Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek
- Robert Blaschke
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon 14.3.2016 15:52
Re: Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
Sám to nemám ale môžu sa prerezať. Bude to krajšie, ale treba dosiahnuť, aby držali tvar, ako treba. Mne sa to nechcelo robiť.
V skutočnom aute je tam aj nejaká prepojka medzi prvou a druhou lamelou.
V skutočnom aute je tam aj nejaká prepojka medzi prvou a druhou lamelou.
Re: Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
Máš nějaké bližší foto, kde by asi ta prepojka mohla být?
- Robert Blaschke
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon 14.3.2016 15:52
Re: Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
Zdravím všechny a žasnu, jak krásné to máte.
Taky přidám další pokrok.
Přípravu jednotlivých celků jsem si užil jako nikdy...
(Spodní díl halá jsem stejně jako MatesHK podlepil 0,5mm kartonem a lepil bez chlopní.)
Sestavování něčeho tak tvarově náročného se v mém podání nemohlo obejít bez nějakého nervy drásajícího souboje. Ten se vyskytl při lepení "ploutve s trychtýřem" k bokům komínu. (Hlavně tedy chlopně trychtýře přilepit za nápis ORLEN, bylo dost vyčerpávající.)
No, a přišla má "oblíbená" pasáž: Přilepit komplet k již hotovému zbytku formule (kajaku s podlahou). Tolik přemlouvámí, vlhčení, natahování, tlačení jsem snad nezažil ani u Force Indie.... má "jemná" síla se na výsledek samozřejmě podepsala... z čehož jsem byl dost zklamaný. Ze sebe, že je to můj stejný zádrhel jako u předešlého vozu a já někde udělal zase stejnou chybu. A nedokážu to v pohodě napasovat a přilepit...
A tady narážím na mou první otázku: Jak jste tuhle pasáž dokázali tak pěkně přilepit k celku??? (Já jsem začínal od podlahy nejdřív jednu, pak druhou stranu... ale furt to někde lezlo, odstávalo...) ...no, mazec.
Druhý den, jsem to už tak tragicky neviděl... ale stejně mi to vrtá hlavou. Což mi připomíná, že Kubicova hlavička šla opět dolů a Robert Ká přišel o krk. Helma už sedí pilotovi na ramenou a stejně je stále "moc" vysoko, ale níž už jít v mém případě nelze. (Příště... )
Fotky jsou hodně milosrdné. Přemlouvání a drobné puklinky na nich nejdou prakticky vidět.
Stavbu si stále užívám. A výsledek se mi líbí čím dál tím víc.
A protože už zde ve vláknu vidím ramena zavěšení kol. Tak se musím zeptat. Vyztužujete nějak ony ramena??? Přecejen, ty čtyři tenké (dvojité) proužky drží celou váhu vozu.
A před rozloučením ještě musím vyzdvihnout Robertův um, protože tenhle aerodynamický uragán, vymyslet a spáchat v placaté formě je něco neuvěřitelného a současně s tím, výsledek dokonale pasuje. Pro mě je to něco nepochopitelného a obrovský zážitek dávat to dohromady.
Díky Roberte.
Mějte se krásně. Ahoj.
Taky přidám další pokrok.
Přípravu jednotlivých celků jsem si užil jako nikdy...
(Spodní díl halá jsem stejně jako MatesHK podlepil 0,5mm kartonem a lepil bez chlopní.)
Sestavování něčeho tak tvarově náročného se v mém podání nemohlo obejít bez nějakého nervy drásajícího souboje. Ten se vyskytl při lepení "ploutve s trychtýřem" k bokům komínu. (Hlavně tedy chlopně trychtýře přilepit za nápis ORLEN, bylo dost vyčerpávající.)
No, a přišla má "oblíbená" pasáž: Přilepit komplet k již hotovému zbytku formule (kajaku s podlahou). Tolik přemlouvámí, vlhčení, natahování, tlačení jsem snad nezažil ani u Force Indie.... má "jemná" síla se na výsledek samozřejmě podepsala... z čehož jsem byl dost zklamaný. Ze sebe, že je to můj stejný zádrhel jako u předešlého vozu a já někde udělal zase stejnou chybu. A nedokážu to v pohodě napasovat a přilepit...
A tady narážím na mou první otázku: Jak jste tuhle pasáž dokázali tak pěkně přilepit k celku??? (Já jsem začínal od podlahy nejdřív jednu, pak druhou stranu... ale furt to někde lezlo, odstávalo...) ...no, mazec.
Druhý den, jsem to už tak tragicky neviděl... ale stejně mi to vrtá hlavou. Což mi připomíná, že Kubicova hlavička šla opět dolů a Robert Ká přišel o krk. Helma už sedí pilotovi na ramenou a stejně je stále "moc" vysoko, ale níž už jít v mém případě nelze. (Příště... )
Fotky jsou hodně milosrdné. Přemlouvání a drobné puklinky na nich nejdou prakticky vidět.
Stavbu si stále užívám. A výsledek se mi líbí čím dál tím víc.
