Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Paráda, klidně bych se svezl .
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Myslím, že i Mistru Vyškovskému by padla čelist a oči by sbíral po zemi .... není co dodat ...
- Standa F.
- Administrátor
- Příspěvky: 1207
- Registrován: pon 5.12.2011 16:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Přidávám se k zástupu gratulantů, opravdu moc pěkná a čistá práce! Ta dráteničina... klaním se!
- Aki
- Moderátor
- Příspěvky: 1739
- Registrován: pát 20.1.2012 23:27
- Bydliště: doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Ovšem tohle je opravdu NÁDHERA! Musím si teď vyměnit bryndák, je celej poslintanej.
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
To já jsem si kvůli našemu fóru pořídil takový:Aki píše:Ovšem tohle je opravdu NÁDHERA! Musím si teď vyměnit bryndák, je celej poslintanej.
https://www.eandilek.cz/detsky-plastovy ... -modry-6m/" onclick="window.open(this.href);return false;
má velký zásobník a je lehce omyvatelný
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
mahdy píše: To já jsem si kvůli našemu fóru pořídil takový:
https://www.eandilek.cz/detsky-plastovy ... -modry-6m/" onclick="window.open(this.href);return false;
má velký zásobník a je lehce omyvatelný
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Všem bych moc rád poděkoval za gratulace a slova chvály. Soudím tedy, že se líbí .
mára: Tak je pravda, že ta kombinace stylů je zvláštní, na druhou stranu jsem tomu nevěnoval pozornost, úpravy tvořím rázu spíše technického, do grafiky se raději nemotám . Na PC úpravy nemám buňky a ani po ruce tiskárnu . Výhoda je, že zrovna toto se dá přelepit i dodatečně, nicméně nechám to tak, přeci jen to k modelu patří .
Horas: Jó, schodiště, to byla lahůdka. Ale sedlo dobře (připisuji to na účet náhodě ). Jen pochopit a natvarovat některé díly dá občas zabrat, nicméně jako u všech modelů, co jsem od Mistra lepil, je to vymyšleno dobře .
Markulin, George: Ano, na svůj věk a ruční tvorbu má model velký potenciál a pořád to své kouzlo .
Standa F.: Drátky to byla kapitola. po dvou večerech příprav jsem až do konce neměl jistotu, že to sedne .
Aki,mahdy: K tomu bryndáku...vypadá, že by mohl dobře zachytávat padající dílky, aby nekončily pod stolem .
Ještě jednou tedy všem děkuji za sledovaní a účast, pomalu se přesuneme do menší kategorie .
mára: Tak je pravda, že ta kombinace stylů je zvláštní, na druhou stranu jsem tomu nevěnoval pozornost, úpravy tvořím rázu spíše technického, do grafiky se raději nemotám . Na PC úpravy nemám buňky a ani po ruce tiskárnu . Výhoda je, že zrovna toto se dá přelepit i dodatečně, nicméně nechám to tak, přeci jen to k modelu patří .
Horas: Jó, schodiště, to byla lahůdka. Ale sedlo dobře (připisuji to na účet náhodě ). Jen pochopit a natvarovat některé díly dá občas zabrat, nicméně jako u všech modelů, co jsem od Mistra lepil, je to vymyšleno dobře .
Markulin, George: Ano, na svůj věk a ruční tvorbu má model velký potenciál a pořád to své kouzlo .
Standa F.: Drátky to byla kapitola. po dvou večerech příprav jsem až do konce neměl jistotu, že to sedne .
Aki,mahdy: K tomu bryndáku...vypadá, že by mohl dobře zachytávat padající dílky, aby nekončily pod stolem .
Ještě jednou tedy všem děkuji za sledovaní a účast, pomalu se přesuneme do menší kategorie .
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Vím že budu za prudiče u dokonalého modelu, ale přeci jenom mi to nedá. Vím, že jdu dost s křížkem po funuse... Ale dřív jsem fotky nestihl stáhnout a stejně jsem si příspěvku všimnul, když už by bylo pozdě. Ale svatební slib nebyl, tak nemusím mlčet navěky
Posílám fotky z muzea v Londýně a lavice dole jsou trošku jinak
Posílám fotky z muzea v Londýně a lavice dole jsou trošku jinak
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: ned 4.3.2012 10:03
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Až na to, že tohle je jiný typ autobusu, řekl bych že B-type, kdežto prezentovaný model je K-type. Každopádně odchylky od předlohy tam jsou, přeci jen byl kreslený v době, kdy nebyl takový přístup k podkladům. Nejviditelnější jsou asi kola, ty byly úplně jiný. Pak horní patro mělo malinko vyklenutou podlahu, podobně jak na lodích a podobně. Nicméně v tomto případě se asi zas tak na dokonalou shodu s předlohou nehraje. Je to ukázka, jak dovézt historii papírového modelářství k dokonalosti. Nezbývá než smeknout klobouček
Jinak odkaz na obrázek předlohy zde: https://www.flickr.com/photos/mctumshie/30094941130" onclick="window.open(this.href);return false; Dokonce i SPZ se shoduje
Jinak odkaz na obrázek předlohy zde: https://www.flickr.com/photos/mctumshie/30094941130" onclick="window.open(this.href);return false; Dokonce i SPZ se shoduje
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Tak hlásím, že už mlčím... Děkuji za poučení, pátral jsem ještě dále a našel toto (viz dole) Takže moje poučení může být poučením i pro ostatní stavitele v budoucnu. Já ho mám postavený jen bez úprav a už je to dávno, co jsem ho stavěl.
