TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32/ HOTOVO

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Odpovědět
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

No tak sem jakž takž ten přechod nalepil ale pořád se mi zdá že na jedné straně je to dál od světla než na druhé

Obrázek
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Moderátor
Příspěvky: 1292
Registrován: pon 12.12.2011 10:16
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Zdeněk-TEO »

Tak jak stačí při lepení chybné spojení dílů o desetinky milimetrů, tak i nepřesné vytvarování dílů je příčinou špatného pasování dílů k sobě. Zde je potom snadné si odpovědět, kde se stala chyba.
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

Tvarováno to bylo poměrně dost,možná to chce ještě doladit,ještě se uvidí jak dolepím vnitřek blatníků a taky vnitřek kapoty tak jak to bude vypadat
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Moderátor
Příspěvky: 1292
Registrován: pon 12.12.2011 10:16
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Zdeněk-TEO »

Nejde o tvarování dost.....ale o přesné vytvarování.
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

Přesně to nikdy nenatvaruju,je to ale lepší než předchozí díl přechodu,no uvidíme jak to bude až vylepím rubovou stranu blatníku-ta má taky vliv na tvar :)
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

Asi tu symetrii řešit nebudu,snad to sedne a jak sem koukal na ostatní T148 tak to je podobné :)
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

Kabinu už pomalu dokončuju

Přípravou na přilepení kabiny k rámu bylo dolepení výfuku
Obrázek

Kapota sedí vcelku dobře,už začínám pomalu dokončovat první etapu modelu-tj stav jaký byl před exportem do Bánovic nad Bebravou před namontováním korby

Obrázek

U cyklónů sem se pipravil na obvyklou věc-tj že rubový díl nededí a tak sem ho rozřezal a vlepil po částech.Mám takový pocit že se s těmito díly moc nepočítá že papír má nějakou tloušťku,neboť oba díly jsou stejně velké
Uživatelský avatar
Vojta Č.
Administrátor
Příspěvky: 1356
Registrován: pon 5.12.2011 16:28
Bydliště: Matka měst

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Vojta Č. »

Teda s touhle přesností lepení bych byl hodně opatrnej s komentářema, že někde něco nesedí nebo že s něčím autor nepočítá... Na druhou stranu jsi se s tím srovnal docela statečně, přijde mi.
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

I kdybych to slepil sebelíp,prostě se mi zdá že se tloušťka papíru nebere v potaz,u stříšky sání vzduchu jsem musel vnitřní díly upravit o nějaké 2 desetiny ale jinak v pohodě to sedělo

Kromě toho jsem přidělal prvního "policajta" a ikdyž to vypadá že je moc velký tak je to tak že sedí přesně podle šmikajdy

Obrázek
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

Tak sem zase něco slepil-tentokráte vzduchové filtry.Přijde mi že sou moc nalepené na blatníku.Na pravé straně filtr není přilepený,jen položený ale zaková by asi měla být pozice

Obrázek

Mám dotaz-Z čeho nejlíp vyrobit trubky sání,popřípadě jak nejlíp tvarovat drát?
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

Tak sem nějak vymastil trubky sání,no nejsem spokojený ale lepší to asi nebude

Obrázek Obrázek
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

Tak sem se s modelem dostal do fáze kdy už zbývá jen rám a korba

Dolepoval jsem kapotu vnitřními díly a i když sem nepoužil vnitřní díl zaoblení a malinko jsem upravoval zbylé dva díly tak to pomohlo a kapotu to perfektně vyrovnalo.Boužel sem při pokusu zpevnit držení zrcátek zakápl část okolo zrcátka vteřinovým lepidlem,co už

Jinak sem ale zatím s lepením celkem spokojen,na to že to je první obtížnější model,škoda těch chyb co sem popsal a boužel nedá mi to a musím popsat i ty zbývající

Nějaké ty fotky

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek ObrázekObrázek Obrázek Obrázek
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

Po dokončení základní části T148 sem se pustil do finální části a to rámu s korbou,na kabině ještě chybí vzduchojemy - u těch se mi nelíbí jak je konstruováno zakulacení,prostřihy by měly být daleko větší aby se da vytvořit krásný kluovitý tvar a ne takové "sražení" jak tomu je v současnosti

Nicméně jsem se dal do pístu a taky sem nespokojen-modelově se mi moc nepovedl ale co už,návod je podle mě taky dost nesmyslný- nechápu proč se píše že musíme oblepit díl 25 dvěmi pásky když by bylo lepší před slepením tyto pásky nalepit na díl - jeden na vyznačené místo a druhý na opačnou stranu z rubu

Obrázek

Ještě před pístem sem stavěl rám na rezervu a bednu pro nářadí- tady sem silně nespokojen- u olejové nádrže se mi totálně nepovedlo zakulacení a tak to dopadlo děsně

ObrázekObrázek Obrázek
Tonny1
Příspěvky: 225
Registrován: pát 20.1.2012 22:21
Bydliště: Kroměříž

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Tonny1 »

Tak nevím z čeho čerpáš ty , ale ja se kolem tater motám už 20 let a vzduchojem neměl nikdy jak píšeš kulovitý tvar , vždy takový jak je například na teto fotce pod kabinou :
http://postimg.org/image/lc8h68mzh/
Stejný najdeš na liazkách , zetorech , karosách , matesech , na spoustě lesní a zemědělské technice , proč dělat něco novýho když je to dávno vymyšlený .


Takto to mam na 813 AD125
Obrázek
ApeX
Příspěvky: 163
Registrován: ned 4.8.2013 15:26

Re: TATRA T 148 S1 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od ApeX »

No ani tam ten vzduchojem není ideální-prostě bych to chtělo větší prostřihy a tím by se to vyřešilo,koukal sem na spíďovu 100.55 D a tak je ten vzduchojem přesně jak by měl být
Odpovědět

Zpět na „Nákladní vozy a tahače“