Jelcz 043 / ADW Model / 1:25 - HOTOVO
Moderátoři: Zrzek, spida, zvukar
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Sedadla představují fakt nudnou práci, na kterou jsem se oprávněně vůbec netěšil. Autoři se to pokusili zpestřit tím, že je prohozen počet pravých a levých opěradel, navíc polovina dílů polstrování opěradel by měla být zrcadlově převrácená, což jim zřejmě taky nedošlo..
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Před Vánocemi přece jenom přidám ještě jeden obrázek. Pořád se patlám se sedadly. Díly, ze kterých mají být nohy, mají tradičně prohozenou pravou a levou stranu, je jich špatný počet a nesprávně je vyznačeno místo pro přilepení sklopného sedátka. Pro sedadlo konduktéra jedny nohy chybí úplně, stejně tak pro sedadla nad zadními blatníky. Nakonec mi došla trpělivost a nohy jsem komplet přetřel barvou.
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Konečně mám všechna sedadla na svém místě. Samou radostí jsem tentokrát udělal fotek trochu víc než obvykle
Zas taková pohoda to teda nebyla - místa pro přilepení vyznačená na podlaze jsou moc od sebe..
Zas taková pohoda to teda nebyla - místa pro přilepení vyznačená na podlaze jsou moc od sebe..
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Zpět k podvozkové části. Boxy na zavazadla jsem nepatrně snížil, aby karosérie jejich dolní hranu trochu přesahovala. Nevím, jestli je to tak správně, ale líbí se mi to víc. Zkusil jsem přiložit rám a nějak mi to nevycházelo, tak jsem trošku ubral zadní schůdky; stejně to budu ještě muset nějak pořešit.
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Motor je značně zjednodušen. Počítám, že model se vzhůru nohama (kolama) otáčet často nebude, takže by to nemělo zas až tak vadit.
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Aby mi rám alespoň zhruba sedl do osy, musel jsem ho u zadních schodů trošku vybrat. Blatníky je potřeba podle potřeby upravit (zejm. podle prohnutí boků).
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Zadní náprava včetně kol na svém místě. Přestože její základ jsem měl slepený už z dřívějška, musel jsem ho dvakrát rozervat a nastavovat rozchod.
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Ja bych rekl, ze bude skoda, ze na tu napravu nebude videt, to je fakt parada.
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Ta kardanka je opravdu parádní a ten rozvod těch slabých trubiček, to je k brzdám?
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Mno dle mě to může být jen pár věcí :Bakulda píše:Ta kardanka je opravdu parádní a ten rozvod těch slabých trubiček, to je k brzdám?
1. vzduchové ovládání ruční brzdy - v tom případě má vozidlo vzducho-kapalinové brzdy jako třeba Avie
2. vzduchové ovládání ruční brzdy + i provozních brzd - třeba jako má Liazka
ale přiznám se že nevím už přesně jak to mají Poláci konstruované...
Nicméně Lukáši model vypadá líp a líp...moc se mi líbí, sleduju od začátku a mnohdy nestačím chápat...
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Otevřeme chytrou knihu: erťák má vzduchotlaké dvouokruhové provozní brzdy a ruční brzda je páková (ráčna). A to platí i pro Jelcze na podvozku 706 MTOch.
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Já měl za to, že u vzduchových brzd se používají silnostěnné hadice, toto mi evokuje
spíše trubičky pro brzdovou kapalinu. Jde o čistě amatérský pocit, tak se nezlobte.
spíše trubičky pro brzdovou kapalinu. Jde o čistě amatérský pocit, tak se nezlobte.
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Aha....takto se omlouvám se dezinformaci. Přiznám se že tahle varianta mě nenapadla...pak je tedy odpověď na trubičky a hadičky okolo kol jasná - jedná se o znázornění 1. a 2. okruhu vzduchových provozních brzd...AmatER píše:Otevřeme chytrou knihu: erťák má vzduchotlaké dvouokruhové provozní brzdy a ruční brzda je páková (ráčna). A to platí i pro Jelcze na podvozku 706 MTOch.
Re: Jelcz 043 / ADW Model / 1:25
Nádherné-držím ti palce...!