http://ericbwongderivatives.blogspot.co ... lcade.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ericbwongderivatives.blogspot.co ... lcade.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Mě by spíš zajímalo, tedy pokud se to tu už někde neřešilo, proč to má vpředu dole jen jeden reflektor? To mi přijde takové ...nesouměrné a podivné
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Helou,
ono tie rozpolozenia sedadiel, stoliciek sa menili podla toho aka to bola linka. Jeden bus to mal tak a druhy onak. Boli potom aj take tie vikendove specialy na oslavy, svatby, turisticke, alebo len tak pre prachacov. Ale klasicky linkovy busik, co behal po Londyne, mal hore aj dole klasicky dane sedacky ako v Karosach. Uz som videl aj s jedalenskym stolom v strede a ziadne sedadla okolo... sedelo sa iba hore.
Cus
M
PS: Model mam zlepeny a zavidim tuning, uplna parada.
ono tie rozpolozenia sedadiel, stoliciek sa menili podla toho aka to bola linka. Jeden bus to mal tak a druhy onak. Boli potom aj take tie vikendove specialy na oslavy, svatby, turisticke, alebo len tak pre prachacov. Ale klasicky linkovy busik, co behal po Londyne, mal hore aj dole klasicky dane sedacky ako v Karosach. Uz som videl aj s jedalenskym stolom v strede a ziadne sedadla okolo... sedelo sa iba hore.
Cus
M
PS: Model mam zlepeny a zavidim tuning, uplna parada.
-
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned 22.1.2012 19:57
- Bydliště: Velká Dobrá
- Kontaktovat uživatele:
Re: Londýnský patrový autobus K-AEC / ABC, R. Vyškovský / 1:
Pánové děkuji za reakce a za odkazy na super fotky...
poljaq: Ono by se toho asi nezměnilo více, i kdybys přišel dříve. Díly pro úpravy jsem tvořil, případně se snažil tvořit, přímo z vystřihovánky bez větších úprav. A nová sedadla, tím i podlaha bez vyznačených poloh lavic atd...i když zase ušetření výroby a práce s deseti sedadly, to by bylo lákadlo . Každopádně si myslím že rozhodně není důvod se označovat za prudiče, tolik fotek autobusu jsem neviděl za celou stavbu . Ještě jednou díky za ně . Ale jak bylo zmíněno výše, nebyla zde snaha o dokonalou shodu s předlohou, to by znamenalo úplně nový model.
Chvíli jsem si říkal, že přeci jen vědět to dříve, daly by se lavice upravit. A jelikož mě občas fascinují stavby lodí v láhvi, tak taková výměna sedadel v autobuse ...no, naštěstí přispěl i Mimapnd, s jehož tvrzením o možnosti ,,polních,, úprav v rozložení sedadel se spokojím a nechám bus jak je .
poljaq: Ono by se toho asi nezměnilo více, i kdybys přišel dříve. Díly pro úpravy jsem tvořil, případně se snažil tvořit, přímo z vystřihovánky bez větších úprav. A nová sedadla, tím i podlaha bez vyznačených poloh lavic atd...i když zase ušetření výroby a práce s deseti sedadly, to by bylo lákadlo . Každopádně si myslím že rozhodně není důvod se označovat za prudiče, tolik fotek autobusu jsem neviděl za celou stavbu . Ještě jednou díky za ně . Ale jak bylo zmíněno výše, nebyla zde snaha o dokonalou shodu s předlohou, to by znamenalo úplně nový model.
Chvíli jsem si říkal, že přeci jen vědět to dříve, daly by se lavice upravit. A jelikož mě občas fascinují stavby lodí v láhvi, tak taková výměna sedadel v autobuse ...no, naštěstí přispěl i Mimapnd, s jehož tvrzením o možnosti ,,polních,, úprav v rozložení sedadel se spokojím a nechám bus jak je .