TATRA 815 S3 6x6 / Ripper Works / 1:32

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 8.11.2012 21:53
Kontaktovat uživatele:

TATRA 815 S3 6x6 / Ripper Works / 1:32

Příspěvek od Pavel »

Už dost dlouho (ani raději nebudu říkat jak) dělám na této Tatře 815. Sednu si k tomu vždycky jen jednou za čas, takže postup je dost pomalý. Teď zrovna se trápím s nasávacím potrubím z motoru. Moc se mi nelíbí ta jednoduchá tištěná papírová verze, ale nevím, jak to jinak vyřešit. Zkoušel jsem to z měděného drátu, na který jsem chtěl připájet odbočky, ale to se mi vůbec nepovedlo. Viděl jsem, že někteří schopnější modeláři si s tím uměli poradit, jen nevím jaký materiál použili.

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek
Tohle je ten můj pokus s nasávacím potrubím před pájením.
Uživatelský avatar
Shagrath
Příspěvky: 549
Registrován: ned 6.3.2016 20:38
Bydliště: Žilina u Kladna

Re: TATRA 815 S3 6x6 /Ripper Works/ 1:32

Příspěvek od Shagrath »

Ahoj

Postup vypadá zatím moc dobře. Jedna rada. Na výfukové potrubí a podobné věci doporučuji používat plastové profily. Já je nakoupil zde: http://www.litomysky.cz/mat/ev.htm
Výborně se s nimi pracuje, dají se krásně tvarovat, spojovat bez problémů vteřinovým lepidlem a jdou snadno přebarvovat. Nic jiného již nepoužívám

Ať se daří
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 8.11.2012 21:53
Kontaktovat uživatele:

Re: TATRA 815 S3 6x6 /Ripper Works/ 1:32

Příspěvek od Pavel »

Díky za radu. Zkusím si ty profily sehnat. Při ohýbání se to nahřívá normálně zapalovačem?
Uživatelský avatar
Shagrath
Příspěvky: 549
Registrován: ned 6.3.2016 20:38
Bydliště: Žilina u Kladna

Re: TATRA 815 S3 6x6 /Ripper Works/ 1:32

Příspěvek od Shagrath »

Slabší průměry se dají krásně tvarovat pouze rukou hezky drží svůj tvar. Silnějším se dá pomoci nahřátím. Jediná nevýhoda je v tom, že když provádím objednávku tak tam mají takových druhů, že tam vždy nechám majlant :D :D
Odpovědět

Zpět na „Nákladní vozy a tahače“