Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTOVO/

Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar

LC 736
Příspěvky: 156
Registrován: pon 6.2.2012 12:49

Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO

Příspěvek od LC 736 »

Celé potrubie je z papiera,tak,ako ho ponúka vystrihovačka,dokonca som ho ani nijak nevystužoval vo vnútri,bolo potrebné zistiť,či je to zlepiteľné ;) ;) ;)
Uživatelský avatar
Waclaf
Příspěvky: 287
Registrován: pon 23.1.2012 21:26
Bydliště: Dobřany u Plzně

Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO

Příspěvek od Waclaf »

...zlepiteľné... Jak pro koho, že? :mrgreen: Pro borce Zollova formátu ano.
Do sbírky si to pořídím už jen proto, že to prostě chci vidět na vlastní oči. Ale nedělám si iluze, že to někdy slepím.
Nazdar!
Ondatra
Příspěvky: 34
Registrován: ned 23.6.2013 18:35
Bydliště: město automobilů

Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO

Příspěvek od Ondatra »

Nádhera! Dnes už se snad dá slepit skoro všechno. Je neuvěřitelné, jak za posledních několik let papírové modelářství pokročilo. :roll:
venda
Příspěvky: 45
Registrován: úte 3.9.2013 20:02
Bydliště: Trutnov

Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO

Příspěvek od venda »

Tak tohleto je prostě paráda.
Karlos
Příspěvky: 13
Registrován: ned 19.8.2012 20:37

Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO

Příspěvek od Karlos »

Ahoj, každopádně úžasná a krásná stavba na kterou bych měl rozhodně chuť, ale vím, že není čas...
S takovým vozem jsem jezdil po volně v roce 1991 asi čtyři měsíce, než jsem přešel na kamionku. Sice se to jmenovalo Putzmeister, ale princip je stejný. Zadní buben ještě před započetím čerpání ještě se musel vypumpovat (vakuum). Jinak by hadice byla furt splasklá a peristaltický čerpadlo by nefungovalo. Byla to docela věda, všechno správně utěsnit, při každý údžbě se musela servisní okna řádně utěsnit, jinak bylo celý snažení na nic. Největší průšvih bylo, když čerpací hadice v bubnu praskla a musela se měnit, rameno hned muselo dolů, protože samospádem by nateklo do bubnu. Ale jinak to byla docela fajn práce. Docela jsem si to užíval.
Než jsem se s tím naučil, tak to byla docela věda, hlavně dálkový ovládání. Ručně to ještě šlo, protože páčky rovnou ovládali hydrauliku a bylo jednoduché cítít, že se olej přepouští a něco se pohybuje. U dálkovýho ovládání to bylo složitý, protože buď bylo otevřeno, nebo zavřeno, žádná poloha mezi. A teď si představte, že rameno je natažený vodorovně, drží to tam nějaký maník, který usměrňuje konec hadice, celý to s ním hází, ukáže na jednu stranu, abych posunul rameno, páčkou stačilo jen ťuknout a na konci to byl metr a já se splet. Ten maník táhnul na jednu stranu, já na druhou a místo metru tam to byl metr zpátky a on ležel v tom čerstvým betonu... Ještě teď se tomu směju, ale pr..l to moc nebyla, honil mě pak po celý stavbě a chtěl mi rozbít hubu, na ani se mu nedivím, bylo lehce nad nulou.
Doufám, že tato příhoda, byť vyvolaná pohledem na tak krásnou stavbu nikoho nepohoršila.
Mějte se. Karlos
PedroSunchez
Příspěvky: 135
Registrován: stř 12.11.2014 12:51

Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO

Příspěvek od PedroSunchez »

Karlos píše: Doufám, že tato příhoda, byť vyvolaná pohledem na tak krásnou stavbu nikoho nepohoršila.
Mějte se. Karlos
Nepohoršila, ba naopak, věřím, že některý z místních borců na tvůj námět udělá luxusní dioráma ;)
jarek
Příspěvky: 327
Registrován: sob 21.1.2012 0:11

Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO

Příspěvek od jarek »

Škoda , že stále chybí graf. znázornění stupaček a nebyly upraveny díry v discích..
Kraťas
Příspěvky: 7
Registrován: ned 9.10.2016 12:06

Re: Tatra 815 Kovinarska BPFR M27/23. /BETATEST/1:32/RW/HOTO

Příspěvek od Kraťas »

Super stroj smekam klobouk
Odpovědět

Zpět na „Stavební stroje“