Ani přes Vánoce nezahálím :
Původně jsem zamýšlel protáhnout osku 107 držáky 31 při sklopené kabině. Nanečisto to šlo, s kabinou se to ukázalo jako slepá ulička . Držáky 31 jsem tedy vystřihnul do tvaru vidlice a volně uloženou osu následně zajistil proužky smotaného papíru, zalepenými k držákům 31. A funguje to, jen ve sklopeném stavu je nutná podpěra :
K dokonalosti jsem ještě musel seříznout přední část dílů 109 a 110, protože se mi o místo hádaly s nárazníkem.
Tatra 815 TP 6x6 / Matrixmodels / 1:53
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Tatra 815 TP 6x6 / Matrixmodels / 1:53
Já jsem ti to říkal ...Nanečisto to šlo, s kabinou se to ukázalo jako slepá ulička
Z toho by mohl plynout i ten problém s kolizí na nárazníku .... asi se ti podařilo ty díly přilepit příliš dopředu k přední hraně kabiny (rozhodují desetinky) .....
Když se kabina s úchyty lepí tak, jak jsem to zamýšlel, dá se tato nepřesnost zkorigovat téměř neznatelným posunem celku dozadu ...
Interiér nebude ??
Re: Tatra 815 TP 6x6 / Matrixmodels / 1:53
Tak snad se na to dá dívat . Zrcátka doplním, až budu mít rozdělaný vteřiňák.
Vše sedělo na jedničku, občasné tápání pramenilo z mé neznalosti tatrovácké konstrukce . Jen v návodné kresbě občas řádil šotek, teď k závěru jsem tam nemohl najít díly 155, 170 a 171 a zase mi přebývaly díly 161 a 169. A nacvičené fígle rád využiju u příští Tatrovky .
Vše sedělo na jedničku, občasné tápání pramenilo z mé neznalosti tatrovácké konstrukce . Jen v návodné kresbě občas řádil šotek, teď k závěru jsem tam nemohl najít díly 155, 170 a 171 a zase mi přebývaly díly 161 a 169. A nacvičené fígle rád využiju u příští Tatrovky .
Re: Tatra 815 TP 6x6 / Matrixmodels / 1:53
Ahoooj .... za mě spokojenost. Je to moc pěkné !!
Díky za stavbu i vedlejší poznatky ...
Chybky v návodkách mě mrzí ... plyne to z dodatečného přečíslování některých dílů kabiny a přidání některých dílů "až po" (klíny, skříňka) ... sypu si popel na hlavu ..
Tak jen pro úplnost ... seznam nejasností, tak jak je odhalil JanO:
Díl 104 ... (podlaha kabiny) ... je v návodce označena číslem 84, ve vystřihovánce je u navazujících dílů označeno vše správně
Díly 155 ... v návodce jsou označené jako díl 161 (což jsou také zástěrky, ale jiné) .. jsou to zástěrky umístěné před přední nápravou na nárazníku (návodka vlevo nahoře)
Díly 161 ... (zástěrky) .. tyto patří na blatníky druhé a třetí nápravy .. v návodce jsou zakreslené všechny, ale označená číslem je jenom jedna (návodka dole vpravo)
Díly 169 ... (zakládací klíny) .. umístěny jsou na blatníku za kabinou vlevo ... v návodce jsou a označeny jsou správně (návodka dole vlevo)
Díl 170 ... (skříňka) ... na návodce (vpravo dole) je chybně označen jako díl 169. Skříňka je umístěna na blatníku za kabinou vpravo
Díly 171 ... (váleček) ... není vidět na žádné návodce, nicméně jeho pozice je vyznačena na příslušném místě blatníku (díl 92) kam patří
Díky za stavbu i vedlejší poznatky ...
Chybky v návodkách mě mrzí ... plyne to z dodatečného přečíslování některých dílů kabiny a přidání některých dílů "až po" (klíny, skříňka) ... sypu si popel na hlavu ..
Tak jen pro úplnost ... seznam nejasností, tak jak je odhalil JanO:
Díl 104 ... (podlaha kabiny) ... je v návodce označena číslem 84, ve vystřihovánce je u navazujících dílů označeno vše správně
Díly 155 ... v návodce jsou označené jako díl 161 (což jsou také zástěrky, ale jiné) .. jsou to zástěrky umístěné před přední nápravou na nárazníku (návodka vlevo nahoře)
Díly 161 ... (zástěrky) .. tyto patří na blatníky druhé a třetí nápravy .. v návodce jsou zakreslené všechny, ale označená číslem je jenom jedna (návodka dole vpravo)
Díly 169 ... (zakládací klíny) .. umístěny jsou na blatníku za kabinou vlevo ... v návodce jsou a označeny jsou správně (návodka dole vlevo)
Díl 170 ... (skříňka) ... na návodce (vpravo dole) je chybně označen jako díl 169. Skříňka je umístěna na blatníku za kabinou vpravo
Díly 171 ... (váleček) ... není vidět na žádné návodce, nicméně jeho pozice je vyznačena na příslušném místě blatníku (díl 92) kam patří
Naposledy upravil(a) =M@trix!= dne úte 26.1.2016 8:50, celkem upraveno 1 x.