Děkuji Vašku za podporu, no centrální roura byla delší,ale už je to napevno na podvozku (v návodu nic psáno nebylo) tak snad to nebude mít negativní vliv na kabinu, kde jsem to musel nechat posunuté víc dopředu. A ty spoje jsem si neuvědomil, na nápravách jsem je dával nahoru a centrální roury (nevím proč) jsem je dal obráceně, ale je to první model od rippera, tak si teprve zvykám. Je to jen zkušební model, možná si ho objednám pak znovu, záleží jak dopadne tahle stavba.VašekS píše:Ahoj.
Pěkně se s tím zatím potýkáš .
Pokud Ti neseděly délky dílů nosné roury, byly dlouhý, tak to je záměr autora. Taková berlička v případě nepřesností při sestavování podvozku. Většinou je to i v návodu napsaný. Možná tady ne. Mají se zkrátit dle potřeby.
U další Tatry si dej pozor na spoje roury. Dávají se zpravidla směrem nahoru, aby při pohledu na spodek hotového modelu nebyly vidět.
Tatra 815 S1 / Ripper Works / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815 S1 / Ripper Works / 1:32
Re: Tatra 815 S1 / Ripper Works / 1:32
Tak po delší době malý pokrok na podvozku, dodělán držák korby a sestaven hydraulický píst korby
A následně namontovám do rámu podvozku, naštestí zatím vše funguje
Snad je tímto práce na podvozku zatím dokončená, pokračovat mám na motoru. Tak snad se zase neseknu na měsíce a stavba bude pokračovat rychleji
A následně namontovám do rámu podvozku, naštestí zatím vše funguje
Snad je tímto práce na podvozku zatím dokončená, pokračovat mám na motoru. Tak snad se zase neseknu na měsíce a stavba bude pokračovat rychleji
Re: Tatra 815 S1 / Ripper Works / 1:32
Pěkný, pěkný.
Re: Tatra 815 S1 / Ripper Works / 1:32
Ahoj, tak jsem dneska zase pokročil a dodělal pár věcí na podvozku:
Pak jsem se vrhnul na oprávněně obávaný výfuk (zde bych chtěl poradit, jak to děláte vy nebo aspoň co používáte), který se mi snad i podařilo nějak dát dohromady, ale pak se mi stala menší nehoda a výfuk jsem zašpinil. Nemáte nějaké detailnější fotky ze stavby motoru na 815 a klidně i na 138/148? Moc by mi to pomohlo.
Docela mě to štve, ale co už
Pak jsem se vrhnul na oprávněně obávaný výfuk (zde bych chtěl poradit, jak to děláte vy nebo aspoň co používáte), který se mi snad i podařilo nějak dát dohromady, ale pak se mi stala menší nehoda a výfuk jsem zašpinil. Nemáte nějaké detailnější fotky ze stavby motoru na 815 a klidně i na 138/148? Moc by mi to pomohlo.
Docela mě to štve, ale co už