Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
Ahoj, tak jak jsem slíbil tak dělám.
Pragovka konečně dorazila , včetně dezenu , tak jsem se s chutí pustil do otestování nové technologie.
Po dvou večerech strávených u motoru, můžu s klidným svědomím říct, že se s tímle tiskem dělá dobře.
Nenarazil jsem na žádný problém , který by nebyl způsobený mnou.
Bohužel moje rozklepané ruce to lépe nedají, ale na druhou stranu se k vystřihovánce nechovám nijak v rukavičkách a barva drží.
Je nutné ale říct, že když se v diskuzi okolo vydání říklalo že je to něco mezi ofsetem a laserem, tak na mě to působí jak na omak tak i na efekt prostě jako klasický laserová edice.
Pro mě je to ale plus. Prozatím.
Tak tolik na úvod.
Štefan
Pragovka konečně dorazila , včetně dezenu , tak jsem se s chutí pustil do otestování nové technologie.
Po dvou večerech strávených u motoru, můžu s klidným svědomím říct, že se s tímle tiskem dělá dobře.
Nenarazil jsem na žádný problém , který by nebyl způsobený mnou.
Bohužel moje rozklepané ruce to lépe nedají, ale na druhou stranu se k vystřihovánce nechovám nijak v rukavičkách a barva drží.
Je nutné ale říct, že když se v diskuzi okolo vydání říklalo že je to něco mezi ofsetem a laserem, tak na mě to působí jak na omak tak i na efekt prostě jako klasický laserová edice.
Pro mě je to ale plus. Prozatím.
Tak tolik na úvod.
Štefan
Re: Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
Držím palce při stavbě. Dovolím si sednout do hlediště a koukat.
Re: Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
V hledišti je místa dosti
Vítán každý divák. Vítána každá připomínka.
Přídáno pár drobností jako, filtry, kompesor a čerpadlo.
Tady bych se pozastavil. Teď mě čekají kryty ventilů, ale nejsem schopný rozeznat tvar bílehé plochy ve žlutém poli.
Autorovi bych doporučil jinou barvu pozadí. U těhle krytek , které jsou dost malé si tam něco domyslím.
Myslím si však že se jedná o nedobarvený díl! Nevidím důvod proč by měla být barva krytek ventilů jiná než barva motoru.
Bude-li to tedy autor číst , tak by bylo fajn to dobarvit, nebo dát jiné pozadí.
Díky
Štefan
Vítán každý divák. Vítána každá připomínka.
Přídáno pár drobností jako, filtry, kompesor a čerpadlo.
Tady bych se pozastavil. Teď mě čekají kryty ventilů, ale nejsem schopný rozeznat tvar bílehé plochy ve žlutém poli.
Autorovi bych doporučil jinou barvu pozadí. U těhle krytek , které jsou dost malé si tam něco domyslím.
Myslím si však že se jedná o nedobarvený díl! Nevidím důvod proč by měla být barva krytek ventilů jiná než barva motoru.
Bude-li to tedy autor číst , tak by bylo fajn to dobarvit, nebo dát jiné pozadí.
Díky
Štefan
Re: Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
Krytky mají být hodně světlé, nejedná se tedy o nedobarvený díl, ale autorem špatně zvolené pozadí... Příště zkusíme nějakou tmavou barvu, slibuju...
Re: Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
Děkuji moc, za reakci a odpověď.
Nechám to tedy světlé.
Štefan
Nechám to tedy světlé.
Štefan
Re: Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
No na rozklepaný ruce to není vůbec špatný Jde ti to dobře Štefane. Přidávám se do hlediště
Martin
Martin
Re: Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
Ahoj ,
kapitola motor je až na drobný detail za mnou.
Nemůžu říct že zdárně, protože výsledek se mi moc nelíbí.
Na svoji obhajobu můžu říct jen to, že doufám že každý další motor bude lepší.
Vůbec mi nejde třeba tvarovat drobotina ....
Chtěl bych věřit tomu že to nejsložitější na modelu je za mnou, ale když koukám na návod tak nevím nevím.
Tisk ale odolává mému zachazení. Všiml jsem si že na 90 stupňových ohybech, které mám předrýhované se tisk láme.
Ale není to nic co by nešlo zaretušovat.
Omlouvám se za kvalitu fotek, ale za denního světla se k tomu zatím nedostanu.
Štefan
kapitola motor je až na drobný detail za mnou.
Nemůžu říct že zdárně, protože výsledek se mi moc nelíbí.
Na svoji obhajobu můžu říct jen to, že doufám že každý další motor bude lepší.
Vůbec mi nejde třeba tvarovat drobotina ....
Chtěl bych věřit tomu že to nejsložitější na modelu je za mnou, ale když koukám na návod tak nevím nevím.
Tisk ale odolává mému zachazení. Všiml jsem si že na 90 stupňových ohybech, které mám předrýhované se tisk láme.
Ale není to nic co by nešlo zaretušovat.
Omlouvám se za kvalitu fotek, ale za denního světla se k tomu zatím nedostanu.
Štefan
Re: Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
bohužel musim tě sklamat to nejhorší tě čeká - je to přechod narazniku do blatniku už to mam a sebou celkem uspěšně UUUF to byl jizda ale ted se peru s držákem rezervniho kola z planku neni jasne jak ma byt kdyz otocim pistnic dolu tak zasahuje do kardanu pokud ho dam nahoru tak nevym jak by vychazel prostor pri manipuaci kvuli korbe a nikde v navodu to neni poznat
Re: Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
Kouknul jsi na stránky Ripper-Works? Na fotky ze zkušební stavby, jestli by tam nebyla fotka?
Odkaz tu: http://www.ripper-works.com/?id=RW71b" onclick="window.open(this.href);return false;
Odkaz tu: http://www.ripper-works.com/?id=RW71b" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
Já ji mám prozatím v krabičce, čekám na náhradní výtisk ...
Uplně jsem zvrtal rám a nemám zatím moc chuť se k ní vracet.
Ale dojde na ni určitě.
Uplně jsem zvrtal rám a nemám zatím moc chuť se k ní vracet.
Ale dojde na ni určitě.
Re: Praga S5T-3 / Ripper Works / 1:32
To mě zajímá, vzhledem k tomu, že jsem si mimo jiné i tento kousek před pár dny objednal a zítra pravděpodobně spolu s ostatními dorazí.petrlaski píše:bohužel musim tě sklamat to nejhorší tě čeká - je to přechod narazniku do blatniku už to mam a sebou celkem uspěšně UUUF to byl jizda ...
Pořád koukám na všechny možné fotky z různých úhlů a pořád nevidím žádný přechod nárazníku do blatníku. Všude to vypadá, že blatník a nárazník jsou dvě samostatné, na sobě nezávislé jednotky. Kde přesně je tedy problém? Díky.