Čechie Böhmerland / ABC / 1:16
Napsal: ned 5.2.2012 19:16
Pokračování ze starého DF: http://www.papirovemodelarstvi.cz/forum ... php?t=6083" onclick="window.open(this.href);return false;
Dobrý den.
Něco málo o stroji.
Jde o nejdelší seriově vyráběný motocykl na světě. Jeho rozvor, tj. vzdálenost os kol, je 2230 mm! Tedy téměř o celý metr více, než je průměrný rozvor normálního motocyklu. Dílnu na motocykly Čechie (německy Böhmerland) založil v roce 1925 v Krásné Lípě mechanik Albin Hugo Leibisch (1888 Rumburk - 1965 Passau)
Základní technické údaje:
Délka: 3170mm
Rozvor: 2230mm
Motor: Jednoválec, 600 cm3 OHV Liebischovy vlastní konstrukce
Výkon: 11,8 kW (16 k) při 3600 ot./min., později byl zvýšen na 17,7 kW (24 k) při 5000 ot./min
Převodovka: 3+3
Max. rychlost: 130 km/h
Se sajdkárou se mohla na výlet odvézt až čtyřčlenná rodina. Motocykl byl v té době vlastně alternativou nedostupných osobních automobilů.
A teď už k samotné stavbě.
Zadní blatník
Hotové zadní sedlo
Skříňka na nářadí
A celkový pohled
Další progres
Přední vidlice už bude skoro hotová, takže když to shrnu chybí mi přední blatník, obě kola, dodělat řídítka (hledáček, brzdy atd.). a hromadu drátků ( brzdící lanka, převodovka a nevím co ještě je toho tam hodně)
Po delším čase zase pokrok, řídítka hotové, momentálně pracuji na kolech a dodělávam věci, které sem při stavbě vynechal.
Vytunil sem přední reflektor, posuďte sami, myslím, že se mi to celkem povedlo.
Doděláno jedno kolo, osazeno na zadní osu, přilepena skříňka na nářadí, komplet zadní sedačky je už taky na svém místě.
Zas sem o kousek blíž cíli. Ještě sem nikdy nespotřeboval tak velké množství papíru na takové malé ploše.
Hotový válec:
A ještě pár fotek jak je na tom momentálně samotná Čechie. Vypadá to jak bicykl .
A tady s moturkem:
A tady pro lepší porovnání:
Dobrý den.
Něco málo o stroji.
Jde o nejdelší seriově vyráběný motocykl na světě. Jeho rozvor, tj. vzdálenost os kol, je 2230 mm! Tedy téměř o celý metr více, než je průměrný rozvor normálního motocyklu. Dílnu na motocykly Čechie (německy Böhmerland) založil v roce 1925 v Krásné Lípě mechanik Albin Hugo Leibisch (1888 Rumburk - 1965 Passau)
Základní technické údaje:
Délka: 3170mm
Rozvor: 2230mm
Motor: Jednoválec, 600 cm3 OHV Liebischovy vlastní konstrukce
Výkon: 11,8 kW (16 k) při 3600 ot./min., později byl zvýšen na 17,7 kW (24 k) při 5000 ot./min
Převodovka: 3+3
Max. rychlost: 130 km/h
Se sajdkárou se mohla na výlet odvézt až čtyřčlenná rodina. Motocykl byl v té době vlastně alternativou nedostupných osobních automobilů.
A teď už k samotné stavbě.
Zadní blatník
Hotové zadní sedlo
Skříňka na nářadí
A celkový pohled
Další progres
Přední vidlice už bude skoro hotová, takže když to shrnu chybí mi přední blatník, obě kola, dodělat řídítka (hledáček, brzdy atd.). a hromadu drátků ( brzdící lanka, převodovka a nevím co ještě je toho tam hodně)
Po delším čase zase pokrok, řídítka hotové, momentálně pracuji na kolech a dodělávam věci, které sem při stavbě vynechal.
Vytunil sem přední reflektor, posuďte sami, myslím, že se mi to celkem povedlo.
Doděláno jedno kolo, osazeno na zadní osu, přilepena skříňka na nářadí, komplet zadní sedačky je už taky na svém místě.
Zas sem o kousek blíž cíli. Ještě sem nikdy nespotřeboval tak velké množství papíru na takové malé ploše.
Hotový válec:
A ještě pár fotek jak je na tom momentálně samotná Čechie. Vypadá to jak bicykl .
A tady s moturkem:
A tady pro lepší porovnání: