LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32 - HOTOVO

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 1684
Registrován: sob 21.1.2012 9:23
Bydliště: Brno

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Lukáš »

Obrázek Obrázek

Tak a korbu mám v podstatě dokončenou. Podobně jako u Liazu jsem pravou bočnici přilepil na pevno. Papírové modely moc na hraní nejsou a aspoň bude držet geometrii. Samozřejmě jsem hned musel vyzkoušet, jak to bude fungovat. Napevno bude korba instalována až po nalakování.

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

A přístě asi kola..
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 1684
Registrován: sob 21.1.2012 9:23
Bydliště: Brno

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Lukáš »

Obrázek

Špatné počasí bývá pro modeláře dobrá zpráva. Stačí jeden deštivý víkend a za dva dny toho udělám tolik, co bych při svém současném tempu mastil snad měsíc. Zpracoval jsem si základ na kola jak přívěsu, tak i Liazu. Teď si jen musím počkat, až Zdeněk vyhlásí další sběrku na laserované dezény, a budu moci kompletovat. Co se mi teda moc nelíbí, tak že pásek disku je delší, než je vnitřní obvod bočnice. Kdesi jsem od nějakého betatestera četl, že je to tak schválně, ale pěkně díly slícovat dá docela zabrat.
Naposledy upravil(a) Lukáš dne pon 13.5.2013 21:29, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Zdeněk-TEO
Moderátor
Příspěvky: 1292
Registrován: pon 12.12.2011 10:16
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Zdeněk-TEO »

Lukáši neboj, sběrka bude vyhlášena co nevidět...asi tak za týden.
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 1684
Registrován: sob 21.1.2012 9:23
Bydliště: Brno

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Lukáš »

Díky moc, nijak extra to stejně nehoří. Příslušné vlákno celkem pravidelně sleduji, abych to zas neprošvihnul jak minule :)
Misek12
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 17.1.2013 16:09
Bydliště: Nová Ľubovňa a som na to hrdý

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Misek12 »

dobry den
ako sa robia tie dezeny ??? :D
Zrzek
Moderátor
Příspěvky: 614
Registrován: pon 12.12.2011 20:19

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Zrzek »

Na Slovensku si dezény modeláři vyrábějí většinou sami. V České republice si je modeláři objednávají u modeláře s nickem TEO (má v sekci Bazar svoje samostatné vlákno s nabídkou laserem vyřezávaných dezénů), nebo u některých prodejců vystřihovánek.
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 1684
Registrován: sob 21.1.2012 9:23
Bydliště: Brno

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Lukáš »

Jojo, na dvaatřicetiny se mi dezény vyřezávat nechce (navíc při svém současném tempu bych každý model dělal asi dva roky) a rád sáhnu po laserovánkách; ručně tak dezény zpracovávám jen u pětadvacetin. Postup je závislý na tvaru vzorku. Např. u Kamazu jsem vyřezával jednotlivé "kostičky" (1 kolo asi šest hodin :) ), na autobusu jsem použil metodu vynalezenou (nebo aspoň propagovanou) Paterem, tedy postupné vyřezávání všech drážek s následným podlepováním pásky kancelářského papíru.
Misek12
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 17.1.2013 16:09
Bydliště: Nová Ľubovňa a som na to hrdý

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Misek12 »

dobrý deň
myslite že by sa dalo retušovať aj týmto http://www.akspiele.de/images/produkte/ ... 908201.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ??????? :)
Uživatelský avatar
Lukáš
Příspěvky: 1684
Registrován: sob 21.1.2012 9:23
Bydliště: Brno

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Lukáš »

Nemám s těmito barvami zkušenost. Každopádně doporučuji vyzkoušet, jak ti budou sedět. K cíli vede bezpočet cest :)
Uživatelský avatar
djpavel
Příspěvky: 297
Registrován: pát 20.1.2012 23:16
Bydliště: Klatovy

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od djpavel »

Na retušování používej vodovky nebo tempery,Revellkou když přetáhneš tak to těžko smeješ.Akryl když zaschne tak ho vodou nedostaneš dolů. ;)
jarek
Příspěvky: 327
Registrován: sob 21.1.2012 0:11

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od jarek »

Souhlas. Navíc akryl rychle schne/na papíru ještě rychlej/ pokud by jsi chtěl akryl natírat štětcem tak musíš použít retarder- zpomalovač schnutí/používá se i na stříkání ,hlavně při nízkém tlaku .Ale na štětec je to nutnost..
Já bych raděj použil vodovky...
Misek12
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 17.1.2013 16:09
Bydliště: Nová Ľubovňa a som na to hrdý

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Misek12 »

tak ja som vodovkami este neretusoval :Dale revell farby su dobre :D ciernu bielou zamalujes v pohode :D a naviac je tam velky vyber odtienov :D
Misek12
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 17.1.2013 16:09
Bydliště: Nová Ľubovňa a som na to hrdý

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Misek12 »

a tot http://www.akspiele.de/images/produkte/" onclick="window.open(this.href);return false; ... 908201.jpg nie je arylova farby ale vodova :D
Uživatelský avatar
djpavel
Příspěvky: 297
Registrován: pát 20.1.2012 23:16
Bydliště: Klatovy

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od djpavel »

Tak si přečti co je napsáno pod tim velkým nápisem Aqua Color------Acryl farbe ;)

Ta aqua znamená že je vodou ředitelná
Uživatelský avatar
Alfik
Příspěvky: 277
Registrován: sob 21.1.2012 17:44
Bydliště: Velká Hraštice

Re: LIAZ 150.261 + BSS PS2 16.12 / RipperWorks / 1:32

Příspěvek od Alfik »

Taky ji nedoporučuji na retušování.Mám jí na kovové díly a tam je dobrá.A jak někdo poznamenal je to vodou ředitelná.
Odpovědět

Zpět na „Nákladní vozy a tahače“