PV3S Fekál / PKGraphica / 1:32

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

Odpovědět
Uživatelský avatar
kaktusak
Příspěvky: 2558
Registrován: sob 21.1.2012 10:39
Bydliště: Kyjov

PV3S Fekál / PKGraphica / 1:32

Příspěvek od kaktusak »

Vzhledem k faktu, že jsme se v Ostravě domluvili s p.Knotkem, že bude mít letos opět v Kyjově speciálku vydavatelství PK GRAPHICA - tak aby bylo co hodnotit, a taky aby měl TEO alespoň náznak konkurence, rozhodl jsem se stavět tuto legendu. Tady udělám poprvé vyjímku, protože si odpustím tradiční úvod. Tento stroj je notoricky známý a není třeba ho představovat.

Náhled na vystřihovánku :

Obrázek

Začal jsem taky netradičně a to kabinou. Tady jsem zvolil techniku, kterou zde již prezentoval zdejší uživatel "Ričmond". Jde o to, že jsem si udělal své oblíbené chlopně na venkovní díly a na ně nalepil střechu. Richard to tady má perfektně rozfocené a já jsem to fotit zapomněl . Je to sice Tatra, ale princip je stejný.
viewtopic.php?f=60&t=4074&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;

Co mě zarazilo je to, že u vnitřních oblepových dílů chybí materiál na polepení v rozích kabiny. Autor to řeší zaretušováním, protože po nalepení sedaček a všeho možného není vpodstatě zmíněné místo moc vidět. Já to vyřešil použitím a vlepením náhradního dílu, který jsem si udělal z vojenské verze, kterou jinak nevyužiji.

Zatím je to ode mě všechno .

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Tomáš S.
Příspěvky: 998
Registrován: sob 21.1.2012 21:39
Bydliště: Uherský Brod

Re: PV3SFekál / PKGraphica / 1:32

Příspěvek od Tomáš S. »

Cisterna sice notoricky známá, ale myslím, že leda od vidění - ví někdo jaký podnik to vlastně vyráběl? Jaké byly vyráběné verze?

Pokud chcete můžete si přečíst o této V3S v posledním čísle magazínu Automobily a technika našich cest: viewtopic.php?f=26&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false; (samozřejmě nechybí množství obrázků, které by mohli inspirovat nejednoho modeláře...)
Uživatelský avatar
kaktusak