Kirovec K-700A / Agromodels / 1:32 / Agro test / HOTOVO

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Uživatelský avatar
kaktusak
Příspěvky: 2565
Registrován: sob 21.1.2012 10:39
Bydliště: Kyjov

Kirovec K-700A / Agromodels / 1:32 / Agro test / HOTOVO

Příspěvek od kaktusak »

Lepit nějaký " nový " model od J.Boušky , tak na to mě lákal zdejší uživatel "JoskaM "už hodně dlouho . Nejsem velký obdivovatel zemědělské techniky a proto jsem celkem úspěšně odolával . Zlom nastal právě u Kírovce , protože to je takový trošku jiný stroj . Je to dnes už v podstatě legenda . Potom přišla nabídka od Yvana účastnit se Agrotestu a bylo rozhodnuto . Součástí vystřihovánky je i nesený pluh.
Předem chci upozornit ,že moje stavba nebude žádný sprint s časem . Prioritu má jiný ruský stroj a Kirovec bude takové odreagování se od těch nekonečných čtverečků čímž je KURSK posetý .

Něco s historie .

Kirovec K-700 je těžkotonážní kloubový traktor vyráběný v bývalém SSSR od 80.let Obchodní značka traktorů Kirovec je známá přes 33 let a to na trzích Ruska i cizích zemí. Tyto silné kolové traktory jsou široce používány v různých průmyslových odvětvých a v zemědělství . Hlavním výrobcem traktorů Kirovec jsou dnes St. Pěterburgské traktorové závody , jeden z nejstarších a největších závodů bývalých Závodů Kirov . Tento podnik dnes vyrábí různé druhy zemědělských a průmyslových traktorů a zemědělského nářadí .
Zemědělské traktory K-700a K-701 s motory o výkonu 170-225 kw , jsou uživateli vysoce ceněny pro svou spolehlivost a jednoduchost . Novější typ K-744 ( s motory o výkonu 180-260 kw) s evropským disignem a vysokým konfortem umožnuje používat zemědělské náředí i od jiných výrobců . Od roku 2000 je vyráběna další modifikace
K-744P o výkonu 185-260 kw.

něco k modelu

název : Kirovec K-700A + nesený pluh
vydavatel : Agromodels.cz
Autor : J.Bouška
Rozsah : 8xA4 + 1 starna a půl pérovek a půl strany psaný doporučený postup
Papír : 190g/m2
Cena : 160-260 kč

Obrázek