Stránka 1 z 4
Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32 - HOTOVO
Napsal: úte 4.12.2018 17:39
od martin1807
Ahoj.
Ako som spomínal pri mojej poslednej stavbe, tentokrát sa pustím do niečoho trochu zložitejšieho. Voľba padla na model, ktorého stavbu som zatiaľ nevidel no pre mňa je veľmi atraktívny a zaujímavý. Jedná sa o Tatru 148 NTP s manipulátorom HIAB 670 a nastaviteľným oplenovým prívesom DAV-7. Jedná sa o súpravu na odvoz dlhého dreva.
K modelu mám aj sadu dezénov, ktoré použijem. Toľko na úvod a tak sa idem pustiť do stavby.
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: úte 4.12.2018 20:44
od vojta78
Držím palce při stavbě. Je to moc pěkný model.
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: úte 4.12.2018 21:40
od Krejcak
Určitě budu sledovat, také ho mám tohoto fešáka v archivu, ale zatím si netroufnu.
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: stř 5.12.2018 23:38
od martin1807
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: čtv 6.12.2018 23:36
od martin1807
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: pát 7.12.2018 8:59
od Jeňa Sova
martin1807 píše:...Plášť brzdových bubnov je o niečo väčší, čo je vidieť na fotke. Riešenie bolo jednoduché, plášť som skrátil o cca 3mm....
Dost modelářů si stěžovalo, že je ten obvodový pásek krátký (mně na 815 S1 vyšel taky kratší...), tobě vyšel delší.
Schválně jsem tedy po ránu vytáhl ten stejný model, jeřáb AD-20 a tahač benzina, abych to přeměřil, jestli náhodou autor nepřidal na obvodu kvůli těm připomínkám. Nepřidal.
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: pát 7.12.2018 9:11
od vojta78
Nejsem si jist, jestli jsem tohle psal při betě vydavateli. U bubnů u T148 byl dřív problém nalepit kola. Pokud je průměr brzdových bubnů větší, než disk kola, nesedne pak buben na disk kola jak má.
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: pát 7.12.2018 10:12
od Jeňa Sova
A jo, průměr... U staré 148 NTt je průměr bubnu 15 mm, u 148 NTP + HIAB + DAV je to 14 mm. Tedy menší průměr bubnu jako takového. U které Tatry se to změnilo, to nám bude muset napsat asi sám autor...
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: sob 5.1.2019 17:29
od martin1807
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: ned 27.1.2019 23:14
od martin1807
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: úte 29.1.2019 1:03
od martin1807
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: úte 29.1.2019 4:29
od TrenkyNaruby
Taky mě čeká tahle kráska, tak jsem zvědavě jak to dopadne, zatím lepim liazku od RW, nech se dílo dari
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: úte 29.1.2019 18:10
od yvan
Tak konkrétně retuš máš dost dobrou, toto je podle mě barva, která se retušuje uplně ze všech nejhůř. Možná ty oblouky kapoty bych zkusil přejet nasliněným prstem a chvilku potom proti prstu z druhé strany vyhladit nějakou tvrdou hladkou kovovou tyčkou, mohlo by ti to stáhnout ty prořezy.
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: čtv 21.2.2019 21:41
od martin1807
Re: Tatra T2-148 NTP+HIAB670+DAV-7/ Ripper Works/ 1:32
Napsal: pát 22.2.2019 8:38
od Jeňa Sova
Já jsem nad těmi rameny taky přemýšlel a do poloviny sklopné by udělat celkem bez problémů šly. Přemýšlel jsem nad tím ale až byl oplen hotový...
Nicméně si myslím, že i takto je to dostatečně pohyblivé. Jsou i tací modeláři, co lepí všechno na pevno, a svým skeptickým přístupem se snaží ukázat, že pohyblivost modelu je zbytečná. Na hraní to není, ale proč si ho občas ve vitríně nenapolohovat jinak, že...