T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25 / HOTOVO
Moderátor: jenda.e
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
Věž téčka můžu od dnešní půlnoci považovat za hotovou . Na chybu jsem narazil hned zkraje a už jsem ji popsal v dřívějším příspěvku . Nic dalšího se nevyskytlo . Co je zásadní , že mě ta stavba baví jen kdyby bylo víc času , ale to je ohraná písnička .
Další na řadě bude podvozek . Tady komplikace neočekávám . Pořídil jsem si laserovu sadu tak doufám , že to půjde samo .
Nějaké fotky .
Další na řadě bude podvozek . Tady komplikace neočekávám . Pořídil jsem si laserovu sadu tak doufám , že to půjde samo .
Nějaké fotky .
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
To bylo strachu z laufu předsedo co?....a jak jsi to parádně zvládl
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
Za dnešek se mi podařilo udělat první sadu kol . Všechny díly seděli přesně to se musí nechat . Ale taky jsem narazil nějaký nesrovnalosti v laserech . Je zřejmé , že GPM začalo dávat do těchto modelů malinko jinou laserovou sadu než u prvního vydání . Laserové kolečka , které byli dodány v sadě jsou nepoužitelné . Kdybych je použil tak bude to kolečko moc tlusté . Bohužel tyto lasery , které nejdou použít jsou ještě u dvou sad kol . Na fotkách je vidět hotová sada kol a nepoužitelná laserová sada .
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
Netřeba truchlit nad zpackanými lasery, Zbynďo. Kolečka jsou i bez nich parádní, evidentně lasery nepotřebuješ.
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
Jedním slovem parádní, kolečka jako živá.
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
A další páreček na světě . Ted mě ceká ještě "posledních " 8 párů a budou se slavnostně nasazovat pásy . Dovolil jsem si ještě onýtovat spodek tanku . Sice to nikdo neuvidí , ale pro můj dobrý pocit to tam je . Taky jsem je tam musel dát , protože by se asi určitě ozvat jeden nejmenovaný člen našeho klubu , kterého jsme tady s Mahdym učili a nutili nýtovat i tam kde to není vidět . A hle kam to dnes až dotáhnul - až na svačináře .
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
pěknej páreček pěknej.
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
Tak jako já bych k tomu i něco napsal ale........ Zavání to dalším přidělováním funkcí v klubukaktusak píše:Dovolil jsem si ještě onýtovat spodek tanku . Sice to nikdo neuvidí , ale pro můj dobrý pocit to tam je . Taky jsem je tam musel dát , protože by se asi určitě ozvat jeden nejmenovaný člen našeho klubu , kterého jsme tady s Mahdym učili a nutili nýtovat i tam kde to není vidět . A hle kam to dnes až dotáhnul - až na svačináře
Ale jako jinak se předseda snaží....a snaží se velice dobře
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
nekdo znalej, co je to za anomalii ten druhej par jinejch pojezdovek?
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
Nedostatek gumy v roce 42 v ruských továrnách. Řešilo se to celoocelovými pojezdovými koly. Různě se pak kombinovala tato kola na jednotlivých vozech. Jsou známé fotografie, kdy má tank všechna celoocelová kola, ale většinou jezdila s gumovými koly na první a poslední nápravě a prostřední tři byla celoocelová.
Nevýhodou byla vysoká hlučnost, která i u téčka s gumovými koly byla vysoká, ale i vysoké opotřebení ložisek kol a pojezdových pásů
Nevýhodou byla vysoká hlučnost, která i u téčka s gumovými koly byla vysoká, ale i vysoké opotřebení ložisek kol a pojezdových pásů
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
Romane díky za vysvětlení . Model nabízí několik variant složení pojezdových kol a je to přesně s tohoto důvodu . Přiznám se , že já sám nejsem tak znalý a mě tuto kombinaci schválil " Markulin " , který má tanky nastudovaný . Mě jen bylo líto nechat ve vystřihovánce ležet tuto sadu kol ladem .
Re: T 34/76 ( 1942 ) / GPM / 1:25
jako jo videl jsem na fotkach bud ty nebo ty a nebo stredni 3 pary, ale prave nikdy jen jeden