EM-F 30 Roadster / WAK / 1:25/ Hotovo
Napsal: úte 24.1.2012 21:18
Něco k historii automobilky:
Americkou automobilku EMF založili roku 1908 B.F.Everitt, W.E.Metzger a W.E.Flanders a ve stejném roce zahájili výrobu vozů pod značkou E-M-F. Pro prodej vozů byla navázána spolupráce s firmou Studebaker a v síti jejích obchodních zástupců byly vozy EMF prodávány. Automobily EMF byly vyráběny do roku 1912, kdy firma zanikla. Většina vyrobených vozů byla typu 30 HP, celkem firma postavila téměř 78 000 vozů.(převzato z http://www.impexta.com" onclick="window.open(this.href);return false;)
K samotnému modelu:
Jedná se o model vozu z roku 1912 od polského vydavatele WAK. Model je na 2x A4.
Se stavbou mi pomáhá přítelkyně (takže NIKY & Ali )
Rám vozu a blok motoru uložený zatím na sucho v rámu.
Rozpracovaný motor a zadní náprava:
Na řadu přišly blatníky včetně nášlapných prahů
Na sucho přiložené části rámu:
Úložný prostor s nádrží:
Kola jsme se rozhodli přepracovat.
Původní ráfky z vystřihovánky
Kola jsem se rozhodl udělat 10-ti paprsková(zkoušel jsem i 8-mi parskovou variantu,ale z toho mi vyšla akorát tak elegantní imitace kormidla k plachetnici )
Paprsky kol jsem si vytisknul na samolepku a navinul na pletací drát průměru 0,6mm. S retuší jsem si hlavu nelámal, celé disky boudou natřeny červenou barvou-tu bohužel,ale zatím nemám.
Kola jsou zatím bez bočnic a nasunuty jen na sucho.
Díly karoserie ještě nejsou finálně slepeny a na povozku jsou jen naskládány.
Po roce další postup.
Na kola jsem použil bombírované bočnice:
Rozpracovány doplňky a části karoserie jsou již přilepeny na rám:
Pokračování zatím v nedohlednu
Americkou automobilku EMF založili roku 1908 B.F.Everitt, W.E.Metzger a W.E.Flanders a ve stejném roce zahájili výrobu vozů pod značkou E-M-F. Pro prodej vozů byla navázána spolupráce s firmou Studebaker a v síti jejích obchodních zástupců byly vozy EMF prodávány. Automobily EMF byly vyráběny do roku 1912, kdy firma zanikla. Většina vyrobených vozů byla typu 30 HP, celkem firma postavila téměř 78 000 vozů.(převzato z http://www.impexta.com" onclick="window.open(this.href);return false;)
K samotnému modelu:
Jedná se o model vozu z roku 1912 od polského vydavatele WAK. Model je na 2x A4.
Se stavbou mi pomáhá přítelkyně (takže NIKY & Ali )
Rám vozu a blok motoru uložený zatím na sucho v rámu.
Rozpracovaný motor a zadní náprava:
Na řadu přišly blatníky včetně nášlapných prahů
Na sucho přiložené části rámu:
Úložný prostor s nádrží:
Kola jsme se rozhodli přepracovat.
Původní ráfky z vystřihovánky
Kola jsem se rozhodl udělat 10-ti paprsková(zkoušel jsem i 8-mi parskovou variantu,ale z toho mi vyšla akorát tak elegantní imitace kormidla k plachetnici )
Paprsky kol jsem si vytisknul na samolepku a navinul na pletací drát průměru 0,6mm. S retuší jsem si hlavu nelámal, celé disky boudou natřeny červenou barvou-tu bohužel,ale zatím nemám.
Kola jsou zatím bez bočnic a nasunuty jen na sucho.
Díly karoserie ještě nejsou finálně slepeny a na povozku jsou jen naskládány.
Po roce další postup.
Na kola jsem použil bombírované bočnice:
Rozpracovány doplňky a části karoserie jsou již přilepeny na rám:
Pokračování zatím v nedohlednu