstrukci kurníku a přidal jsem vrchní kryt. Potom následoval zadní a přední kryt kurníku. Nyní jsou na řadě boční výklopné kryty. Potom dodělám sání společně s výfuky a drobotinu a hurá na navijáky za kurníkem.
Tak zase příště:-)
Tak zase příště:-)
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Máš to pěkný, kurnik.
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Vašku díky...snažím se , není po fakt vůbec jednoduchý, ale to ty určitě víš . Slepil jsem levý boční kryt a dopasovat to tak aby to sedlo fakt není nejlehčí a dost jsem se s tím drbal. No je na svém místě a jdu na pravý kryt. U vnitřních výztuh jsem u některých dílů nepoužil originální díly ale nabarvil jsem si karton a nalepil ho. Líp se tím drží tvar. Každopádně už to celkem dlouho trvá, ale celý kurník zabere fakt hodně času.
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Ahoj...konečně jsem dokončil celý kurník v četně všech drobností. Konce výfuků jsem decentně zašpinil práškovým uhlem na kreslení. Konečně se můžu vrhnout na systém navijáků což podle návodu taky bude pěkná drbačka...jen doufám že ne tak jako kurník
zatím se všichni mějte a snad nikdo neřeší velkou vodu.
zatím se všichni mějte a snad nikdo neřeší velkou vodu.
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Jedeš jak drak ! Vypadá to suprově !!
Re: Tatra 816-VWN9T 43 612 8x8.IR / Spida / 1:25
Díky moc kaktusaku...No jestli jsem jel jak drak tak teď jsem se trochu zabrzdil podzimní prací na zahradě a tak moc času fakt nebylo a jen tak po chvilkách jsem k tomu sedl. Něco málo se mi zase povedlo dát dohromady. Spodní konstrukci rámu, bubny velkých navijáků, nádržku a i vrchní malý naviják...
tak zase příště
tak zase příště