82x - Intergalactical Racing Team - Jirka Z.

Moderátor: tata

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jirka Z.
Příspěvky: 720
Registrován: úte 24.1.2012 12:45
Bydliště: Praha

82x - Intergalactical Racing Team - Jirka Z.

Příspěvek od Jirka Z. »

Se zpožděním oproti původně zamýšlenému termínu se Vám představuje Intergalactical Racing Team, zkráceně IRT. Shánění sponzorů pro tento závodní tým trvalo déle, ale nakonec se podařilo. Za IRT nestojí žádná nadnárodní společnost ani nejde o tovární závodníky. Tým vznikl jako poslední možnost pro piloty, kteří nemají šanci se uchytit v jiných, zpravidla zaběhnutých a úspěšných stájích.

Prvním pilotem, kterého Vám představíme je Kolomaz Vyjety. Jde o nadějného mladého závodníka. Na svém kontě má již několik vítězství. Sice v plaveckých soutěžích, ale jak řekl klasik – každé vítězství se počítá. Kolomaz je odchovancem závodní stáje Gungan Racing sídlící na planetě Naboo. Ta před časem zkrachovala díky odchodu sponzorů po aféře, při které byla prošetřována sportovní komisí za nepovolené užívání Síly při závodech. Podezření se sice nepotvrdilo, nicméně dobré jméno závodního týmu bylo zcela zdevastováno. Kolomaz i technika stáje se tak najednou ocitli na prodej.

Kolomaz bude pilotovat stroj NASA 2001 (pozn. Redaktora – neplést s americkou agenturou pro letectví a vesmír, NASA je zkratka Naboo Aircraft Spacecraft Association). Stroj koncepčně vychází z úspěšné konstrukce ponorek řady 2000, které jsou na planetě hojně používané. Ponorky jsou určeny pro 12 osob a náklad. Tomu samozřejmě odpovídají také rozměry stroje, který se svou velikostí blíží rozměrům startovního boxu. Celková šířka stroje je úctyhodných 18 metrů, šířka trupu pak celé 4 metry. Pro potřeby závodu byl prostor pro 12 cestujících zredukován. Nově byla instalována kabina pro jednoho pilota. Zbytek prostoru byl doplněn o moderní prostředky řízení a ovládání lodě, které plně splňují přísné technické požadavky organizátorů. Vlastní kabina je samostatně odpojitelná v rámci specifikace EEV. Standardní pohon pro pohyb ve vodě byl samozřejmě nahrazen trojicí výkonných pulsních motorů s iontovými vstřikovači. Stroj NASA 2001 nemá ambice lámat v závodě rychlostní rekordy. Spoléhá na svou robustní a spolehlivou konstrukci doplněnou o silné motory. Právě díky těmto vlastnostem se v závěru může dostat hodnocením poměrně vysoko.

Startovat bude s číslem 821.

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Jirka Z.
Příspěvky: 720
Registrován: úte 24.1.2012 12:45
Bydliště: Praha

Re: 82x - Intergalactical Racing Team - Jirka Z.

Příspěvek od Jirka Z. »

Bez dlouhých prodlev představujeme druhého pilota stáje, je jím japonská hvězda Takyjako Nakaši. V japonském seriálu demoličních derby pořádaných na buldozerech se spalovacími motory bychom větší celebritu nenašli. Takyjako se ovšem pro účely závodu musel přeorientovat na bezkontaktní způsob závodění. Jak se mu to ve výsledku podařilo, zjistíme až ve vlastním závodě.

Takyjako bývá občas označován nelichotivou přezdívkou neřízená raketa. Z toho vycházela dvojice konstruktérů jeho závodního stroje, Akito Fujto a John Semselek. Při svém návrhu se nechali inspirovat dvěma zástupci historické techniky – jednak letounem Caproni Stipa a druhak sebevražednou střelou Okha, oba stroje jsou z první poloviny dvacátého století. Výsledným závodním strojem je tak v podstatě obrovský hvězdový neutronový motor používaný u nákladních transgalaktických raketoplánů, na který je přistavěna kabina a malé stabilizační plochy. Díky samostatnosti konstrukce kabiny je celá tato část oddělitelná a tvoří tak záchrannou kapsuly (systém EEV). Závodní stroj je poměrně robustní konstrukce. Nepříliš ladné tvary a špatnou ovladatelnost stroje vyvažuje obrovský tah motoru. Závodní stroj ponese jméno svých tvůrců – Fujtosemselek Sport.

Takyjako Nakaši odstartuje směrem k vítězství s číslem 822.

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Jirka Z.
Příspěvky: 720
Registrován: úte 24.1.2012 12:45
Bydliště: Praha

Re: 82x - Intergalactical Racing Team - Jirka Z.

Příspěvek od Jirka Z. »

V pořadí třetím pilotem stáje bude Manfred von Richthoffen. Tento legendární pilot z počátku dvacátého století byl někdy v třiadvacátém století exhumován vykradači hrobů a prodán do strašidelného domu v Parku kultury a oddechu, jehož dvě provozovny se nachází na Marsových měsících Phobos a Deimos (v překladu Děs a Hrůza). Před několika lety ostatky odkoupila firma Fokker. Na letounech této firmy dosáhl von Richthoffen největší slávy. Firma se dnes věnuje vývoji zemědělské techniky určené zejména pro chov rajčat a brambor a pěstování ovcí (pozn. Redaktora – nejde o překlep, ale důsledek genetického inženýrství let budoucích). Díky firemnímu genetickému programu se podařilo Manfreda z ostatků naklonovat. Protože již není kde bojovat, byl Manfred přeškolen na závodní techniku.

Jeho letoun vznikl ve spolupráci firem Fokker a MARS (tedy Martian Air Rocket Services) a ponese výrobní označení Fokker Dr.I EVO II. Ideově vychází z úspěšné konstrukce trojplošníku Fokker Dr.I, letounu, který Manfred před řadou století proslavil a dostal díky němu přezdívku Rudý baron. Půjde o čistokrevný závodní speciál. Pohon stroje bude zajišťovat šestice výkonných fotonových motorů s neutronovými čerpadly. Aerodynamicky řešený trup stroje bude mít v čelní části umístěnu pilotní kabinu, která je samostatně odpojitelná (systém EEV). Aby letoun nesl alespoň nějaký odkaz na svého předchůdce, tak na motory budou osazeny tři vyrovnávací plochy.

Letoun bude mít startovní číslo 823.

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
alien99
Příspěvky: 128
Registrován: úte 3.1.2012 19:07
Kontaktovat uživatele:

Re: 82x - Intergalactical Racing Team - Jirka Z.

Příspěvek od alien99 »

Viděno v Brně...pěkná sbírka kreací......jen tak dál
Odpovědět

Zpět na „Astro Racers 2015 - teamy“