Avia A31 / Attimon / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Avia A31 / Attimon / 1:32
Ahoj bando,
Ještě že podvozek nebude převážně vidět. Ty moje klepavý ruce jsou čím dál tím horší ... děs.
O víkendu se mi podařilo, dát základ podvozku do první vrstvy surfu.
Ted zlehka přebrousit, odchlupatit a dáme druhou.
V mezičase budu pokračovat na nápravách. Tolik bleskový report
Tak zatím.
Štefan
Ještě že podvozek nebude převážně vidět. Ty moje klepavý ruce jsou čím dál tím horší ... děs.
O víkendu se mi podařilo, dát základ podvozku do první vrstvy surfu.
Ted zlehka přebrousit, odchlupatit a dáme druhou.
V mezičase budu pokračovat na nápravách. Tolik bleskový report
Tak zatím.
Štefan
Re: Avia A31 / Attimon / 1:32
Dobře chlape . Na tu tvou verzi jsem opravdu hodně zvědavý .
Re: Avia A31 / Attimon / 1:32
Vidím, že na to všichni jdete svorně odspoda, od rámu. Jelikož však jak známo pražáci musí mít vždycky něco extra, pustil jsem se napřed do kabiny :-)
Po měsíčním přetlačování s materiálem dopadla takhle:
Následuje několik fotek ze stavby. Narazil jsem jen na pár dílčích nepřesností, které můžou dobře být mojí vinou.
Po měsíčním přetlačování s materiálem dopadla takhle:
Následuje několik fotek ze stavby. Narazil jsem jen na pár dílčích nepřesností, které můžou dobře být mojí vinou.
Re: Avia A31 / Attimon / 1:32
Dobře jedeš chlape .
Re: Avia A31 / Attimon / 1:32
Parádní kabina.
Budu postupovat podle tebe.
Budu postupovat podle tebe.
Re: Avia A31 / Attimon / 1:32
Pánové vy tu pěkně řádíte. Pěkná práce od všech tří.
Re: Avia A31 / Attimon / 1:32
Paráda, na kabinu jsem byl zvědav a vypadá dobře.
Re: Avia A31 / Attimon / 1:32
Díky díky. Co mě k tomu napadá...
Přišlo mi důležité mít dobře předem natvarovanou fólii, horkým vzduchem. Dotvarovávat ji až při lepení střechy nebyl dobrý nápad, jak jsem si ověřil při prvním (nezveřejnitelném) pokusu. Ty obliny na čelním skle jsou poměrně ostré a zasychající herkules je v požadovaném tvaru neudrží.
Na zasklívání jdu tak, že napřed oboustrankou polepím folii kouskama tenkého černého papíru a až na něj lepím díly modelu. To už je normálně herkulesem, papír na papír, s možností dolaďování a posouvání než zaschne. A pokud někde herkules vyteče na fólii, dá se setřít zcela beze stopy, narozdíl od fólii-lepících lepidel.
Nevýhoda je, že na fólii přibude cca 0.2 mm vrstva papíru, takže vnitřní díl je potřeba o 0.2 krát dvě pí = nějakých jeden a půl milimetru zkrátit.
Pak mi přišlo, že ne úplně sedí jak jsou nakreslené dveře na dílu 24e, střecha je drobet menší než by měla být, takže je potřeba lepit kousíček "nad čáru", interiérové díly 25r mi ne zcela dobře kopírovaly vnější tvar, což ale nevadí, protože nejsou vidět, a díl 24a, o který je zapřená palubka, mi přišel kousek vysoký, takže bych ho preventivně tak o milimetr shora snížil.
Ale je dost možné, že tyhle nepřesnosti jsem si někde při skládání kabiny zavinil sám.
Re: Avia A31 / Attimon / 1:32
To ale vůbec není špatná nápad s tím zasklíváním . Já teda tady vyzkouším styl zasklívání ""alá YVAN "" .
Nic méně už ted vím kde použiji ten Tvůj .
Nic méně už ted vím kde použiji ten Tvůj .
Re: Avia A31 / Attimon / 1:32
A nebo s kabinou čekáš až bude po topné sezóněkaktusak píše:
Kabina přijde na řadu až nakonec , když bude všechno hotové a zkazím kabinu tak mi třeba bude líto to spálit .