Ferrari F2000 / PKAA / 1:24

Moderátoři: Zdeněk-TEO, Zrzek

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sranki
Příspěvky: 204
Registrován: pát 25.10.2013 11:47

Ferrari F2000 / PKAA / 1:24

Příspěvek od Sranki »

U cashpika na fore prebehla nedavno zbierka na modely z roku 2000, tak som sa rozhodol, ze si zbierku obohatim aj o nejaku formulku. Ako dlhorocny fanusik Ferrari som musel samozrejme zacat s F2000 M.Schumachera.

Tu je par fotiek z aktualneho stavu.

Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Sranki
Příspěvky: 204
Registrován: pát 25.10.2013 11:47

Re: Ferrari F2000 /1:24/ PKAA

Příspěvek od Sranki »

Trup mam zhruba hotovy, ale s vysledkom nie som velmi spokojny. Skrutilo mi nos a s tymto uz asi neurobim nic. Celkovo s modelom trochu bojujem, ale snad sa mi to podari so ctou dokoncit.

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Sranki
Příspěvky: 204
Registrován: pát 25.10.2013 11:47

Re: Ferrari F2000 /1:24/ PKAA

Příspěvek od Sranki »

Poslusne hlasim, ze model je hotovy. V poslednych dvoch rokoch som skladal vacsie modely v mierke 1:25 (Tatru 147 DC a lokomotivu TW29) a teraz zistujem, ze zacinam mat problem so spracovanim malych dielov. Na vysledku to je asi vidiet, niektore veci nie su take ake by mali byt. Budem dalej trenovat formulky popri stavbe inych modelov a snad sa to zlepsi.
Mam otazocku na miestnych formulkarov ako robite zadne kridlo aby sa neskrutilo. Urobil som myslim vsetko preto aby sa diely po zlepeni neksrutili (zatazenie ploch na 24h), ale po zlepeni celku z toho bola vrtula.

Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 331
Registrován: sob 21.1.2012 11:32
Bydliště: Lysice

Re: Ferrari F2000 /1:24/ PKAA

Příspěvek od Ali »

Pár formulek mám slepených a s kroucením zadního křídla nemám problém.
Myslím, že základ je v dostatečném podlepování. Podlepuji bočnice (80gr papírem) a vodorovné desky (80-120gr), pokud křídlo obsahuje držák ten podlepuji většinou 120gr-160gr podle mohutnosti křídla. Samotnou kompletaci křídla provádím lepením natupo, takže všechny chlopně odstřihuji (tím pádem nemusím řešit nasílení materiálu na chlopních)
MatesHK
Příspěvky: 678
Registrován: čtv 9.3.2017 22:17
Bydliště: Pardubice

Re: Ferrari F2000 /1:24/ PKAA

Příspěvek od MatesHK »

Já tedy křídla už nepodlepuji. Byla pak moc silná a po zatížení a zaschnutí bylo obtížné je natvarovat aniž by nepopraskala barva. Navic mě prijde, že by byly moc silné vůdči měřítku. Proto tedy nepodlepuji. Jde taky o to jaké lepidlo použiješ.

Jinak formulka vypadá dobře. Není se za co stydět ;)

Martin
Uživatelský avatar
Sranki
Příspěvky: 204
Registrován: pát 25.10.2013 11:47

Re: Ferrari F2000 /1:24/ PKAA

Příspěvek od Sranki »

Kridla som nepodlepoval, tiez mi to prislo dostatocne hrube.
Nabuduce skusim zlepit tie kridla bez chopni, to by mohlo pomoct dodrzat rovnaku sirku jednotlivych dielov. Mam podozrenie, ze prave nie 100% rovnaka sirka dielov sposobila to skrutenie.
Uživatelský avatar
Ali
Příspěvky: 331
Registrován: sob 21.1.2012 11:32
Bydliště: Lysice

Re: Ferrari F2000 /1:24/ PKAA

Příspěvek od Ali »

Ještě malé upřesnění k tomu podlepování, uvědomil jsem si že podlepuji vždy jen polovinu dílu křídla, takže pro podlepení celé vodorovné desky by to odpovídalo 40gr(volební lístek)-60gr papír. Ale samozřejmě každému to vyhovovat nemusí..
Pokud k deformaci křídla došlo ihned po slepení, bude na vině dozajista rozdílná délka vodorovných desek...
Odpovědět

Zpět na „Sport a F1“