Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
Ahoj přátelé,
nemá cenu to dále natahovat, jelikož tato hádanka byla dosti průhledná viz: Chimenes
Foto předlohy:
Info o tomto voze je asi i zbytečné dávat, protože je všem velmi známé...
Jak naznačil Ričmond ve svém vlákně, bude stavba probíhat paralelně, alespoň doufám Stavba zahájena klasicky dle návodu podvozkem a to nosníky s diferenciály, prostě Tatrovácká klasika Ještě pár obrázků aktuálního stavu a jdu pokračovat ve stavbě.
Náhled vlastnictvý:
Stav ke dnešku:
Zatím ahoj Jakub.
nemá cenu to dále natahovat, jelikož tato hádanka byla dosti průhledná viz: Chimenes
Foto předlohy:
Info o tomto voze je asi i zbytečné dávat, protože je všem velmi známé...
Jak naznačil Ričmond ve svém vlákně, bude stavba probíhat paralelně, alespoň doufám Stavba zahájena klasicky dle návodu podvozkem a to nosníky s diferenciály, prostě Tatrovácká klasika Ještě pár obrázků aktuálního stavu a jdu pokračovat ve stavbě.
Náhled vlastnictvý:
Stav ke dnešku:
Zatím ahoj Jakub.
Naposledy upravil(a) JakubSDK dne ned 7.9.2014 22:06, celkem upraveno 1 x.
Re: ?/?/?/?
Ričmondův kámoš... takže to bude mix. Vydavatel RW na podvozku T 148.
Jsem zvědav na výsledek.
Jsem zvědav na výsledek.
Re: ?/?/?/?
Chladič motoru Zetor na Tatře
Re: ?/?/?/?
Buď Caterpillar D5N XL nebo Stavostroj VV 100 od RW.
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
Ne ne Vojto je to mix, dozer mám ale také rozestavěný jako i jiné kousky montéři momentálně pracují na radlici...
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
Jsem tatraneznalec, i když hned z počátku byla jasná nápověda, netrklo mě to. No stane se.JakubSDK píše:Ne ne Vojto je to mix, dozer mám ale také rozestavěný jako i jiné kousky montéři momentálně pracují na radlici...
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
Ahoj,
po pár dnech jsem zpět s dalším droboulinkatým postupem. Zatím mám hotové nápravy, kde jsem si navíc podlepil díl 2n mm kartonem pro větší pevnost viz.
Osičky v nápravách jsem prohnul, aby ve výsledku byla kolečka podseknutá do V. Dále jsem narazil na zde již řešenou záležitost a to takovou, že nesedí obvodové pásky na discích a to o cca 1,2mm. Když jsem to počítal, tak obvod vycházel na cca 47mm, ale je potřeba nějakých cca 48 nějaké drobné. A tato nepatrná nepřesnost vznikla dle mého názoru, že nebyla přičtena tloušťka obvodového pásku s lepidlem...
Já vím je to detail, který ve finále stejně není vidět, ale hlásit se to musí
Viz obr.
Dnes praciji na převodovce a dalších dílcích, po kterých bude následovat zkompletování podvozku, ale to zase příště
A jeden obrázek na konec:
Zatím ahoj Jakub.
po pár dnech jsem zpět s dalším droboulinkatým postupem. Zatím mám hotové nápravy, kde jsem si navíc podlepil díl 2n mm kartonem pro větší pevnost viz.
Osičky v nápravách jsem prohnul, aby ve výsledku byla kolečka podseknutá do V. Dále jsem narazil na zde již řešenou záležitost a to takovou, že nesedí obvodové pásky na discích a to o cca 1,2mm. Když jsem to počítal, tak obvod vycházel na cca 47mm, ale je potřeba nějakých cca 48 nějaké drobné. A tato nepatrná nepřesnost vznikla dle mého názoru, že nebyla přičtena tloušťka obvodového pásku s lepidlem...
Já vím je to detail, který ve finále stejně není vidět, ale hlásit se to musí
Viz obr.
Dnes praciji na převodovce a dalších dílcích, po kterých bude následovat zkompletování podvozku, ale to zase příště
A jeden obrázek na konec:
Zatím ahoj Jakub.
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
No tak zrovna ty disky jsou sice detail, na který se tady ale už dostkrát upozorňovalo - vidět to sice není, ale je to ignorace ze strany autora
To podseknutí není špatný nápad, ale to už by chtělo i nějak ojezdit tu hranu koleček Můj mix bude plný. Ať se daří
To podseknutí není špatný nápad, ale to už by chtělo i nějak ojezdit tu hranu koleček Můj mix bude plný. Ať se daří
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
Jj to máš pravdu, že se to tu řešilo a výsledek je stále stejný a asi to tak i zůstane...
Hranu koleček nechám takovou jaká je, páč ten můj bude zánovní právě vyexpedovaný
I tobě ať se daří, pane kolego Kolečka máš parádní a se stínováním jsem na tom obdobně...
Jakub.
Hranu koleček nechám takovou jaká je, páč ten můj bude zánovní právě vyexpedovaný
I tobě ať se daří, pane kolego Kolečka máš parádní a se stínováním jsem na tom obdobně...
Jakub.
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
vtipný je, že když naopak do pláště brzdového bubnu namotáte papírový pásek a nalepíte boky, hrany sedí. To bude asi ta hlavní chyba
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
To víme, že to takto sedí. V tom případě je ale ve vystřihovánce chybně uvedeno podlepení boků disků. Takže jedno z toho by se podle mě mohlo opravit
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
No, ono s těmi podlepenými boky je to taky autorovo obvyklé konstrukční řešení.
