Opel Coupe 1909 / Richard Vyškovský / 1:32 / HOTOVO

Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomáš M.
Příspěvky: 57
Registrován: ned 27.1.2013 16:59
Bydliště: Velký Šenov / Praha

Opel Coupe 1909 / Richard Vyškovský / 1:32 / HOTOVO

Příspěvek od Tomáš M. »

Kolegové modeláři,

rád bych se vám na úvod svého prvního příspěvku představil. Jmenuji se Tomáš, je mi 23 let, pocházím ze severních Čech a v současné době studuji VŠCHT v Praze. Modelařině jsem se začal věnovat někdy v první třídě základní školy. Nejprve jsem postavil několik miniboxů, pod rukama mi prošla i dvě plastová letadla. Obojí dopadlo docela katastrofálně, ale nůžky jsem nezahodil (zato plasťáky mě moc nezaujaly a dodneška mě nechávají docela chladným :) ). Pak jsem stavěl různé modely z ábíčka, asi čtyři roky jsem měl i předplatné. Někdy v kvintě gymplu mě modelařina nějak přestala bavit, odložil jsem nůžky a lepidlo a nevěděl jsem, jestli se k tomu ještě vrátím...

Tuším že ve čtvrťáku, před maturitou, jsem (už ani nevím proč) narazil na toto fórum, prohlédl si několik příspěvků a začaly mě svrbět prsty, že bych si zase mohl něco slepit. V té době vyšel v ABC model vozu Tatra 80 od pana Vyškovského, mého oblíbeného autora, který se mi podařilo celkem úspěšně slepit (resp. dokončil jsem ho ;) ). Následovaly další modely, např. Zřícenina hradu, Červená Lhota, kostel v Damníkově od Milana Bartoše či kostel Nanebevzetí Panny Marie v Mohelnici n. Jizerou od Ondry Hejla a další.