TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32 HOTOVO
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32
Ahoj
Zlepil som kabínu. Postupoval som podľa návodu, ktorý je na RW stránke. Niečo vyšlo lepšie niečo horšie...ak budem v budúcnosti lepiť takúto kabínu viem de si dať pozor.
Tabuľku s nápisom tatra na prednej maske som vyrezal z masky určenej pre S1A a prelis na streche (kde by malo byť strešné okno) som urobil z náhradnej plochy
Zlepil som kabínu. Postupoval som podľa návodu, ktorý je na RW stránke. Niečo vyšlo lepšie niečo horšie...ak budem v budúcnosti lepiť takúto kabínu viem de si dať pozor.
Tabuľku s nápisom tatra na prednej maske som vyrezal z masky určenej pre S1A a prelis na streche (kde by malo byť strešné okno) som urobil z náhradnej plochy
Re: TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32
Interiér som zalepil na pevno a kabínu skusmo nasadil na rám. Motor mi tam nezavadzal ako som sa zo začiatkú bál... je tam miesta len tak tak ale sedí doplnil som stúpačky, lapač vzduchu...nárazník tam drží len silou vôle..nieje ešte napevno
Na skúšku som nasadil na tatru kolesá pôvodne z T148... na túto urobím nové
Ostávajú mi už len nejaké doplnky na kabínu, ťažné zariadenie, kolesá a korba...tak to hádam čím skôr dám dokopy
Na skúšku som nasadil na tatru kolesá pôvodne z T148... na túto urobím nové
Ostávajú mi už len nejaké doplnky na kabínu, ťažné zariadenie, kolesá a korba...tak to hádam čím skôr dám dokopy
Naposledy upravil(a) PISTA SK dne stř 26.8.2015 19:48, celkem upraveno 1 x.
Re: TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32
Povedené vylepšení vnitřních částí kabiny. Volant, řadící páka, kanystr pro ostřikovače. Jen ten panel na tunelu motoru pro ovládání uzávěrek měli až T2.
Re: TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32
S tým panelom už teraz nič neurobím...nabudúce budem vedieť.
Re: TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32
Ten panel (slang. "hrobka") se ti povedl parádně, opravdu, pouze jak píše Mára bylo to až na T2 a jen takový detail: T2 dempry měly pouze tři ventily, ten čtvrtý(poslední) byl na zapínání čerpadla vleku
Re: TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32
Dík za rady zo začiatku som si nebol istý či tam ten panel dať, alebo nie...niekde som ho videl niekde nie...teraz už viem, že ho mali len T2. Nabudúce budem vediet
Re: TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32
Moc pěkná práce. Z toho vyřezávání by mi asi hráblo
Re: TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32
dík som rád, že sa páči no ten dezén vyrezať bola fuška
Re: TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32
Dezénky máš parádní. Taky jsem svého času ruční dělal třeba na Kamazu nebo Jelczu, ale teď už bych snad do toho ani nešel, protože při svém současném tempu bych kola dělal tak půl roku..
Re: TATRA T815 S1 26 208 6x6.2 / Ripper Works / 1:32
Máš to moc pěkný.
Ty kola bych ve finále trochu ušpinil. Ale to je na tobě.
Ty kola bych ve finále trochu ušpinil. Ale to je na tobě.