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
Na Tatře 148 (NTt- návěs) jsem s tím také bojoval, na dalších modelech to asi zkusím vyřešit namotáním pásku dovnitř bubnu a přilepením nepodlepeného boku, pevnost snad bude dostatečná.
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
Ahoj přátelé,
abych nezůstal zahanben, tak přináším malý a přeci postup ve stavbě tatřice. Od posledního příspěvku jsem složil převodovku, opěru kabinky a opěru listových per.
Poté následovalo sestavení celého podvozku. V návodu bylo uváděno u dílů 6a,b,c (nosná roura) stočit do konců proužky papíru, ale to mě moc neba, tak jsem je nahradil jednodušším způsobem, a to zátkami z kartonu.
Nedávno jsem byl u nás v drogérii a narazil jsem tam na modelářské akrylové barvy, tak jsem je hned vzal a zkusím je použit na nepapírové dílky (drátky apod.) zatím jsem natíral jen temperkou, ale životnost takto napatlaných dílku je minimální, tak uvidím, jak dopadnou tyhle barvičky
Ještě jsem se rozhodl, že když stavím tento podařený kousek, tak by byla věčná škoda ho postavit bez dezénků a tak jsem si je pořídil (moc děkuji, pane Teo) když už, tak už se vším všudy, ať dělá parádu...
Času na patlání mám pomálu, moc práce, pak rodinka, vždyť to znáte ale stavba pokračuje a dotáhnu ji do zdárného konce, zde ještě nějaký ten obrázek aktuálního stavu a poslední je porovnávací s podvozkem od hounocucu
Zatím ahoj Jakub.
abych nezůstal zahanben, tak přináším malý a přeci postup ve stavbě tatřice. Od posledního příspěvku jsem složil převodovku, opěru kabinky a opěru listových per.
Poté následovalo sestavení celého podvozku. V návodu bylo uváděno u dílů 6a,b,c (nosná roura) stočit do konců proužky papíru, ale to mě moc neba, tak jsem je nahradil jednodušším způsobem, a to zátkami z kartonu.
Nedávno jsem byl u nás v drogérii a narazil jsem tam na modelářské akrylové barvy, tak jsem je hned vzal a zkusím je použit na nepapírové dílky (drátky apod.) zatím jsem natíral jen temperkou, ale životnost takto napatlaných dílku je minimální, tak uvidím, jak dopadnou tyhle barvičky
Ještě jsem se rozhodl, že když stavím tento podařený kousek, tak by byla věčná škoda ho postavit bez dezénků a tak jsem si je pořídil (moc děkuji, pane Teo) když už, tak už se vším všudy, ať dělá parádu...
Času na patlání mám pomálu, moc práce, pak rodinka, vždyť to znáte ale stavba pokračuje a dotáhnu ji do zdárného konce, zde ještě nějaký ten obrázek aktuálního stavu a poslední je porovnávací s podvozkem od hounocucu
Zatím ahoj Jakub.
Re: Tatra T2-148 AM-368 Mix/RW/J.Bruthans/1:32
Ahoj,
tak po delší pauze přidám nějaký ten postup. Mé šnečí tempo nestíhá patlat, jako kolega Richard a momentálně jsem na modelu strávil cca 73hodin...
Dalším nepatrným postupem bylo slípnutí nárazníku a motoru, na kterém jsem strávil posledních šest dní a cca 20hodin. S výsledkem jsem opravdu moc spokojen a pokud to takhle půjde i nadále, tak to bude pro mě nejpovedenější kousek, ale to ukáže čas Lopatky u nasávání jsem se snažil udělat podle předlohy a to tak, že jsem každou trochu prohnul, aby dobře nasávaly vzduch.Teď mě čeká práce na kabince a to se už těším, jak ji zvládnu, snad stejně dobře jako Richard
Konečně se mi podařilo sehnat parádní kulatinu na tlumiče a osi, no prostě na dráteničinu průměr 1,6. 2. 2,4 mm o délce 1m, od každého 2ks a cena byla asi 17kaček Výhoda použití na tlumiče a písty, nemusím se lepit se stříbrnou páskou...
A teď už nějaký ten obrázek a jak se mi to daří, to nechám na vašem posouzení.
A zmíněné drátky:
Zatím ahoj a pěkný lepící víkend Jakub.
tak po delší pauze přidám nějaký ten postup. Mé šnečí tempo nestíhá patlat, jako kolega Richard a momentálně jsem na modelu strávil cca 73hodin...
Dalším nepatrným postupem bylo slípnutí nárazníku a motoru, na kterém jsem strávil posledních šest dní a cca 20hodin. S výsledkem jsem opravdu moc spokojen a pokud to takhle půjde i nadále, tak to bude pro mě nejpovedenější kousek, ale to ukáže čas Lopatky u nasávání jsem se snažil udělat podle předlohy a to tak, že jsem každou trochu prohnul, aby dobře nasávaly vzduch.Teď mě čeká práce na kabince a to se už těším, jak ji zvládnu, snad stejně dobře jako Richard
Konečně se mi podařilo sehnat parádní kulatinu na tlumiče a osi, no prostě na dráteničinu průměr 1,6. 2. 2,4 mm o délce 1m, od každého 2ks a cena byla asi 17kaček Výhoda použití na tlumiče a písty, nemusím se lepit se stříbrnou páskou...
A teď už nějaký ten obrázek a jak se mi to daří, to nechám na vašem posouzení.
A zmíněné drátky:
Zatím ahoj a pěkný lepící víkend Jakub.