A protože už zde ve vláknu vidím ramena zavěšení kol. Tak se musím zeptat. Vyztužujete nějak ony ramena??? Přecejen, ty čtyři tenké (dvojité) proužky drží celou váhu vozu.
A před rozloučením ještě musím vyzdvihnout Robertův um, protože tenhle aerodynamický uragán, vymyslet a spáchat v placaté formě je něco neuvěřitelného a současně s tím, výsledek dokonale pasuje. Pro mě je to něco nepochopitelného a obrovský zážitek dávat to dohromady.
Díky Roberte.
Mějte se krásně. Ahoj.
- Robert Blaschke
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon 14.3.2016 15:52
Re: Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
Ja osobne nevystužujem.St. Louis píše:Vyztužujete nějak ony ramena??? Přecejen, ty čtyři tenké (dvojité) proužky drží celou váhu vozu.
Ale je pravda, že ten tenký koniec šikmého ramena predného zavesenia som zospodu napatlal sekunďákom, aby to bolo pevné a nekrčilo sa.
Nedrží to celú váhu vozu. Zadná časť je nesená oskou, nie ramenami. Takže ide len o pevnosť predného zavesenia - a tam tiaž modelu nie je moc vysoká.
Re: Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
Ahoj, no já jsem taky trochu poskočil. Kdo kouká do galerie tak určitě viděl můj posun.
Tak tedy zadní zavěšení mám hotový... zde jsem podlepil horní i spodní ramena kancelářským papírem 80g... u hornich ramen jsem podlepil poze část ramena, ne kolmou plochu vedoucí k chlazeni (ta co je rovnoběžná s kolem směřující po směru jízdy) nevím jak to lépe popsat spodní rameno je myšleno to co Robert označil jako slepé, lepené natupo k bočnicím. Já je nelepil...
Dál jsem zhotovil přední zavěšení. Zde jsem podlepoval obě ramena i tyč odpružení taktéž kanclákem... jen tyč řízení jsem podlepil jen jednu polovinu.
U bubnů brzd jsem zrušil chlopně a zvolil jsem metodu pásků...
No a takhe to zatím vypadá u mě na stole...
Víc fotek z postupu je v galerii. Všem vám to jde skvěle a jsem rád, že i ja jsem něčím malým mohl pomoc ostatním. Tak brzy naviděnou u zadního křídla
Tak tedy zadní zavěšení mám hotový... zde jsem podlepil horní i spodní ramena kancelářským papírem 80g... u hornich ramen jsem podlepil poze část ramena, ne kolmou plochu vedoucí k chlazeni (ta co je rovnoběžná s kolem směřující po směru jízdy) nevím jak to lépe popsat spodní rameno je myšleno to co Robert označil jako slepé, lepené natupo k bočnicím. Já je nelepil...
Dál jsem zhotovil přední zavěšení. Zde jsem podlepoval obě ramena i tyč odpružení taktéž kanclákem... jen tyč řízení jsem podlepil jen jednu polovinu.
U bubnů brzd jsem zrušil chlopně a zvolil jsem metodu pásků...
No a takhe to zatím vypadá u mě na stole...
Víc fotek z postupu je v galerii. Všem vám to jde skvěle a jsem rád, že i ja jsem něčím malým mohl pomoc ostatním. Tak brzy naviděnou u zadního křídla
Re: Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
Díky za tip s tím sekundovým lepidlem i s podlepením kancl. papírem. Nějakým způsobem obě metody nakombinuju.
Moc pěkné.
A omlouvám se, za zveličení nosnosti zavěšení vozu. Úplně mi v okamžiku psaní vypadlo, že jsou osou propojená oba zadní kola.
Moc pěkné.
A omlouvám se, za zveličení nosnosti zavěšení vozu. Úplně mi v okamžiku psaní vypadlo, že jsou osou propojená oba zadní kola.
- Robert Blaschke
- Příspěvky: 156
- Registrován: pon 14.3.2016 15:52
Re: Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
Si srdečne vítaný - a prajem Ti veľa šťastia.
Vidím, že kolesá máš na dve formule - vyzerajú suprovo - tak nech sa Ti aj naďalej tak darí.
Vidím, že kolesá máš na dve formule - vyzerajú suprovo - tak nech sa Ti aj naďalej tak darí.
Re: Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
Vítej... kola máš moc pěkný tak jen tak dál a dočkáme se dvou krásně postavených modelů.
Re: Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
To je mazec...
Re: Williams FW42, Silverstone 2019 / R.Blaschke / 1:24
Zadní křídlo... všechny prořezi jsem vyřezal a výsledek není špatný. Teda za mě dobrý i přes ty moje chyby co jsou v rukách Přidal jsem tam i tu malou "prepojku" Tvar to drží dobře. Pravda je, že boční díly jsem si slepil a natvaroval už včera večer a nechal je proschnout přes noc. Až pak jsem řezal.
A tady je výsledek...
Uvidíme jak to bude vypadat na autě.
A tady je výsledek...
Uvidíme jak to bude vypadat na autě.