Po delší přestávce jsem opět tady s dalším, i když nikterak rozsáhlým, postupem práce na tatrovkách.
Zelený válník dostal zadní nápravu, která je rozšířena a celkové zvětšena oproti Pavlově modré, z které pochází. Zadní listové péro je robustnější a je jinak přichyceno. Kola jsou rovněž zvětšena a opatřena 6 šrouby, narozdíl od menších kol se 4 šrouby. Dodělán druhý blatník, přelepen a oba konce taktéž již napevno přilepeny.
Tatra 11 - landaulet
Jelikož mně baví dělat na více modelech současně, začal jsem s touto další variantou. Tatry 11 - landaulet byly používány jako vozy taxislužby. Model budu stavět na základě Pavlova modrého modelu, budu vlastně upravovat béžovou čtyřmístnou otevřenou variantu. Texturu si vytvořím sám, nepoužiji Pavlovu z modré, ani od pana Špachty, kterou jsem použil na předchozí modely. Nevím čím to, ale ta moje kresba se mi líbí nejvíce
. Barvu jsem použil hnědou dle dobového obrázku (snad) včetně hnědých blatníků, vnitřek hnědobéžový dle fotek jiných typů.
Pár fotek jak by měl výsledný vůz vypadat:
Fotka nákresu a jedna mázlá fotka postupu:
Tatra 12 - pevná dvoudvéřová limuzína
Také jsem se pustil do první dvanáctky, zatím jsem jen kreslil. Pořád řeším, jak uzavřít kabinu modelu, vrchem to nepůjde, tak budu muset nějak spodem. Barva je červená s černou střechou a černými blatníky. Opět vycházím z dílů modré Pavlovy jedenáctky, kresba je moje.
Pár fotek originálů a jeden nákres: